Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos. Edelleen ei tahdo uskoa tätä todeksi ja joka vessa käynti jännittää. Onneksi on ultra varattu parin viikon päähän. Nyt olen päässyt pidemmälle kuin viimeksi. Plussaa toivon teille kaikilleOnnea Marce ja hurjasti tsemppiä!
Vastasin sulle tuolla raskaaksi2018 tuohon en tiiä huomasitkoSaatiin tulokset sperma-analyysistä. Tiheys lievästi madaltunut, kokonaismäärä normaali, liikkuvuus lievästi alentunut. Eli siittiöitä vissiin on mutta liikkuvuus huonoa.. mitähän tuo tiheys meinaa ?
Mulla aukiolotutkimus huhti-toukokuussa ja saan vissiin jonkun diabeteslääkkeen parantamaan ovista ja auttamaan painon pudotuksessa. Bmi on liian korkea varsinaisiin hoitoihin.
Päätettiin että käyn tuon aukiolotutkimuksem vielä ja lyödään sit hanskat tiskiin hoitojen osalta. Ei jaksa ryhtyä niihin ainakaan just nyt. Hormoonit laittaa mun pään niin sekaisin, että haluan nauttia kesästä ja häistä ihan ilman ylimääräsiä hormoneeja. :)
Voi kamaluuus!! Miten voi tulla tuollainenkin vastoinkäyminen.. tuntuu todella epäreilultaPlussapuhallus tähänkin ketjuun!
Toivotaan että muut on onnekkaampia. Täällä kävi nyt poikkeuksellinen tilanne, eli menkat alkoi kp 18, minkä ei pitäny olla edes mahdollista. Eli siirtyi alkionsiirto kuukaudella tai jopa kahdella, ellei tähän keksitä jotain ratkaisua. Eipähän niitä aarteita alkioita voi siirtää limakalvolle, joka ei kestä edes 28 pv. .. Harmittaa!
Voi ei! Onpa tosi tympeetä Parempaa onnea ens kiertoon!Plussapuhallus tähänkin ketjuun!
Toivotaan että muut on onnekkaampia. Täällä kävi nyt poikkeuksellinen tilanne, eli menkat alkoi kp 18, minkä ei pitäny olla edes mahdollista. Eli siirtyi alkionsiirto kuukaudella tai jopa kahdella, ellei tähän keksitä jotain ratkaisua. Eipähän niitä aarteita alkioita voi siirtää limakalvolle, joka ei kestä edes 28 pv. .. Harmittaa!