Ei tuu tasavahvoja ja rinnat on ollukin arat ja on vieläkin on arat.Hyvältä alkaa näyttää! Jos sulla ei ihan tasavahvoja ikinä tule, toi voi hyvinkin olla plussa:)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ei tuu tasavahvoja ja rinnat on ollukin arat ja on vieläkin on arat.Hyvältä alkaa näyttää! Jos sulla ei ihan tasavahvoja ikinä tule, toi voi hyvinkin olla plussa:)
Kuulostaa hyvältä, täytyypä tutustua tuohon tarkemmin :) Onko tuosta tullut mitään ikäviä maha oireita tms ?Pakko tulla tännekin hehkuttamaan, että ovisplussa pärähti eilen illalla digiin! Ja eilen oli siis vasta kp 17. Ovis siis oletettavasti huomenna kp 19. Kahdessa edellisessä kierrossa ovis oli kp 25 ja aikaisemmin se on ollut niinkin myöhään kuin kp 27 ja 28. Oon epäillyt, että mulla olis pco-tyyppiset munasarjat ja nyt tän kierron oon vedellyt Inofolicia, jossa on myo-inositolia.
Mun on pakko hehkuttaa tätä, koska ite kuulin myo-inositolista vasta ihan hiljattain jossain sivuhuomautuksesssa tällä foorumilla, enkä ollut siitä aikaisemmin kuullutkaan, vaikka muuten olen kyllä kahlannut läpi kaiken maailman poppaskonstit raskautumisen avuksi. Myo-inositol ei ainakaan Suomessa ole vielä kovin tunnettu, mutta se on ainut kikkakolmonen, jonka tehosta löysin netistä myös suht luotettavaa tieteellistä näyttöä. Myo-inositolin on tutkimuksissa todettu lyhentäneen pcos:stä kärsineiden naisten kiertoa ja auttaneen ovuloimaan. Lisäksi se on parantanut ivf-hoitojen tuloksia ja alkioiden laatua.
Jonkinlaista vihlontaa kohdun seudulla, mutta ei mitään pahempaa. Uskon ja toivon sen johtuvan munasolun reippaasta kasvusta Eikä maha oo siis muuten mennyt mitenkään sekaisin:)Kuulostaa hyvältä, täytyypä tutustua tuohon tarkemmin :) Onko tuosta tullut mitään ikäviä maha oireita tms ?
Saisit muuten kirjoittaa näitä juttuja tonne "vinkkejä raskautumiseen" osioon, siellähän tämmöinen tiedonjako on aivan omiaan! :) Ja useampi sitä kautta varmasti tiedon tästä myo-inositolista löytääkin.Pakko tulla tännekin hehkuttamaan, että ovisplussa pärähti eilen illalla digiin! Ja eilen oli siis vasta kp 17. Ovis siis oletettavasti huomenna kp 19. Kahdessa edellisessä kierrossa ovis oli kp 25 ja aikaisemmin se on ollut niinkin myöhään kuin kp 27 ja 28. Oon epäillyt, että mulla olis pco-tyyppiset munasarjat ja nyt tän kierron oon vedellyt Inofolicia, jossa on myo-inositolia.
Mun on pakko hehkuttaa tätä, koska ite kuulin myo-inositolista vasta ihan hiljattain jossain sivuhuomautuksesssa tällä foorumilla, enkä ollut siitä aikaisemmin kuullutkaan, vaikka muuten olen kyllä kahlannut läpi kaiken maailman poppaskonstit raskautumisen avuksi. Myo-inositol ei ainakaan Suomessa ole vielä kovin tunnettu, mutta se on ainut kikkakolmonen, jonka tehosta löysin netistä myös suht luotettavaa tieteellistä näyttöä. Myo-inositolin on tutkimuksissa todettu lyhentäneen pcos:stä kärsineiden naisten kiertoa ja auttaneen ovuloimaan. Lisäksi se on parantanut ivf-hoitojen tuloksia ja alkioiden laatua. Kun täälläkin on aika monta pitkäkiertoista ja ovisongelmaista, niin kannattaa kokeilla! Mulle kierron lyheneminen 5-7 päivää on ainakin iso juttu, sillä vuodessa se tarkoittaa jopa kahta lisäkiertoa, eli enemmän ja useammin mahdollisuuksia raskautua:)
Hyvä idea, en sellaisen olemassa oloa muistanutkaan:)Saisit muuten kirjoittaa näitä juttuja tonne "vinkkejä raskautumiseen" osioon, siellähän tämmöinen tiedonjako on aivan omiaan! :) Ja useampi sitä kautta varmasti tiedon tästä myo-inositolista löytääkin.
Pakko tulla tännekin hehkuttamaan, että ovisplussa pärähti eilen illalla digiin! Ja eilen oli siis vasta kp 17. Ovis siis oletettavasti huomenna kp 19. Kahdessa edellisessä kierrossa ovis oli kp 25 ja aikaisemmin se on ollut niinkin myöhään kuin kp 27 ja 28. Oon epäillyt, että mulla olis pco-tyyppiset munasarjat ja nyt tän kierron oon vedellyt Inofolicia, jossa on myo-inositolia.
Mun on pakko hehkuttaa tätä, koska ite kuulin myo-inositolista vasta ihan hiljattain jossain sivuhuomautuksesssa tällä foorumilla, enkä ollut siitä aikaisemmin kuullutkaan, vaikka muuten olen kyllä kahlannut läpi kaiken maailman poppaskonstit raskautumisen avuksi. Myo-inositol ei ainakaan Suomessa ole vielä kovin tunnettu, mutta se on ainut kikkakolmonen, jonka tehosta löysin netistä myös suht luotettavaa tieteellistä näyttöä. Myo-inositolin on tutkimuksissa todettu lyhentäneen pcos:stä kärsineiden naisten kiertoa ja auttaneen ovuloimaan. Lisäksi se on parantanut ivf-hoitojen tuloksia ja alkioiden laatua. Kun täälläkin on aika monta pitkäkiertoista ja ovisongelmaista, niin kannattaa kokeilla! Mulle kierron lyheneminen 5-7 päivää on ainakin iso juttu, sillä vuodessa se tarkoittaa jopa kahta lisäkiertoa, eli enemmän ja useammin mahdollisuuksia raskautua:)
Mäkin päädyin nyt tilaamaan tota inofolicia seuraavaan kiertoon, kun nyt mennään kp22 eikä oviksesta tietoakaan.. ovis vaihdellut kp16 ja kp26 välillä, tosi epäsäännöllisiä keittoja ollu, parhaillaan sen 28, heikoimmillaan 39.. kesäkuussa jätetty nuvaring pois käytöstä ja siitä asti yritystä. Ovis on kuitenkin joka kierrossa tullu, mutts kierto sais olla kyllä huomattavasti lyhyempi kierto. Olisko teillä muita vinkkejä?