Raskaaksi 2017

Heitsu, minä sanoisin, ettei ole ihan vielä +, mutta lähipäivinä olisi. :) Toki jos testi ei ole aina näyttänyt plussaa tai tahtoo aina jäädä haaleaksi, niin vaikea sitten arvioida, nämä asiat ovat kovin yksilöllisiä.

Täällä O-testi tänään ihan melkein positiivinen. Mutta nyt loppui testit, ei voi aamulla testata! :sour: Ja tuo mies kun tuntuu olevan hankala saada vauvantekopuuhiin juuri tähdellisenä hetkenä, jos ei ole plussatestiä jouduttamassa suunnitelmia... Nyt ollaan vielä ihan eri aikoihin hereillä, niin sekin vaikeuttaa. Toivottavasti huomisiltana ei ole liian myöhäistä.

Ällöaihetta sen verran, että limatkin vaikuttaisivat nyt olevan aika optimaaliset, hiukan säikytti, kun ekat ovislimat olivat hiukan punertavia/rusehtavia väritykseltään. Toivottavasti vanhaa verta. Nyttemmin kirkastuneet.
 
En tiedä muistaako kukaan että eilen meillä oli IVF suunnittelu käynti toinen sellainen.Kaikki labrat olivat normaalit.Kilppari arvo 0,79,amh oli 8,74 ikä tason viite arvoissa hyvä ja sukupuolitautitestit tottakai puhtaat.Kaava nyt suunniteltiin lyhyellä kaavalla.Ultarttiin minut ja katottiin tilanne että mitä rakkuloita edellisen ultran rakkulat voisi olla.Yksi johtofollikkeli löytyi 11mm ja ovis todennäköisesti tapahtuu joskus viikonlopun-alkuviikon aikaan.Munasarjat olivat monirakkulaiset ja muutoin kaikki oli ook.Lyhyt kaava siksi että ei haluta sitä että hypersimulaatio tulee kun on ennestään jo rakkuloita mitkä.voivat puhjeta.Lääkkeeksi sain stimulointiin Gonal-F(tuttu inseminaatiosta), irrtotukseen Ovitrellen(tuttu inseminaatiosta),jarrupiikki Orgalutran(uusi tuttavuus mutta mielestäni aika helppo pistää kun minua neuvoivat vielä) ja tuki hoitoon lutinus.Gonal-F alkaa 125 annoksella ja tarvittaessa säädetään annosta jos ei vaikutusta ala tulemaan.Lutinus kolmen päivän päästä siirrosta kolmesti päivässä.Meidän eka IVF alkaa seuraavasta kierrosta jos kuukautiset tulee sellaiseen aikaan että pääsiäinen ei sotke eikä ole täyttä punktioissa.Kuulema huuhtikuun eka-toka viikolle ei mahdu ja lääkäri epäili että huuhtikuun alkavasta kierrosta alkaa meidän IVF koska nyt näyttää siltä että kuukautiset alkaisi juuri hieman "väärään aikaan".Kysyin tuosta monirakkulaista munasarjoista kun nyt vasta minulle siitä puhuttu että miksi nyt vasta puhutaan minulle kerrottiin että minun munasarjojen rakenne on sellainen mutta rakenteen perusteella ei voi tehdä minulle diagnoosia monirakkulaisista munasarjoista.Kysyin myös sen että miten se oire tämä ylipaino ja karvoitus asia siihen sanottiin että ylipainoinen voi olla ihan muustakin syystä ja eri ihmiset ovat karvoitukseltaan erilaisia.
 
Ja toi pco voi tulla ja mennä miten haluaa, auttaa painon pudotuskin joillain. Niinkun minulla, ei oo näkynyt siis pcota pitkiin aikoihin.
 
Kp32, primoja jäljellä vielä 2.. Tänään tuli ebaysta tilaamani onestep ovistestit sekä Clearbluen kaksoishormooni ovistestit on noudettavissa taas postista..
 
Paljo tsemppiä heitsu! Kuulostaa hurjalta kaikki pistokset sun muut, mutta mitä sitä ei olis valmis tekemään...
Marce ja alinah, toivottavasti seuraava kierto alkaa pian ja on taas mahdollisuus :Heartred

Täällä ei oo mitään muuta ihmeellistä kuin et jälkivuoto tosiaan loppui reilu viikko sitten. Mukavasti on seksi lähtenyt käyntiin, eka kerta kkm jälkeen kyllä jännitti molempia :D 12päivää kaavinnasta oli nipistelyä nivusissa, oiskohan ollu ovis??? Ennustan menkkoja ensi keskiviikolle tai ensiviikonlopulle, jos ei näy ni otan geleet käyttöön taas. Ehkä se jouduttaa menkkojen alkua jos niitä ei muuten näy..

