Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pakko tulla tännekin hehkuttamaan, että ovisplussa pärähti eilen illalla digiin!:grin Ja eilen oli siis vasta kp 17. Ovis siis oletettavasti huomenna kp 19. Kahdessa edellisessä kierrossa ovis oli kp 25 ja aikaisemmin se on ollut niinkin myöhään kuin kp 27 ja 28. Oon epäillyt, että mulla olis pco-tyyppiset munasarjat ja nyt tän kierron oon vedellyt Inofolicia, jossa on myo-inositolia.

Mun on pakko hehkuttaa tätä, koska ite kuulin myo-inositolista vasta ihan hiljattain jossain sivuhuomautuksesssa tällä foorumilla, enkä ollut siitä aikaisemmin kuullutkaan, vaikka muuten olen kyllä kahlannut läpi kaiken maailman poppaskonstit raskautumisen avuksi. Myo-inositol ei ainakaan Suomessa ole vielä kovin tunnettu, mutta se on ainut kikkakolmonen, jonka tehosta löysin netistä myös suht luotettavaa tieteellistä näyttöä. Myo-inositolin on tutkimuksissa todettu lyhentäneen pcos:stä kärsineiden naisten kiertoa ja auttaneen ovuloimaan. Lisäksi se on parantanut ivf-hoitojen tuloksia ja alkioiden laatua.
Kuulostaa hyvältä, täytyypä tutustua tuohon tarkemmin :) Onko tuosta tullut mitään ikäviä maha oireita tms ?
 
Aattelin huikata, että taustalla olen, vaikka kirjoittelu jäänyt vähemmälle enkä kaikkea ole kerennyt lukemaankaan.

Tsemppiä kaikille kiertojen eri vaiheisiin!! :) Meillä menossa kp 10. Jos tästä kierrosta tärppäis niin ois joulukuun vauva, muuten meneekin sit seuraavalle vuodelle.
 
Kuulostaa hyvältä, täytyypä tutustua tuohon tarkemmin :) Onko tuosta tullut mitään ikäviä maha oireita tms ?
Jonkinlaista vihlontaa kohdun seudulla, mutta ei mitään pahempaa. Uskon ja toivon sen johtuvan munasolun reippaasta kasvusta:grin Eikä maha oo siis muuten mennyt mitenkään sekaisin:)
 
Mennään Nipsuliinin kanssa suht samoissa päivissä, täällä kp 6 että perässä tullaan :grin Eli ei siis ihmeitä tänne suuntaan.

Pitää ehkä itsekin perehtyä tuohon Mrs. R:n mainostamaan aineeseen:grin
 
Joo tulin siihen tulokseen että kyllä tännekin oli ostettava kokeiluun toi Inofolic :) Hyvin sait Mrs. R mainostettua :p Luin kans noita kokemuksia ja artikkeleita, hyvältä vaikuttaa :thumleft
 
Pakko tulla tännekin hehkuttamaan, että ovisplussa pärähti eilen illalla digiin!:grin Ja eilen oli siis vasta kp 17. Ovis siis oletettavasti huomenna kp 19. Kahdessa edellisessä kierrossa ovis oli kp 25 ja aikaisemmin se on ollut niinkin myöhään kuin kp 27 ja 28. Oon epäillyt, että mulla olis pco-tyyppiset munasarjat ja nyt tän kierron oon vedellyt Inofolicia, jossa on myo-inositolia.

Mun on pakko hehkuttaa tätä, koska ite kuulin myo-inositolista vasta ihan hiljattain jossain sivuhuomautuksesssa tällä foorumilla, enkä ollut siitä aikaisemmin kuullutkaan, vaikka muuten olen kyllä kahlannut läpi kaiken maailman poppaskonstit raskautumisen avuksi. Myo-inositol ei ainakaan Suomessa ole vielä kovin tunnettu, mutta se on ainut kikkakolmonen, jonka tehosta löysin netistä myös suht luotettavaa tieteellistä näyttöä. Myo-inositolin on tutkimuksissa todettu lyhentäneen pcos:stä kärsineiden naisten kiertoa ja auttaneen ovuloimaan. Lisäksi se on parantanut ivf-hoitojen tuloksia ja alkioiden laatua. Kun täälläkin on aika monta pitkäkiertoista ja ovisongelmaista, niin kannattaa kokeilla! Mulle kierron lyheneminen 5-7 päivää on ainakin iso juttu, sillä vuodessa se tarkoittaa jopa kahta lisäkiertoa, eli enemmän ja useammin mahdollisuuksia raskautua:)
Saisit muuten kirjoittaa näitä juttuja tonne "vinkkejä raskautumiseen" osioon, siellähän tämmöinen tiedonjako on aivan omiaan! :) Ja useampi sitä kautta varmasti tiedon tästä myo-inositolista löytääkin.
 
Löytääkö tuota inofolicia muuten jonkun apteekki ketjun valikoimista vai vaan netistä tilaamalla?
Tuota näköjään suositellaan ennen ivf-hoitoakin, jos sinne käy tie..
 
