Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi miten jännittäviä aikoja Lume elää, täällä palailen taas alkukierron jälkeen seurailemaan keskustelua ja vähän omaa napaakin kuuluttelen...

Pari viikkoa hujahti taas yllättävän nopeesti kp1:stä tähän kp 13:een. Töiden puolesta ajoittui vapaaviikonloppu aivan loistavasti ja tänään tikutin o+! Eilen vietettiin Netflix and chill -iltaa hyvän ruuan ja viinin kera iltahan päättyi pupuiluihin joten ajoitus osui kyllä hyvin nappiin. Jos tänään vielä varmisteltaisiin...

Toivon tottakai ihan kauheasti että jospa nyt tärppäisi (siskoni näkee toistuvasti unia että plussaan, miksei ne unet voi jo toteutua?!) mutta tällä kertaa ei harmitus oo niin valtava jos täti kurvaa taloon parin viikon päästä, sillä marraskuussa olisi tiedossa älykiva työpaikan illanvietto johon mielelläni osallistuisin ihan alkoholin voimin :dead:

Tässäpä tätä. Piinailut alkakoon täällä päässä jälleen kerran. Oishan se juhannusvauva aika jees :Heartbigred
 
Ihan uskomaton ilo tänään, 2 haaleaa plussaa :Heartred (ku en ekaan testiin uskonu) :angelic: Keskenmenosta yli kuukausi, nyt näköjään jo tärpännyt uudestaan :love7 Tosi vahvat oireet ollu jo yli viikon, että kyl on jännitetty! Ja jännitetään edelleen että viivat vahvistuu...Kova on luotto vaikka pelottaa! :sad001
 
Onpas täällä nyt paljon plussanneita muutaman päivän sisään! Onnea teille, kesävauvoja tulossa <3

Ilmoittaudun myös piinailijoiden joukkoon. Olen sairastellut hieman niin ei oviksen aikoihin tullut kauheasti talleteltua, joten odotukset ei hirveen korkeella oo. Kp 23/33 yk3
 
Vaiana, jep, mies ollu reilu 8v ja kun kysyi et aionko vielä juoda niin tuli automaattisesti että en mä enää. Kattonut tarpeeks kun alko pilannut perheet ja parisuhteet, terveydet ja työpaikat. Joten no thanks for me :D nim. Mi-pä lähäri :P
 
Tänään on dpo10 ja aamupissistä mami näytti tältä kokeillaan jos sitä edes täällä näkyy kun huonontaa niin paljon foorumi laatua. Kuitenkin epäilen että on virheellinen testi, vaikka tuli testiajalla. Tein meinaa uuden päivällä ja siihen ei tullut mitään. Huomen Aamulla sen sit näkee.

.
ImageUploadedByVau Foorumi1506870144.413837.jpg


Tässä kuivana

ImageUploadedByVau Foorumi1506870279.228742.jpg
 
Tänään on dpo10 ja aamupissistä mami näytti tältä kokeillaan jos sitä edes täällä näkyy kun huonontaa niin paljon foorumi laatua. Kuitenkin epäilen että on virheellinen testi, vaikka tuli testiajalla. Tein meinaa uuden päivällä ja siihen ei tullut mitään. Huomen Aamulla sen sit näkee.

. View attachment 61079

Tässä kuivana

View attachment 61080

Jospa tämä olisi nyt SE kerta!!! :)
 
Onko kenelläkään kokemusta, voiko noista minisun multivita mama- vitamiineista aiheutua kamala raudanmaku suussa? Koskaan ei ole tälläistä ollut, vaikka mitä yrittää syödä niin tuo metallinmaku ei lähde suusta pois! Ällöttää.
Meillä on koko perhe nyt alkavassa flunssassa, esikoinen on yskinyt koko yön ja itsellä oli kurkku kipeänä aamulla.. voi toki tämä ällömaku johtua flunssastakin mutta ihmetyttää kun ei ole koskaan ennen ollut tälläistä.

Mä en usko, että tuo johtuu vitamiineista vaan raudanmaku suussa taitaa olla melko yleinen raskausoire :)

Mä olen tulossa varmaan hulluksi. Voiko ovulaatio muka tulla heti pillereiden lopettamisen jälkeen? 2 päivää sen jälkeen, kun olisi lumepillereiden jälkeen pitänyt jatkaa vaikuttavilla, tuntui että joku olisi pistänyt puukolla munasarjaan. Ja nyt kaksi päivää tuon jälkeen ruumiinlämpö on koholla (normaalisti 36,3-5 ja nyt 36,9). Toki voin olla tulossa myös kipeäksi ja vatsakipu oli jotain muuta..
 
Ei Lume luovuta, nyt kun ootte noin pitkälle päässy. Ja mä näen haamujen esiasteen. Nyt pistän kädet tiukkaan ristiin ja rukoilen et tämä ei jää kemialliseksi vaan viiva vahvistuu <3
 
Takaisin
Top