En usko et vielä alkaisi raskaus mutta eihän sitä koskaan tiedä :) Koitan pysyä erossa ennustavista sovelluksista ja testeistä mahdollisimman pitkään. Koen että elämäntilanne on nyt stressittömämpi molemmille kuin mitä se oli syksyllä ja silti raskauduttiin, toivottavasti olisin taas pian raskaana. Ehkä seksiäkin on enemmän kun ei oo niin paljo muuta stressiä..
 
Me suunnitellaan miehen kanssa romanttista yötä hotelliin, 16.3 mutta aloin nyt miettii että en varmaan pääse kylpylään jos mä vuodan vielä silloin kun mulla vielä primoja jäljellä 2 ja tyhjennysvuoto alkaa varmaa maanantaina.. Voi hitto! Ja tuo on ainut viikonloppu koska meille sopii lähteä, no ei auta muu kuin keksiä sit jotain muuta.
 
Hurja määrä lääkkeitä heitsu, mutta toivottavasti tuo kauan kaivatun plussan :) Paljon tsemppiä kiertoon.

Kp 38/? Ei edelleenkään mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen. Huomaan kyllä halujen olevan lähes olemattomat tässä vaiheessa kiertoa. Toki voi olla väsymystä ja stressiä
 
Hurja määrä lääkkeitä heitsu, mutta toivottavasti tuo kauan kaivatun plussan :) Paljon tsemppiä kiertoon.

Kp 38/? Ei edelleenkään mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen. Huomaan kyllä halujen olevan lähes olemattomat tässä vaiheessa kiertoa. Toki voi olla väsymystä ja stressiä
Kiitos,On tuossa ihan sopiva määrä jo aluksi lääkkeitä ja toivotaan että tuo heti plussan onhan sitä yritetty jo aika pitkään.
 
Paljo tsemppiä heitsu! Kuulostaa hurjalta kaikki pistokset sun muut, mutta mitä sitä ei olis valmis tekemään...
Marce ja alinah, toivottavasti seuraava kierto alkaa pian ja on taas mahdollisuus :Heartred

Täällä ei oo mitään muuta ihmeellistä kuin et jälkivuoto tosiaan loppui reilu viikko sitten. Mukavasti on seksi lähtenyt käyntiin, eka kerta kkm jälkeen kyllä jännitti molempia :D 12päivää kaavinnasta oli nipistelyä nivusissa, oiskohan ollu ovis??? Ennustan menkkoja ensi keskiviikolle tai ensiviikonlopulle, jos ei näy ni otan geleet käyttöön taas. Ehkä se jouduttaa menkkojen alkua jos niitä ei muuten näy..

En usko et vielä alkaisi raskaus mutta eihän sitä koskaan tiedä :) Koitan pysyä erossa ennustavista sovelluksista ja testeistä mahdollisimman pitkään. Koen että elämäntilanne on nyt stressittömämpi molemmille kuin mitä se oli syksyllä ja silti raskauduttiin, toivottavasti olisin taas pian raskaana. Ehkä seksiäkin on enemmän kun ei oo niin paljo muuta stressiä..
Kiitos,tsemppiä sulle myös :)
 
Täältä kans isot tsempit Heitsulle! Niin kovasti toivon teille vauvaa tulevaksi pian.

Hauska, kun täällä taustallakin jännäilee ihan tosissaan muiden puolesta.
 
Alinahin kylpylä viikonloppu kelpais tännekin. Sen verran raskas viikko ollu. Täti kylässä, lapsella unikoulu, PT ruoskii ja kirsikkana kakun päälle sain taas kuulla että tuttava raskaana(nyt n. vk8 hänellä menossa). Olen onnellinen hänen puolesta mutta silti harmittaa. Tämä on jo toinen raskaus hänelle lyhyessä ajassa (eka meni kesken).

Mahdoton määrä lääkkeitä Heitsulla! Toivottavasti ne nyt sen plussan saisivat aikaan ja pienin nyytiin syliin asti.

Ikävää nuo pitkät kierrot Marce. On jääny tekstiä lukematta mutta onko syytä pitkään kiertoon tiedossa?

