Raskaaksi 2017

Hei inofolicin käyttäjät! Ootteko alottanu ekan kp1 vai kesken kierron? Ja montako kiertoa meinaatte syödä/ saako niitä ottaa monta kiertoa putkeen?
 
Mulla nyt kp 12 menossa ja meinasin seuraavassa kierrossa kp 1 aloittaa tuon Inofolicin :) Ainakin joitain kokemuksia ja kommentteja löysin netistä että näin joillekin lääkäri suositellut. Ja Inofolicin englannin kielisiltä sivuilta luin että tehon pitäisi näkyä parhaiten 3-4 kuukauden kuluessa kun valmistetta on käytetty yhtäjaksoisesti, ja sitä
voi käyttää niin pitkään kun haluaa (ylläpitää vaikutusta). Inofolicia voi käyttää turvallisesti myös raskauden aikana, voi mm. ehkäistä raskausdiabeteksen riskiä.
 
Muokattu viimeksi:
Toinen letrozol kierto, eikä mitään sivuvaikutuksia koko lääkkeestä. Mä jotenkin pidän tätä huonona merkkinä kun ei edellisessäkään kierrossa ollu mitään tuntemuksia kuurin aikana ja vastetta ei ollut sitten..
No saa nähdä, en sit tiedä mitä me tehdään jos ei annosnostokaan tuo vastetta..
 
Onnea Marce! Huippu juttu:) Toivotaan tosiaan, että kaikki menisi nyt hyvin!

Babakoors, mä aloitin kp 1 tässä kierrossa ja jatkan ainakin pari seuraavaa (jos ei tärppiä tuu:rolleyes:). Katsotaan, millaiseksi ne kierrot sitten muodostuu. Toivottavasti lyhenisi pysyvästi alle 35 päivän, mielummin vielä vaikka se n. 28 päivää. Tästä kierrosta näyttäisi oviksen ajankohdan mukaan tulevan ehkä 30-32 päivää:) Toivoisin, että myös luteaali pidentyisi hiukan viime kierron 11 päivästä edes takaisin sinne aikaisempaan 12 päivään. Jostain joskus luin, että jos ovis on hyvä, luteaalistakin tulee hyvin harvinaisia tapauksia lukuun ottamatta riittävän pitkä ja usein lyhyehkö luteaali voi kertoa myös ongelmista munasolun/keltarauhasen kypsymisessä. Toivoisin, että Inofolic korjaisi siis tätäkin.

Alinah, sun tikku näytti kuitenkin hyvältä! Eihän ne sivuvaikutukset tai niiden puuttuminen oikeasti mitään kerro:)
 
Mulla vaan on sellainen tunne että ei vieläkään toimi letrot. Katotaan osoittautuuko oikeeseen! Testi nyt voi näyttää mitä haluaa, varmaan kun syö tällä hetkellä vielä letroja..
 
Täällä 8dpo ja koko viikonloppu menny kuumeessa ja kauheassa flunssassa.Miehellä samoin kauhea flunssa kuume.Viikonloppu nukuttu ja huomenna pitäisi jaksaa sitten kouluun minun opiskelen siis lähihoitajaksi.Miehen pitäisi jaksaa 7:00 töihin ja kauhea flunssa ollu kumpsellakin.Usko tämän kierron raskauteen aika olematon kun on pitänyt reilulla kädellä ottas flunssa lääkettä ja onhan noita terveitä luomu kiertoja tämän yli neljän vuoden yritys historian saatossa ollut.Viikon päästä viimeistään pitäisi kuukautisten alkaa ja IVF punktio menisi juuri sille viikolle mitä pelkäsi lääkäri ja me että pääsiäinen tulee tielle ja sen viikon punktiot täyttä mikä olisi max aika että voi venyttää punktiota.
 
Saatiin tulokset sperma-analyysistä. Tiheys lievästi madaltunut, kokonaismäärä normaali, liikkuvuus lievästi alentunut. Eli siittiöitä vissiin on mutta liikkuvuus huonoa.. mitähän tuo tiheys meinaa ?

Mulla aukiolotutkimus huhti-toukokuussa ja saan vissiin jonkun diabeteslääkkeen parantamaan ovista ja auttamaan painon pudotuksessa. Bmi on liian korkea varsinaisiin hoitoihin.

Päätettiin että käyn tuon aukiolotutkimuksem vielä ja lyödään sit hanskat tiskiin hoitojen osalta. Ei jaksa ryhtyä niihin ainakaan just nyt. Hormoonit laittaa mun pään niin sekaisin, että haluan nauttia kesästä ja häistä ihan ilman ylimääräsiä hormoneeja. :)
 
Saatiin tulokset sperma-analyysistä. Tiheys lievästi madaltunut, kokonaismäärä normaali, liikkuvuus lievästi alentunut. Eli siittiöitä vissiin on mutta liikkuvuus huonoa.. mitähän tuo tiheys meinaa ?

