Raskaaksi 2017

Smith, minäkin näen jonkun häämötyksen alemmassa kuvassa. Itselleni tuo melkein jo tarkottaisi plussaa, kun negat olleet aivan kirkkaanvalkoisia joka testissä, mutta just noista sinisävyisistä kuullut paljon huonoa, että viivanpaikat erehdyttävät helposti... Täältäkin suositus kokeilla PC:tä! :)
 
Omaa päivitystä sen verran, että kp 6 menossa tokasta km:n jälkeisestä kierrosta. Pari viikkoa sitten käynti tk:ssa, josta lähti lähete Naikkarille, muttei sieltä ole vielä kuulunut aikaa - tiedossa kyllä, että voi kauankin kestää sinne pääseminen. Eilen kävin aiheeseen liittyen labroissa, joita otettiinkin ihan kiitettävällä laajuudella, kasa hyytymistekijätutkimuksia, fosfolipidivasta-aineet, prolaktiini, tsh, ferritiini, perusverenkuva, paastosokeri, mitähän muuta...

Paastonäytteen takia tuli oltua syömättä ja juomatta liian pitkään ja näytteitä otettaessa meninkin tapojeni vastaisesti pyörtymään! Edeltävästi olin niin ylpeänä vakuutellut, että ihan rauhassa voi tökkiä, kun ei neulat pelota... Varsin ihanasti minusta sitten huolehdittiin labran henkilökunnan toimesta; tajunnan rajamailla kuulin hälytyskellojen soiton ja tointuessa paikalla oli 3-4 labrahoitajaa sekä lääkäri. Minut kuljetettiin pyörätuolilla lepohuoneeseen pötköttelemään ja juotettiin vettä, siinä vähän aikaa piti huilia ennen kuin uskalsi lähteä. Loppupäivän oli pöhkö olo. Kiinnostaisi tietää noiden labrojen tuloksia, muttei ainakaan Kannassa vielä näkynyt. Hb etenkin tuota ajatellen kiinnostaisi, tässä viime aikoina kun tullut aika lailla verta vuodettua ja rautalisä käytännössä kokonaan unohtunut... Ja toki muutenkin, olisiko labroissa jotain keskenmenoja selittävää.
 
Mrs. Smith, mäkään en eka kuvassa nää mitään mutta toisessa näkyi juurikin sellanen viivanpaikka mikä mullakin tullut monesti ilman raskautta :| noi on kyllä tosi epäluotettavia noi siniset. Testaisin vielä punavärisellä aamulla :)

Toki voihan se olla alkava plussakin :) ja toivotaankin niin!
 
Onko Mrs. Smith testaillut uudestaan? :) Täällä puolestasi jännäilen, kun niin lupaavalta näytti.

Omista labratuloksista on muutama eka ehtinyt tulla ja ihan priimaa näyttävät. Hb 158, eli siitä ei todellakaan pyörtyminen kiinni, toki tuossa nestehukka on kohottamassa lukemaa. MCV 87. Paastosokeri 5,5. TSH 2,17. Hyytymistekijätutkimukset ym. kestävät vielä valmistua, niitä odotellessa. Kaiken kaikkiaan tylsä vaihe menossa lisääntymisyrityksen suhteen, kiertokin rauhaisassa alkuvaiheessaan. Nyt ei ole tullut muita raskautumisapujakaan käytettyä kuin paria vitamiinilisää, niitäkin epäsäännöllisesti. Foolit koitan joka päivä muistaa.
 
Testaan huomenna rfsun testillä. Olo on ristiriitanen: oireita on vaikka muille jakaa mut lämpötilat on pohjamudissa eli ei kai raskaus ole edes mahdollinen?
Nimim. Forever frozen and not in a cool Elsa way....
 
Ei kai ne lämpötilatkaan kaikkea kerro? :) Itsellä oli edellisessä raskaudessa pari kymmenystä matalampi lämpö kuin tärppäämättömissä kierroissa vastaavaan aikaan. Mutta huomenna varmaan jo näkyy testissä tulos selvemmin, jos on näkyäkseen. :) Peukut pystyssä.
 
Täälläkin jännään Mrs.Smith sun puolesta!

Tänään kai kp17 ja vahvat oviskivut olleet koko päivän. Su talleteltiin ja tänään sain miehen kellistettyä, sitten ei muuta ku jännäämään. Tuntuu että raskauksia putkahtelee taas lähipiirissä tiuhaan tahtiin. Osalle sitä olen kyllä toivonutkin mutta toisille en...

Olo alkaa tuntua omalta itseltä kkm jälkeen. Koen saaneeni hyvää hoitoa ja myös henkistä tukea. Vaikka vuosi onkin ollut rankka, oon ylpeä itsestäni miten oon kaikesta selvinnyt. Kkm puhuminen ei enää tee kovin pahaa ja on ollut jopa helpottavaa puhua siitä. Olisi kauheaa jos ei asiasta voisi puhua avoimesti.
 
Terveisiä sairastuvalta, mies ja muksu kipeenä... Itse olen vielä terve, mutta eiköhän se pöpö minuunkin iske.
Huomenna on uusi vasteultra letroista, varmaan tilanne edelleen huono.
 
Terveisiä sairastuvalta, mies ja muksu kipeenä... Itse olen vielä terve, mutta eiköhän se pöpö minuunkin iske.
Huomenna on uusi vasteultra letroista, varmaan tilanne edelleen huono.

Paranemisia! Toivottavasti säästyt taudilta!
Tsemppiä ultraan! Toivotaan hyviä uutisia :-)
 
Paranemisia! Toivottavasti säästyt taudilta!
Tsemppiä ultraan! Toivotaan hyviä uutisia :-)

Kiitos, saa nähdä. En usko hyviin uutisiin, mutta sen näkee sitten huomenna. Viime perjantaina oli puhetta vahvemmista lääkkeistä, pistoshoidoista..
 
Täällä menossa 39kp ja kierto yleensä max 38kp.Lähinnä kierto ollut 30- 35kp lähiaikoina.Kerran oli 44kp silloin oli inseminaatio oottelen nämä pyhät jos ei ala kuukautiset tulemaan niin soitan meidän hoitopaikkaan siis Naikkarille ja kerron että mitä tehdään.Tuntuu vain että kroppa tekee aina omia temppuja ja ei koskaan toimi oikein.Nyt on pitänyt synnytyksen jälkeen joka toinen kierto käynnistää primoluteilla tai teroluteilla.Nyt alkaa mietittymään vain oonkohan edes ovuloinut vaikka muka sain ovis + raskauskeijun liuskatestillä.
 
And its a negative ladies, i repeat a negative. Kiitos tuesta.
No höh. Mut noi cb:t on kyllä ihan syvältä. Joo, kyllä niihin lähes aina joku haamu taitaa tulla, mut en kyllä tajua, miten sait noin vahvan haamun ilman mitään. Mulla oli samanlainen keskenmenneen raskauden alussa ja seuraavana aamuna sain digillä plussan.
 
Takaisin
Top