Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nipsuliini ihana idea!! Mitä sulla on jo siellä? :) mäkin tahdon tehdä ! Meillä on miehen kanssa niin vähän yhteistä kahdenkeskistä aikaa, että tää olis kyllä huippujuttu!
Mulla ollu vähän sama kans, että aattelen aina että entä jos oon ens kesäkuussa raskaana.. mihin voidaan mennä kesälomareissulle... oonkohan häissä raskaana ja selvinpäin... kaikkea tulee mietittyä. Ja sit lopuks aina... noh en ollu viime joukunakaan raskaana vaikka piti x) plääh. On tää niin tätä :D
Vessassa käydess vaaleanpunaisea kananmunalimaa. Kääntynee huomenna viimeistään kp1:seksi. Tänään kp30/30 dpo12. Kohdunnapukka pehmeä ja olematon ihan korkealla. Enteilee menkkoja. Testit negaa.
Tutkimuksiin tie vie. Tai sitten ei. Mies sai vasta eilen mulle sanottua että hän ei oo oikein varma asiasta , kun pelottaa se siemennesteanalyysi. Hänen mielestä kuulemma alentavaa ja noloa. :/ täytynee vielä keskustella, mennäänkö niihin vai ei. Kunnallisella kun ei naista yksinään hoideta vaikka vika minussa olisikin. Molemmat tutkitaan. Turhauttaa.