Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Samaa mieltä!! Ostin vielä kalliin cb:n jotta voisin olla 100% varma negasta ja lähteä rälläämään hyvillä mielin! Oli tosi kiva saada tollanen melkein nega tulos!! En osta enää kyseistä testiä. Inhottava tilanne. Oon vaan NIIIIIN onnellinen et en pitäny taas sitä ”en juo koska olen melko varma että olen raskaana, kiitos kiitos!”- puhetta!!
 
ImageUploadedByVau Foorumi1522303289.075147.jpg

Tässä vielä tämä onneton ”puhdas nega” jonka varassa yritin tehdä päätöstä
 
Täällä menossa 39kp ja kierto yleensä max 38kp.Lähinnä kierto ollut 30- 35kp lähiaikoina.Kerran oli 44kp silloin oli inseminaatio oottelen nämä pyhät jos ei ala kuukautiset tulemaan niin soitan meidän hoitopaikkaan siis Naikkarille ja kerron että mitä tehdään.Tuntuu vain että kroppa tekee aina omia temppuja ja ei koskaan toimi oikein.Nyt on pitänyt synnytyksen jälkeen joka toinen kierto käynnistää primoluteilla tai teroluteilla.Nyt alkaa mietittymään vain oonkohan edes ovuloinut vaikka muka sain ovis + raskauskeijun liuskatestillä.

Oon ymmärtänyt myös ettei se ovis välttämättä aina tapahdu vaikka testi antaisi positiivisen tuloksen, mulla käynyt näin.
 
Hetkeen en oo kirjotellu, kun tuntuu ettei oo mitään uutta kerrottavaa ja mikään ei etene mihinkään. Lueskelen kyllä täällä taustalla teidän muiden kuulumisia ja tykkäilen satunnaisesti. Vaihdoin nimimerkkiä, kun tuntuu että lähipiirissä enenevissä määrin alkaa oleen yritys käynnissä niin ties vaikka täällä pyörisivät. Varmaan kuitenkin tunnistatte profiilikuvasta vielä ;)

Mukavaa ja munarikasta pääsiäistä kaikille ;)

Kp 29/29-39, yk 12, dpo 8

ps. Näyttääpä tää erilaiselta tietokoneella, kun aina kirjottelen puhelimen sovelluksella! :O
 
Eipä ollut sitten juuri muutosta viime perjantain ultraan, mulla aloitetaan sitten Menopur (joku semmonen) tai GonalF pistoshoito ensikierrossa. Käyn vaan alkukierrosta ottaa taas LH ja FSH verikokeet, jotka on kertaalleen otettu. Niin pystytään kuulemma katsomaan millä pistoshoidolla aloitetaan.

Mä sit romahdin täysin tuolla ultrassa, itku pääsi. Toinen lääkäri siinä lohdutteli ja sanoi vaan että nää on tosi rankkoja asioita mutta eiköhän me joku lääke sulle löydetä.

Ovistestailut saa lopettaa tähän kiertoon...

Kp18
 
EA953249-C777-4590-88C2-7209DBD429DA.jpeg

Pakko oli vielä kaivaa tää kuva vanhasta plussatestistä vertailun vuoksi, jotta kaikki näkee miten epäselviä nää ”clear” bluet on:shifty: Tää oli siis dpo 12 iltapissasta testattu. Edellisenä päivänä oli haamu rfsu:lla ja seuraavana päivänä plussa digillä.


View attachment 67127
Tässä vielä tämä onneton ”puhdas nega” jonka varassa yritin tehdä päätöstä
 
<3 voi ei Mrs Smith :( oon pahoillani..