Tämän päivän ovis tikku oli haaleampi kuin eilinen ja samaan kellon aikaan tein ja pidätin pissaa ja juomista saman ajan.Rinnatkin on ollu pari päivää putkeen arat ja nipistelyä ollu eilen illalla ja tänään.Eilen ja tänään pupuiltu että siitä ei pitäisi ainakaan olla kyse ettei kertoja ole tarpeeksi.
 
Saisit muuten kirjoittaa näitä juttuja tonne "vinkkejä raskautumiseen" osioon, siellähän tämmöinen tiedonjako on aivan omiaan! :) Ja useampi sitä kautta varmasti tiedon tästä myo-inositolista löytääkin.
Hyvä idea, en sellaisen olemassa oloa muistanutkaan:)
 
Pakko tulla tännekin hehkuttamaan, että ovisplussa pärähti eilen illalla digiin!:grin Ja eilen oli siis vasta kp 17. Ovis siis oletettavasti huomenna kp 19. Kahdessa edellisessä kierrossa ovis oli kp 25 ja aikaisemmin se on ollut niinkin myöhään kuin kp 27 ja 28. Oon epäillyt, että mulla olis pco-tyyppiset munasarjat ja nyt tän kierron oon vedellyt Inofolicia, jossa on myo-inositolia.

Mun on pakko hehkuttaa tätä, koska ite kuulin myo-inositolista vasta ihan hiljattain jossain sivuhuomautuksesssa tällä foorumilla, enkä ollut siitä aikaisemmin kuullutkaan, vaikka muuten olen kyllä kahlannut läpi kaiken maailman poppaskonstit raskautumisen avuksi. Myo-inositol ei ainakaan Suomessa ole vielä kovin tunnettu, mutta se on ainut kikkakolmonen, jonka tehosta löysin netistä myös suht luotettavaa tieteellistä näyttöä. Myo-inositolin on tutkimuksissa todettu lyhentäneen pcos:stä kärsineiden naisten kiertoa ja auttaneen ovuloimaan. Lisäksi se on parantanut ivf-hoitojen tuloksia ja alkioiden laatua. Kun täälläkin on aika monta pitkäkiertoista ja ovisongelmaista, niin kannattaa kokeilla! Mulle kierron lyheneminen 5-7 päivää on ainakin iso juttu, sillä vuodessa se tarkoittaa jopa kahta lisäkiertoa, eli enemmän ja useammin mahdollisuuksia raskautua:)

Mäkin päädyin nyt tilaamaan tota inofolicia seuraavaan kiertoon, kun nyt mennään kp22 eikä oviksesta tietoakaan.. ovis vaihdellut kp16 ja kp26 välillä, tosi epäsäännöllisiä keittoja ollu, parhaillaan sen 28, heikoimmillaan 39.. kesäkuussa jätetty nuvaring pois käytöstä ja siitä asti yritystä. Ovis on kuitenkin joka kierrossa tullu, mutts kierto sais olla kyllä huomattavasti lyhyempi kierto. Olisko teillä muita vinkkejä?
 
Mun mies kysyi eilen että hakuunko mä sitä enään kun ollu nyt seksiä tyyliin kerta viikkoon tämän kierron.. ei oo vaan aikaa eikä oikeesti oo tehny mieli. Seksihalut hävinnyt kokonaan, tietenkin haluan miestäni ja rakastan häntä.
 
Mäkin päädyin nyt tilaamaan tota inofolicia seuraavaan kiertoon, kun nyt mennään kp22 eikä oviksesta tietoakaan.. ovis vaihdellut kp16 ja kp26 välillä, tosi epäsäännöllisiä keittoja ollu, parhaillaan sen 28, heikoimmillaan 39.. kesäkuussa jätetty nuvaring pois käytöstä ja siitä asti yritystä. Ovis on kuitenkin joka kierrossa tullu, mutts kierto sais olla kyllä huomattavasti lyhyempi kierto. Olisko teillä muita vinkkejä?

Mistäs muuten ootte tilanneet? :)
Tekisi mieli kokeilla, jos ei nyt tärppää.
Tuskin siitä haittaakaan o_O:grin
 
Täällä alkaa uusi kierto varmaankin huomenna, kun äsken vessa reissulla jäi vaaleanpunaista paperiin. Ihanaa, toivotaan nyt että uudessa kierrossa letroilla olisi hyvä vaste.
 
Täällä tuhlasin yhden liuska ovis testin kun oli jäljellä niin vähäsen.Tulos sama viiva haaleampi kuin yksi päivä.
 
Muokattu viimeksi:
Nyt lähti pari raskaustestiä tilaukseen kp 42/? Edelleen ei mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen. Kohta taas tiputaan korkealta. Makkarissa sujuu vaihteeksi tosi hyvin kun jossain välissä oli halut kateissa. Seuraavasta kierrosta ois tarkoitus jatkaa letrojen käyttöä. Missä vaiheessa muiden kierrot on?
 
Takaisin
Top