Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Aargh, tehdyt ovistestit katoaa täällä kämpässä. Kuin tuhka tuuleen, sain esikoisen kiinni itse teossa. Oli kiivennyt hoitopöydän päälle ja sen hoitopöydän vieressä on iso ja korkea joku Ikean lipasto jonka päälle jätän ne testit kuivumaan. No eikös tää lapsi ollu viskelly ne testit jonnekin enkä löydä mistään. Huoh!
 
Flunssa rantautui ja olo on sen mukainen. Menkat alkaa joskus ensi viikolla ja mun tuurilla siirtyvät sen verran, että viikon päästä viikonloppuna ei ole asiaa porealtaaseen. Ensi kierrosta tulee lääkkeetön ja pitää olla yhteydessä gyneen. Jos sillä ois joku suunnitelma. Kp 24/31-33 yk 20.
 
Onko kenelläkään kokemusta, voiko noista minisun multivita mama- vitamiineista aiheutua kamala raudanmaku suussa? Koskaan ei ole tälläistä ollut, vaikka mitä yrittää syödä niin tuo metallinmaku ei lähde suusta pois! Ällöttää.
Meillä on koko perhe nyt alkavassa flunssassa, esikoinen on yskinyt koko yön ja itsellä oli kurkku kipeänä aamulla.. voi toki tämä ällömaku johtua flunssastakin mutta ihmetyttää kun ei ole koskaan ennen ollut tälläistä.
 
Onks kellään kokemusta noista lapsettomuustutkimuksia varten tehtävistä hormoniverikokeista? Millä kartotetaan kiertoo. Kun se lääkäri sano, että se kierron alussa tehtävä verikoe pitäis ottaa klo 10-12, mutta luin netistä, että koska siinä otetaan kilppariarvo et se pitäis ottaa ennen klo 10. Onks kellään tietoo?? Ja netissä luki, että kilppariarvoo varten pitäis olla syömättä, mutta lääkäri ei sanonu mitään.
 
Tsh ja t4v ei vaadi paastoa. Lisäksi on vanhaa tietoa, että ne pitäisi ottaa ennen klo 10:ntä. Ne voi ottaa milloin vain päivällä, kunhan se on ennen klo 20.00.
Mene labraan lääkärin ohjeen mukaan klo 10-12 :) ja voit syödä ja juoda normaalisti. Jos epäilyttää, lue sen labran ohjekirjasta valmistautumisohjeet esim huslab.fi. t. Labrahoitsu
 
Mä oon aamulla menny heti herättyäni kun pystynyt menemään kilpparikokeisiin aamulla. Ainut huono on mitä myöhemmäksi menee (7 jälkeen) täällä pk-seudulla tuppaa labrajonot olla älyttömän pitkät. Et siinä odotellessa menee ainakin omalla kohdalla aikaa. Vaikka ite näytteenotto kestää pari min.

Mulla lääkäri määräs nykyiseen thyroxin annostukseen lisää, kun pystyttiin sitä säätämään ja että hormonia on tarpeeksi jos raskauden yritys ajankohtainen. :) ja näin siinä sit kävi että positiivinen tulos tuli paripäivää sitten, fiilikset vähän jännittyneet mutta hyvät. :D :)

Tsemppiä kaikille!!
 
Saakohan mistään vielä halvemmalla tilattua noita clearbluen dual hormone testejä kun mitä raskauskeijulla on pyynti hinta. Ei nyt jäänyt laskujen jälkeen niin paljoo ylimääräistä et pystyis ostaa, enkä mä noilla tavallisilla hymynaamoilla oo saanu kiinni niin viitti niitäkään ostaa. No pistin sit tilaukseen kuitenkin taas 30 kpl liuskoja.
 
Saakohan mistään vielä halvemmalla tilattua noita clearbluen dual hormone testejä kun mitä raskauskeijulla on pyynti hinta. Ei nyt jäänyt laskujen jälkeen niin paljoo ylimääräistä et pystyis ostaa, enkä mä noilla tavallisilla hymynaamoilla oo saanu kiinni niin viitti niitäkään ostaa. No pistin sit tilaukseen kuitenkin taas 30 kpl liuskoja.

Ebay
 
Saakohan mistään vielä halvemmalla tilattua noita clearbluen dual hormone testejä kun mitä raskauskeijulla on pyynti hinta. Ei nyt jäänyt laskujen jälkeen niin paljoo ylimääräistä et pystyis ostaa, enkä mä noilla tavallisilla hymynaamoilla oo saanu kiinni niin viitti niitäkään ostaa. No pistin sit tilaukseen kuitenkin taas 30 kpl liuskoja.
Alinah, ite kans tykästyin kyseiseen testiin ja koska Suomessa on niin kallis, tilasin sit Ebaysta 20 kpl setin , eikä ollu kuin noin 40€ toimituksineen. Viikon päästä tilauksesta tuli briteistä. Voin suositella :) Muutenkin halvemmalla saa sitä kautta, tietty toimituskulut riippuu mistäpäin tilaa.
 
Paperiin tuli tänään vessassa pyyhkiessä vaaleanpunaista vuotoa, joten eiköhän ne menkat täällä lähipäivinä ala :sad001 Testejä olen tehnyt, omaan silmään ei viivaa näkyvissä. Huoh.. Vaikka niin kauan ku menkat ei tuu toivoa on :p

salainensydän (ex Kirppu_ :grin) kp 27/30, dpo 11, yk 5
 
Takaisin
Top