Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En saanu miestä kellistettyä eli tämä kierto meni huti. Tuskin enää auttaa vaikka touhuaiski tänään.
Soitin pankkiin ja selvittävät asiaa mutta menee joulun jälkeen.
 
Mulla oli eilen sellainen olo, että voisko se ovis ollakkin nyt. Dpo 2 oli eilen (laskurin mukaan), mutta tuntemukset oli eilen kyllä ihan ovisluokkaa:grin ehkä mä lasken nyt sit kahella tapaa dpo:t..
dpo 3 ja dpo 1. Tosissaan mitään en ole tikutellut, ensi kierrossa (toiv ei tuu) sit pakko!
 
Tää ei liity tänne mutta jos saisin vastauksen täältä.
Mulla oli menny tili miinukselle 289e..huomaamatta..
Klo 12 jälkee tuli rahaa ja tuo 289 velotettu tulevista rahoista. En ole eilisen 21.12 aikana ostanu ku 5e edestä. En ymmärrä miksi on miinuksella noi paljon. Suoravelotuksena ei oo mitään.

Soita pankkiin. Jos kortti on kopioitu, saat rahat takaisin.
 
Täällä ei vielä ole näkynyt kuukautisia vaikka ois pitänyt.Kierto sen 28-33kp nyt yli viikon myöhässä(8pvää)Dpo päivät pyörii yli kahdessa kymmenessä jo.Tämä kierto kyllä yhtä hyvin voi olla ovuloimaton kierto ja testit liian herkkiä minulle eka kierto kun testasin niillä ovista.Plussan kyseisiin testiin sai aika aikaisin mitä edellisissä kierroissa on ollut. Hoito paikasta kertovat silloin että välipäivinä tehdä testi ja jos nega niin aloittaa primolut kuurin.Tänään testasin myös negan.Tässä vaiheessa raskaus olisi kyllä näkynyt jos on näkyäkseen viime raskaudessa jo näkyi tässä vaiheessa.Just sain tietää että 2vk yks henkilö oli tehnyt testiä ja kaikki negoja sitten kun oli mennyt 2vk sitten vasta plussa.Mietin juuri sitä että odotanko sen 2vk ja sitten aloitan primolutit tarvittaessa mutta minulla olisi kyllä pitänyt näkyä jo jos on näkyäkseen.Ehkä teen vielä välipäivillä testin ja sitten tarvittaessa primolutit?Sen jo tiedän että primoluteista kuukautiset sattuu just siihen kohtaan missä palataan lomilta kouluun ja osa töihin.Ei mitenkään kiva juttu.
 
Heitsu onpa kurja tilanne! :( yrittäessä sitä toivoo et kierto pysyis mahollisimman lyhyenä ja säännöllisenä. Mitä sulle terkkarista on sanottu jos menkat ei ala? Pidän peukkuja jos siellä oliskin nyt joku kiinnittynyt eikä vaan testeissä näkyis.. :) teillä tosin on jännä ens kierto, eikös teillä oo se ivf (vai muistanko nimen väärin, joku kuitenkin) heti tammikuussa? :)
 
Heitsu onpa kurja tilanne! :( yrittäessä sitä toivoo et kierto pysyis mahollisimman lyhyenä ja säännöllisenä. Mitä sulle terkkarista on sanottu jos menkat ei ala? Pidän peukkuja jos siellä oliskin nyt joku kiinnittynyt eikä vaan testeissä näkyis.. :) teillä tosin on jännä ens kierto, eikös teillä oo se ivf (vai muistanko nimen väärin, joku kuitenkin) heti tammikuussa? :)
Sanoivat sieltä että välipäivillä tehdä testi jos nega sitten aloittaa primolut kuuri.Kuuri kestää 10pvää ja sitten siitä pitäisi alkaa kuukautiset.Meillä helmikuussa alkaa ivf.
 
Sanoivat sieltä että välipäivillä tehdä testi jos nega sitten aloittaa primolut kuuri.Kuuri kestää 10pvää ja sitten siitä pitäisi alkaa kuukautiset.Meillä helmikuussa alkaa ivf.

Itse menisin hoitolaitoksen ohjeen mukaan.
 
Hei onko jollain kokemusta letroista? Onkohan hirveästi haittaa jos sen aloittaa kpl 4? Pitäisi siis aloittaa kpl 3.Kiireessä unohdin käydä apteekissa :( Kp 1/42 yk 24.
 
Muokattu viimeksi:
Hei onko jollain kokemusta letroista? Onkohan hirveästi haittaa jos sen aloittaa kpl 4? Pitäisi siis aloittaa kpl 3.Kiireessä unohdin käydä apteekissa :( Kp 1/42 yk 24.
En mäkään varmaksi osaa sanoa, mutta mulle lääkäri enemmän painotti sitä, ettei saa aloittaa liian aikaisin, että vasta kunnon vuotopäivän saa laskea kp1. Ite unohin yhtenä päivänä ottaa ja otin sit vaan seuraavana.. :)
 
Takaisin
Top