Pahottelut ja tsemppiä uuteen kiertoon. Mulla kans jotaa semmost epämääräst kellertävää vuotoa niinku aina pari päivää ennen menkkoja, että perästä tullaan.Ja kp 1,täti saapui :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pahottelut ja tsemppiä uuteen kiertoon. Mulla kans jotaa semmost epämääräst kellertävää vuotoa niinku aina pari päivää ennen menkkoja, että perästä tullaan.Ja kp 1,täti saapui :/
Ovistestit näyttää niin negaa ku vaan voi. Ya professorin ovistikutkin näytä mitään verrattuna raskauskeijun liuskoihin. Ostin ekaa kertaa testi mielessä noita apteekin ovistestejä mutta en taida toista kertaa ostaa. :D
Aloitan ne terolutit alkuviikosta..
Kiitos. En testaa enää tänä aamuna. Kun herkät testit ei halunnu näyttää mitään ennen menkkojen alkamispäivää, niin odotan nyt sit että ne alkais. Jos kävis joku sellanen uskomaton tuuri, ettei menkat alkaiskaan, niin testaan perjantaina tai lauantai aamuna kp 30 tai 31. Näin ainaki nyt ajattelen.Elisabet 89 kiitos,tää oli kyllä pudotus korkealta
Mulla oli samaa,eilen illalla ja tänä aamuna tuli kellertävää ja nyt tänään ensin vv veren kanssa,sitte joka vessa kerralla jäi paperiin vähä ja nyt sitten alkoi tulemaan kunnolla..
Toivotaan että sulla ei alkais vaan saisit plussan!testaatko aamulla?
Ovulaatio tikut tuli tosiaan postissa jaaaaa nyt tässä mietin milloin pitäisi tikuttelu alkaa kun kuitenki kierto sen 30-39... hirvittävä kynnys aloittaa kun on niin pitkään ollut tikuttelematta ja en kestä edes negatiivisia ovistesti tuloksia Näin yöllä unta että menin lääkäriin ja sanottiin että olen kuukautisista huolimatta raskaana... hieman kasvoi tatti otsaan kun heräsin ja tajusin sen olevan unta
Pahoittelut kp1 kohdanneille
Taitaa joka paikassa mennä niin että naiselle tehdään ensin tutkimukset siis ultrat,verikokeet(yhtä aikaa miehen kanssa menette verikokeisiin),tarvittaessa aukiolotutkimus.Näiden jälkeen miehen sprema-analyysi näiden jälkeen aletaan saamaan apuja.S4nn4, paketissa yleensä on ohjeet, millon kannattaa aloittaa. Miten pitkä sulla yleensä on ollut luteaalivaihe?
Mulla esim aina 13pv, joten siitä hyvä laskea millon kannattaa aloittaa.. päivän tai kaksi ennen sitä. :) ei mee ainakaan ohi. Mä alottason varmaan kp13 sun tilanteessa :)
On: täällä on aila ristiriitaset fiilikset. Ihana päästä vihdoin hoitojonoon ja saada apua.. esikoista tehtiin 4v ilman mitään apuja ja tärppäsi luomuna, mutta oli siinä aika-ajoin ihan loppu ja hermot kireellä.. mutta miehen kanssa pitkien keskustelujen jälkeen se ei kovin suostuvainen oo niihin siemennestetesteihin.. hän sanoi että vähän hassua ajatella että meillä lapsettomuutta olisi, ja että miksi me apua tarvittaisiin kun meillä on jo yksi lapsi.. ja yksi km.. että kyllä hänen siittiönaä pelaa. Ja mä oon kans sitä mieltä että vika on minussa. Mulla heittää kierrot härän pyllyä ja oviskaan ei tuu vahvana (ovistestissä korkeintaan samanvahvuiset jos sitäkään) ja ovis on tosi myöhään ja kierrot venyy. Km 7/17 tuli siinä kierrossa kun käytin primolutteja kk siirtoon. Nyt on ollu terolutit käytössä, mutta gynen kanssa soitellessa todettiin ettei niistä oo apua kun kierrot heittelee 12-39..
