Babakoors tervetuloa! Täällä ollaan täysin samassa tilanteessa, olen myös 23-vuotias, yk6 menossa ja mulla kp14 :D
Kiva, että on lähes täysin samassa tilanteessa oleva [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Babakoors tervetuloa! Täällä ollaan täysin samassa tilanteessa, olen myös 23-vuotias, yk6 menossa ja mulla kp14 :D
Tää ei liity tänne mutta jos saisin vastauksen täältä.
Mulla oli menny tili miinukselle 289e..huomaamatta..
Klo 12 jälkee tuli rahaa ja tuo 289 velotettu tulevista rahoista. En ole eilisen 21.12 aikana ostanu ku 5e edestä. En ymmärrä miksi on miinuksella noi paljon. Suoravelotuksena ei oo mitään.
Sanoivat sieltä että välipäivillä tehdä testi jos nega sitten aloittaa primolut kuuri.Kuuri kestää 10pvää ja sitten siitä pitäisi alkaa kuukautiset.Meillä helmikuussa alkaa ivf.Heitsu onpa kurja tilanne! yrittäessä sitä toivoo et kierto pysyis mahollisimman lyhyenä ja säännöllisenä. Mitä sulle terkkarista on sanottu jos menkat ei ala? Pidän peukkuja jos siellä oliskin nyt joku kiinnittynyt eikä vaan testeissä näkyis.. :) teillä tosin on jännä ens kierto, eikös teillä oo se ivf (vai muistanko nimen väärin, joku kuitenkin) heti tammikuussa? :)
Sanoivat sieltä että välipäivillä tehdä testi jos nega sitten aloittaa primolut kuuri.Kuuri kestää 10pvää ja sitten siitä pitäisi alkaa kuukautiset.Meillä helmikuussa alkaa ivf.
Kiitos,ite olen miettinyt että hoidotkin pian uudestaan alkaa niin menisi ihan hoitopaikan ohjeen mukaisesti.Itse menisin hoitolaitoksen ohjeen mukaan.
Minulla on kokemusta mutta tuohon en ikävä kyllä osaa vastata.Hei onko jollain kokemusta letroista? Onkohan hirveästi haittaa jos sen aloittaa kpl 4? Pitäisi siis aloittaa kpl 3.Kiireessä unohdin käydä apteekissa Kp 1/42 yk 24.
En mäkään varmaksi osaa sanoa, mutta mulle lääkäri enemmän painotti sitä, ettei saa aloittaa liian aikaisin, että vasta kunnon vuotopäivän saa laskea kp1. Ite unohin yhtenä päivänä ottaa ja otin sit vaan seuraavana.. :)Hei onko jollain kokemusta letroista? Onkohan hirveästi haittaa jos sen aloittaa kpl 4? Pitäisi siis aloittaa kpl 3.Kiireessä unohdin käydä apteekissa Kp 1/42 yk 24.
Samoin sinulle.Etkö sinäkin käynyt viikolla gynen luona?Mukavaa joulua kaikille :)