Toi testi on itse saatanasta! Sain myös tuollaisen vahvan viivan täysin negakierrossa.. en tajua miten tota edes saa myydä.:mad:
 
Alinah, pahoittelut huonosta vasteesta. Mutta eiköhän sullekin joku lääke tosiaan löydetä, kuten lääkäri sanoi:Heartred

Btw, kuuntelin tänään taas niin ärsyttävää valitusta siitä, miten loma ei ole lomaa, kun sitä joutuu viettämään omien pienten lasten kanssa. Musta toi on paitsi todella ajattelematonta, myös aika surullista. Tiedän ja uskon, että nääkin ihmiset varmasti oikeesti rakastaa lapsiaan, mutta miksi niistä pitää puhua tuohon sävyyn? Olis tehnyt mieli sanoa pari valittua sanaa siitä, miten onnekkaita ovat, kun niitä lapsia on ilmeisen helposti siunaantunut. Oliskohan vähän pidempi yrittäminen tai vaikka keskenmeno saanu nääkin vanhemmat arvostamaan jälkikasvuaan vähän enemmän?:shifty:
 
Alinah hurjasti tsemppiä! <3 Onneksi olette hoidoissa ammattilaisten käsissä ja hoidot etenee eikä tarvii yksinään näitä asioita mietttiä. Noista pistoshoidoista olen lukenut pelkästään positiivisia juttuja, joten pidetään lippu korkealla josko pistoshoidon myötä teitä siunattaisiin pikkukakkosella :happy:

Mrs. Smith, pahoittelut negasta mutta ovistesti ainakin näyttää hyvältä :)

Ja Mrs. R,
samantapaisia juttuja itsekin aina ohimennen kuulee, ja kyllä surulliseksi vetää vanhempien ajattelemattomuus.. Ei taida ihmiset itsekään ymmärtää mitenkä ikävältä tuo kuulostaa.. Oispa "kiva" kun lapsi vahingossa joutuisi kuulemaan jotain tuommoista.. :sad001

ON: Täällä dpo 9 ja eka negatesti testattu :grin
 
Alinah hurjasti tsemppiä! <3 Onneksi olette hoidoissa ammattilaisten käsissä ja hoidot etenee eikä tarvii yksinään näitä asioita mietttiä. Noista pistoshoidoista olen lukenut pelkästään positiivisia juttuja, joten pidetään lippu korkealla josko pistoshoidon myötä teitä siunattaisiin pikkukakkosella :happy:

Mrs. Smith, pahoittelut negasta mutta ovistesti ainakin näyttää hyvältä :)

Ja Mrs. R,
samantapaisia juttuja itsekin aina ohimennen kuulee, ja kyllä surulliseksi vetää vanhempien ajattelemattomuus.. Ei taida ihmiset itsekään ymmärtää mitenkä ikävältä tuo kuulostaa.. Oispa "kiva" kun lapsi vahingossa joutuisi kuulemaan jotain tuommoista.. :sad001

ON: Täällä dpo 9 ja eka negatesti testattu :grin

Kiitos <3

Toivotaan että siellä vielä testi muuttuisi positiiviseksi.
 
Täällä edelleen sama tilanne 14dpo 34kp kohdalla nega testi.Aaltoilevasti turvotusta ja kramppeja mahassa ei tuhrun tuhrua.Nyt menossa 41kp.Kierto ollut aina 31-35kp luokkaa kerran oli 38kp ja 44kp oli silloin kun oli nega inseminaatio kierto.Kohtukuolema synnytyksen jälkeen on pitänyt joka toinen kierto aina käynnistää primoluteilla taikka teroluteilla usko omaan kehoon nyt täysin nolla.Ajattelin soittaa naistenklinikkalle meidän hoito paikkaan mitä tehdään jos ei tiistai aamuun menessä tilanne ole muuttunut.
 
Tsemppiä Alinah <3
Minä palaan takas tälle puolelle. Tiistain lääkäri totesi sikiön kuolleen ja torstaista asti yritetty lääkkeellistä käynnistystä ja tänään lopulta lääkäri päätyi kaavintaan. Kuukauden olen kantanut kuollutta sisälläni. Olen ihan rikki [emoji24][emoji24] tänään olisi ollut 12+1
 
Takaisin
Top