Mulla vielä olis yhteen kiertoon terolutit ja nii primolutteja kans.. käyttääkö joku primoja samaan tarkoitukseen kun teroja, ja mitenkä?
Terotkin voisi tietysti viimeiset käyttää pois ja aloittaa vasta dpo1 eikä kp15,(tänään).. jos keltarauhashormoni auttaisi?
Mietin että pitäisikö mun varata ultra-aika sille mun tutulle yksityiselle gynelle ennen kunnalliseen hoitoonpääsyä, jos se voisi antaa mulle letrot avittamaan ovista.. kun musta tuntuu että vika on siinä. Ei tarvitsisi odotella hoitojonossa ja ”kiusata” miestä turhaan? Mitä ootte mieltä? :/ tosi hankala tilanne.
Kp15/?? Ja ovistikku valkoinen.. taas venyy. Flown mukaan ovis joskus kp19..
S4nn4, paketissa yleensä on ohjeet, millon kannattaa aloittaa. Miten pitkä sulla yleensä on ollut luteaalivaihe?
Mulla esim aina 13pv, joten siitä hyvä laskea millon kannattaa aloittaa.. päivän tai kaksi ennen sitä. :) ei mee ainakaan ohi. Mä alottason varmaan kp13 sun tilanteessa :)
On: täällä on aila ristiriitaset fiilikset. Ihana päästä vihdoin hoitojonoon ja saada apua.. esikoista tehtiin 4v ilman mitään apuja ja tärppäsi luomuna, mutta oli siinä aika-ajoin ihan loppu ja hermot kireellä.. mutta miehen kanssa pitkien keskustelujen jälkeen se ei kovin suostuvainen oo niihin siemennestetesteihin.. hän sanoi että vähän hassua ajatella että meillä lapsettomuutta olisi, ja että miksi me apua tarvittaisiin kun meillä on jo yksi lapsi.. ja yksi km.. että kyllä hänen siittiönaä pelaa. Ja mä oon kans sitä mieltä että vika on minussa. Mulla heittää kierrot härän pyllyä ja oviskaan ei tuu vahvana (ovistestissä korkeintaan samanvahvuiset jos sitäkään) ja ovis on tosi myöhään ja kierrot venyy. Km 7/17 tuli siinä kierrossa kun käytin primolutteja kk siirtoon. Nyt on ollu terolutit käytössä, mutta gynen kanssa soitellessa todettiin ettei niistä oo apua kun kierrot heittelee 12-39..
Mulla vielä olis yhteen kiertoon terolutit ja nii primolutteja kans.. käyttääkö joku primoja samaan tarkoitukseen kun teroja, ja mitenkä?
Terotkin voisi tietysti viimeiset käyttää pois ja aloittaa vasta dpo1 eikä kp15,(tänään).. jos keltarauhashormoni auttaisi?
Mietin että pitäisikö mun varata ultra-aika sille mun tutulle yksityiselle gynelle ennen kunnalliseen hoitoonpääsyä, jos se voisi antaa mulle letrot avittamaan ovista.. kun musta tuntuu että vika on siinä. Ei tarvitsisi odotella hoitojonossa ja ”kiusata” miestä turhaan? Mitä ootte mieltä? :/ tosi hankala tilanne.
S4nn4, paketissa yleensä on ohjeet, millon kannattaa aloittaa. Miten pitkä sulla yleensä on ollut luteaalivaihe?
Taitaa joka paikassa mennä niin että naiselle tehdään ensin tutkimukset siis ultrat,verikokeet(yhtä aikaa miehen kanssa menette verikokeisiin),tarvittaessa aukiolotutkimus.Näiden jälkeen miehen sprema-analyysi näiden jälkeen aletaan saamaan apuja.
Mullakin on muutaman kerran ollu niin, että kierto on venyny ja sit on ollu kipuja, runsasta vuotoo ja tullu klönttejä. Sama käyny mielessä, mut koska ei oo plussaakaa ehtin tulla niin oisko se kuitenkin vaan sitä limakalvoa mikä on ehtin paisua sellaseks.. siis omalla kohdalla oon tällästä miettiny..Täällä tulee menkkojen mukana jonkinkokoisia klönttejä..kesken menny?