Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Elma Auroora, Kyllä niillä saattaisi näkyä jo parin päivän sisällä, joillain apteekin testitkin näyttäneet tosi aikaisin ja ovat 25mlU :) Ja esimerkiksi pc näyttäneet monella haamua jo dpo 9, myös 25mlU, en tiedä miten ovat niin herkkiä. Mitä testejä sulla on?

Miitu nyt pistit pahan :D Piti ihan kaivella. On meinaan aikaa kun oon tämän satsin tilannut. Halpatestistä ehkä oon nää aikanaan tilannut, jotain halvimpia tietysti. Puikkomallisia joka tapauksessa, käyttöhje kertoo "Wondfo one step hCG virtsatesti".

Voi kyllä hyvinkin olla että en malta odottaa sinne perjantaille asti, aika pistoksissa sitä tässä jo on ku menin nuo puikot jo esille kaivelemaankin :D

Täällä viikonloppuloma on loppu ja nyt kotosalla niin kerkeen taas lukeen teidän juttuja :D

Täällä ilmestynyt aivan järkyttävä vasemman puolen nivuskivut. Ei meinannu koiran lenkittämisestä tulla mitään. Toiveitahan se heti tietenkin nostaa että jospa nyt ois tärpännyt :angelic:

Onkohan mun testit aivan susia? Kp 48.

Liitteet

• 20170116_091050.jpg
    20170116_091050.jpg
    613.4 KB · Katsottu: 239
  • 20170116_091127.jpg
    20170116_091127.jpg
    357.4 KB · Katsottu: 228
Mutta miksi näytti muutaman päivän negaa välissä? Kamala epätietoisuus. :sad001

Onnea kukkanen!!

Miitulla on munkin silmään taas haamu!

Niiiiiiiin nega kun olla ja voi! Kp 25 ja erittäin herkkä testi oli. Mun kierrot on max. 28 päivää niin olisi näkynyt jos jotain olis. Tätiä odotellessa, taas...

Pahoittelut negasta Rouva Kettunen :sad001 Mutta kyllähän vielä mahdollista on että plussakin sieltä tulisi, eihän monellakaan näytä niin varhain! Ei saa menettää toivoaan ennen kuin täti saapuu. :)

Kipsulille myös pahoittelut! Mikä kp?

Miitu, kyllä sielä haamu pilkottaa jossa myöskin väriä! Toivotaan vahvistumista. :)

Rouvakettunen, älä luovuta vielä, mie en saa testiin plussaa näkymään ennenku tosiaan menkat on ollu myöhässä. Toivoa siis on siula viel!

Täällä menkat loppunut viikonloppuna ja nyt kp7. Oon yrittänyt nyt vierottaa itteeni tästä foorumista, mutta pakko välillä tulla lukee teidän kuulumisia. :) alkaa olemaan niiin luovuttanut olo että pieni jäähy tekee hyvää itelleen koko yritys touhusta. :) eli tjottaillen mennään vieläkin

Kipsuli, aina ei kaikilla välttämättä näy noin aikasin. Eli toivoa on niinnpitkää ennenku täti saapuu tai jättää saapumatta! :)

Mulla kp 25/30 että kyllähän näkyis jo jos olis jotain?

Mun on nyt pakko sanoa että ei välttämättä! Kukahan täällä oli kun plussasi vasta dpo 16? Vai oliko peräti jälkeen?

Janniliini, Toivottavasti pieni tauko foorumilta auttaa! :) Itsekin pidin jossain vaiheessa ja kyllähän se helpotti, sitä alkoi olla melko epätoivoinenkin.. Tuli sitten ajateltua muitakin asioita ja silloinhan ne menkatkin sieltä alkoivat.

Takaisin