Raskaaksi 2017

Kyllä siellä ilmeisesti vähintään ovis nyt tapahtuu:) Miten pitkä luteaalivaihe sulla on yleensä ollut? Jos nyt lasket, että ovis on tänään tai eilen ja testaat sen mukaan vasta, kun luteaalivaiheen pitäis olla ohi ja menkat on oikeesti myöhässä?

Yleensä luteaalivaihe on ollut 13. Oisko nyt sitten kp 45/? Dpo 2? Testit tuli tänään. Hiukan tekisi mieli testata, mutta en ole varma kumpaa tulosta pelkään enemmän
 
En malttanut olla testaamatta. Pelottaa ihan kauheasti.


DSC_0133.JPG
DSC_0134.JPG
 
Onnea marce. Toivotaan et pieni tulee syliin asti. Mä niin toivon tänne ryhmään kaikille plussaa ja pysyvää semmosta jos saatais tää ryhmä tyhjäks.
 
Ihanaa, Marce! Mutta ymmärrän hyvin, että pelonsekaisin tuntein siellä mennään. Kaikki tsempit, että saisitte tämän syliin asti!
 
Meillä huomenna eka lääkäriaika keskenmenojen tutkimuksiin tk:ssa. Vähän jännittää, millainen lääkäri sattuu... Tähän kiertoon lähdettiin yrittäväisin mielin, mutta juuri ovulaation kriittisillä hetkillä mies ilmoitti, että pelottaa nyt yrittää, että katsotaan ensin tuo lääkärikäynti ja mahd. tutkimuksia. Edellinen pupuilu viikkoa aiemmin. Ei siis tehty o:n aikaan mitään. Mies tietyssä mielessä helpottunut, minä harmissani ja hajoilen, kun plussasta tässä kierrossa ei ole edes HAAVEILEMISEN iloa... Muutaman päivän päästä täti odotettavissa.
 
Onnea marce! Tarroja ja liimaa ja kaikkia mahdollisia liistereitä pienelle!!

Pahoittelut negoista ja tädeistä, aina yhtä pyrstöstä...

Dpo 8, yhtään tikkua tai testiä ei ole jemmassa. Täysin tjottaillen on menty viime kuukaudet. Vuoden söin letroja, nyt oon jättänyt nekin pois. Onneksi elämässä on kaikkea muutakin kivaa, niin raskautumattomuus ei tunnu enää oikeestaan edes pahalle. Esim. tänä viikonloppuna meillä on tyttöporukalla naisten viikonloppu, hyvää ruokaa ja punaviiniä + mitä parhainta seuraa.
 
Täällä kp4 menossa ja kastoin ovistestinkin, vaikka lääkäri määräyksestä vasta kp10 pitäs aloittaa ovistestailut.

Toivon että tässä kierrossa vihdoin ja viimein pääsisin minäkin piinailemaan!
Ja toivon ettei ovistestejä tarttis mitään 30 kappaletta tuhlata tässä kierrossa.. Onneksi on noi Clearbluen kaksoishormoonit kyljessä niin voi niillä varmistaa sitten kun liuska näyttöä siltä et vois ovis olla.. Mä en ikinä oo vaan ovisliuskatestiin saanut räikeetä plussaa tai lähes tasavahvoja viivoja..

cb02654c04371ad7b9e2d6b9ba75e0bb
 
Takaisin
Top