Mulla aukiolotutkimus huhti-toukokuussa ja saan vissiin jonkun diabeteslääkkeen parantamaan ovista ja auttamaan painon pudotuksessa. Bmi on liian korkea varsinaisiin hoitoihin.

Päätettiin että käyn tuon aukiolotutkimuksem vielä ja lyödään sit hanskat tiskiin hoitojen osalta. Ei jaksa ryhtyä niihin ainakaan just nyt. Hormoonit laittaa mun pään niin sekaisin, että haluan nauttia kesästä ja häistä ihan ilman ylimääräsiä hormoneeja. :)
Vastasin sulle tuolla raskaaksi2018 tuohon en tiiä huomasitko
 
Täällä 10dpo ja edelleen flunssan kuorissa ja sairaslomaa vielä huominen.Nipistelyä,kuvotusta ja turvotusta tullut kuvioon usko raskauteen nolla kun on joutunut flunssa lääkettä ottamaan niin tuskin mikään on edes yrittänyt edes kiinnittyä näiden kaikkien lääkkeiden seassa no seuraavassa kierrossa ehkä päästään jo IVF hoitoon.
 
Unicorn, toi spermatutkimushan ei kuulosta lainkaan niin huonolta kuin se teidän joskus aikaisemmin tekemä kotitesti antoi olettaa.:) Onko teillä häät tulossa? Ihanaa:Heartred Me mentiin naimisiin viime kesänä ja vaikka se oli mun elämäni ihanin päivä ja kaikki suunnittelukin oli mukavaa, järjestelyt juuri ennen häitä todellakin vaativat niin paljon, etten olisi selvinnyt missään ylimääräisissä hormoonihuuruissa. Mutta nauti hääfiilistelyistä! Se on ihanaa ja niin ainutkertaista:Heartred

Paranemisia Heitsu! Ja tsemppiä IVF:n odotteluun! Miten se hoito pitäis aloittaa? Nyt pääsiäinenhän on jo ens viikolla, joten ainakin sun ovis on varmaan vasta kunnolla pääsiäisen jälkeen.

ON: mulla on nyt dpo 10 ja testasin ns. roskishaamun. Katotaan, mitä tulee. En jotenkin nyt osaa hirveästi innostua, oon sellaisella ”pessimisti ei pety”-linjalla.
 
Plussapuhallus tähänkin ketjuun!
Toivotaan että muut on onnekkaampia. Täällä kävi nyt poikkeuksellinen tilanne, eli menkat alkoi kp 18, minkä ei pitäny olla edes mahdollista. Eli siirtyi alkionsiirto kuukaudella tai jopa kahdella, ellei tähän keksitä jotain ratkaisua. Eipähän niitä aarteita alkioita voi siirtää limakalvolle, joka ei kestä edes 28 pv. .. Harmittaa!
 
Plussapuhallus tähänkin ketjuun!
Toivotaan että muut on onnekkaampia. Täällä kävi nyt poikkeuksellinen tilanne, eli menkat alkoi kp 18, minkä ei pitäny olla edes mahdollista. Eli siirtyi alkionsiirto kuukaudella tai jopa kahdella, ellei tähän keksitä jotain ratkaisua. Eipähän niitä aarteita alkioita voi siirtää limakalvolle, joka ei kestä edes 28 pv. .. Harmittaa!
Voi kamaluuus!! Miten voi tulla tuollainenkin vastoinkäyminen.. tuntuu todella epäreilulta :sad001
Tsemppiä ihan hurjasti:Heartred touvottavasti ratkaisu löytyy..
 
9fc89fa27170e2ce32ef47e1279641d9


Kp10 ja kaksoishormooni antoi tyhjän ympyrän, ja liuskat ei näytä yhtään sen paremmalta. En usko, että tilanne ois muuttunut perjantaina mihinkään.
 
Plussapuhallus tähänkin ketjuun!
Toivotaan että muut on onnekkaampia. Täällä kävi nyt poikkeuksellinen tilanne, eli menkat alkoi kp 18, minkä ei pitäny olla edes mahdollista. Eli siirtyi alkionsiirto kuukaudella tai jopa kahdella, ellei tähän keksitä jotain ratkaisua. Eipähän niitä aarteita alkioita voi siirtää limakalvolle, joka ei kestä edes 28 pv. .. Harmittaa!
Voi ei! Onpa tosi tympeetä:sad001 Parempaa onnea ens kiertoon!
 
Takaisin
Top