Oon nyt 2 edellistä kiertoa tikuttanu ovista ja käyttäny sitä sylkimikroskooppia... mikroskoopilla saa heittää veslintua. Tikut sentään toimineet ja näyttäneet plussaa kp16-17. Harmi että niitä on vain 2kpl jäljellä...

Onkos muilla pääsiäis suunnitelmia? Meillä olis reissu Anoppilaan. Saas nähdä tuleeko taas kyselyitä että milloin pikku kakkosta tulee. Meinaan kyl sanoa että 1,5v kohta yritystä takana että ilmoitan kyllä kun joskus tärppää.

PauliinaS kp5/30 yk19 (ellen ole väärin laskenut)
 
PauliinaS,Toivotaan että pian teilläkin tärppää ja toivotaan että tämä lääke määrä on riittävä ja tuo nyytin syliin.
 
Eilinen ovis testi.Mitä mieltä?Viivat yleensä ovis testiin tulee mulla melkein samalaiseksi viivaksi kuin testi viiva on.
 

Liitteet

  • IMG_20180309_084048.jpg
    IMG_20180309_084048.jpg
    201 KB · Katsottu: 163
Ikävää nuo pitkät kierrot Marce. On jääny tekstiä lukematta mutta onko syytä pitkään kiertoon tiedossa?

Onkos muilla pääsiäis suunnitelmia? Meillä olis reissu Anoppilaan. Saas nähdä tuleeko taas kyselyitä että milloin pikku kakkosta tulee. Meinaan kyl sanoa että 1,5v kohta yritystä takana että ilmoitan kyllä kun joskus tärppää.

PauliinaS kp5/30 yk19 (ellen ole väärin laskenut)
Lievää pco:ta, mutta ei mitään virallista syytä. Jostain syystä vaan kierto pitkittyy. Kun saa vihdoin plussan niin menee heti kesken tai on kemiallinen.

Pääsiäinen vietetään vuokra mökillä ja käydään ainakin kerran ikaalisten kylpylässä. Koko perheen voimin ja mummu sekä pappa mukana.
 
Plussa?Livenä toinen viiva on tummempi kamera sai viivan näyttämään haaleammalta.
 

Liitteet

  • IMG_20180309_173041.jpg
    IMG_20180309_173041.jpg
    256.5 KB · Katsottu: 147
Pakko tulla tännekin hehkuttamaan, että ovisplussa pärähti eilen illalla digiin!:grin Ja eilen oli siis vasta kp 17. Ovis siis oletettavasti huomenna kp 19. Kahdessa edellisessä kierrossa ovis oli kp 25 ja aikaisemmin se on ollut niinkin myöhään kuin kp 27 ja 28. Oon epäillyt, että mulla olis pco-tyyppiset munasarjat ja nyt tän kierron oon vedellyt Inofolicia, jossa on myo-inositolia.

Mun on pakko hehkuttaa tätä, koska ite kuulin myo-inositolista vasta ihan hiljattain jossain sivuhuomautuksesssa tällä foorumilla, enkä ollut siitä aikaisemmin kuullutkaan, vaikka muuten olen kyllä kahlannut läpi kaiken maailman poppaskonstit raskautumisen avuksi. Myo-inositol ei ainakaan Suomessa ole vielä kovin tunnettu, mutta se on ainut kikkakolmonen, jonka tehosta löysin netistä myös suht luotettavaa tieteellistä näyttöä. Myo-inositolin on tutkimuksissa todettu lyhentäneen pcos:stä kärsineiden naisten kiertoa ja auttaneen ovuloimaan. Lisäksi se on parantanut ivf-hoitojen tuloksia ja alkioiden laatua. Kun täälläkin on aika monta pitkäkiertoista ja ovisongelmaista, niin kannattaa kokeilla! Mulle kierron lyheneminen 5-7 päivää on ainakin iso juttu, sillä vuodessa se tarkoittaa jopa kahta lisäkiertoa, eli enemmän ja useammin mahdollisuuksia raskautua:)
 
Tännekin onnea ovisplussasta Mrs R! :)
Ihan huippujuttu!
Kuulostaa kyllä todella mielenkiintoiselta tuo myo-inositol.
Mielenkiinnolla seurataan, miten sulla vaikuttaa muutoin :wink jospa vaikka plussa sieltä saapuisi:Heartred
 
Takaisin
Top