Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tsemppiä Alinah <3
Minä palaan takas tälle puolelle. Tiistain lääkäri totesi sikiön kuolleen ja torstaista asti yritetty lääkkeellistä käynnistystä ja tänään lopulta lääkäri päätyi kaavintaan. Kuukauden olen kantanut kuollutta sisälläni. Olen ihan rikki [emoji24][emoji24] tänään olisi ollut 12+1

Kiitos.. <3

Voi ei, olen pahoillani! Voimia sinne hurjan paljon! <3
 
Täällä edelleen sama tilanne 14dpo 34kp kohdalla nega testi.Aaltoilevasti turvotusta ja kramppeja mahassa ei tuhrun tuhrua.Nyt menossa 41kp.Kierto ollut aina 31-35kp luokkaa kerran oli 38kp ja 44kp oli silloin kun oli nega inseminaatio kierto.Kohtukuolema synnytyksen jälkeen on pitänyt joka toinen kierto aina käynnistää primoluteilla taikka teroluteilla usko omaan kehoon nyt täysin nolla.Ajattelin soittaa naistenklinikkalle meidän hoito paikkaan mitä tehdään jos ei tiistai aamuun menessä tilanne ole muuttunut.

Tsemppiä!
 
Kiitos kaikille [emoji173] jospa vielä joskus saadaan toinen lapsi syliin asti.
Inseminaatioon päästään kun olemme siihen valmiita. Mutta nyt tarvitaan aikaa. En tiedä miten selviän ensi viikon kun mies on ti-pe töissä.
Tänään hain zipinoxit apteekista että saisin nukuttua ensi yönä.
 
Voi kide<3 sydämen murtavia tälläiset uutiset :( olen todella pahoillani<3
Päivä kerrallaan, ei siinä muu auta.. otat sairaslomaa jos täytyy! Tarvitset aikaa saada itsesi kuntoon henkisesti.
Tsemppiä ja voimia teidän perheelle<3
 
Täällä käytiin raskaustesti ostoksilla huomista varten.Tulos varmasti nega ei oireen oireetta ja ennenkin on ollut tälläistä mega kierron mega kiertoo mikä on pitänyt katkaista primoluteilla.Olisihan se lottovoitto jos luomu plussa tulisi näin yli neljän vuoden yritys historian jälkeen en usko kyllä että tulisi.Testin ostin ihan siksi kun Naikkarilta haluavat kuitenkin että teen testin ennen kun alan käyttämään primoluteja.Huomenna soittelen Naikkarille ja kysyn luvan primolutejen syöntiin ja kysyn samalla päästäänkö hoitoon vai siirtyykö tämän kuukautisten myöhästymisen takia hoito nyt huuhti-toukukuun vaihteseen.
 
Täällä testattu nega sen jo tiesin että on nega.Nyt vain odotetaan Naikkarin soittoajan alkamista.
 
Tsemppiä Heitsu!

Täällä kans nega (dpo 13). Menkkojen pitäis alkaa huomenna. Kyllä tää taas risoo. Eilen oli aika pysäyttävää, kun sanoin miehelle että ei sitten tullut meille vuoden 2018 vauvaa ja se vastas, että muistatko kun puhuttiin, että ei tuu juhlavuoden vauvaa. Että tosiaan on jo kahden vuoden vauvat skipattu. Yritystä takana nyt 1 v 3 kk. Ahdistaa vaan tuo vanheneminen, täytän ens kuussa 32 eikä meillä oo vielä ensimmäistäkään.
 
Tsemppiä Heitsu!

Täällä kans nega (dpo 13). Menkkojen pitäis alkaa huomenna. Kyllä tää taas risoo. Eilen oli aika pysäyttävää, kun sanoin miehelle että ei sitten tullut meille vuoden 2018 vauvaa ja se vastas, että muistatko kun puhuttiin, että ei tuu juhlavuoden vauvaa. Että tosiaan on jo kahden vuoden vauvat skipattu. Yritystä takana nyt 1 v 3 kk. Ahdistaa vaan tuo vanheneminen, täytän ens kuussa 32 eikä meillä oo vielä ensimmäistäkään.
Kiitos samoin sinulle.Toivotaan että pääset pian sinne leikkaukseen ja sitä kautta plussa viimeistään tulisi.
 
Tsemppiä Heitsu!

Täällä kans nega (dpo 13). Menkkojen pitäis alkaa huomenna. Kyllä tää taas risoo. Eilen oli aika pysäyttävää, kun sanoin miehelle että ei sitten tullut meille vuoden 2018 vauvaa ja se vastas, että muistatko kun puhuttiin, että ei tuu juhlavuoden vauvaa. Että tosiaan on jo kahden vuoden vauvat skipattu. Yritystä takana nyt 1 v 3 kk. Ahdistaa vaan tuo vanheneminen, täytän ens kuussa 32 eikä meillä oo vielä ensimmäistäkään.
Tosi kurja juttu :( Tää epätietoisuuskin on kyllä niin raastavaa, kun ei tiedä kauanko pitää jaksaa yrittää ja toivoa :sad001 Kun nyt sais ees sen yhden. Tuut sinne ivf:ään mun kans syksyllä ;)
 
Tosi kurja juttu :( Tää epätietoisuuskin on kyllä niin raastavaa, kun ei tiedä kauanko pitää jaksaa yrittää ja toivoa :sad001 Kun nyt sais ees sen yhden. Tuut sinne ivf:ään mun kans syksyllä ;)
Mikä teidän tilanne on pipsu?
 
Mikä teidän tilanne on pipsu?
Meillä oli viime viikolla julkisenpuolen lapsettomuuspkl käynti ja meillä alkais ivf hoito elokuussa :) Mulla on vaan se lyhyt kaava, niin en tiiä miten sen kierron sais nyt natsaamaan siihen ajankohtaan :nailbiting: Sullaki tais olla lyhyt kaava? Toki toivos, että tärppäis ilman sitä hoitoa :) Ja eihä se välttämättä silläkään onnistu, mutta onpahan yrittäny :)
 
Meillä oli viime viikolla julkisenpuolen lapsettomuuspkl käynti ja meillä alkais ivf hoito elokuussa :) Mulla on vaan se lyhyt kaava, niin en tiiä miten sen kierron sais nyt natsaamaan siihen ajankohtaan :nailbiting: Sullaki tais olla lyhyt kaava? Toki toivos, että tärppäis ilman sitä hoitoa :) Ja eihä se välttämättä silläkään onnistu, mutta onpahan yrittäny :)
Tsemppiä teille ainahan sitä toivoo että luomuna onnistuisi eikä tarvisi hoitoja.Minullakkin on lyhyellä kaavalla ivf ja pitäisi keväällä tehdä eka hoito ainakin ivf onnistumis prosentit on suuremmat ja monet onnistunut sillä.
 
Tsemppiä teille ainahan sitä toivoo että luomuna onnistuisi eikä tarvisi hoitoja.Minullakkin on lyhyellä kaavalla ivf ja pitäisi keväällä tehdä eka hoito ainakin ivf onnistumis prosentit on suuremmat ja monet onnistunut sillä.
Tsemppiä ja onnea hoitoon :) Mitkä lääkkeet sulla oli?
 
Takaisin
Top