Lume,Jospa se tuo kipu tuo jotain hyvää
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä oli eilen gynelle soittoaika ja sain terolutit. Eilen aloitettu :) tänään dpo3 ja alavatsa ihan älyttömän kipee!! Mutta niin on normaalistikin oviksen jälkeen :)
Lume,Jospa se tuo kipu tuo jotain hyvää
Mulle terot tekee kans niinku menkkaolon kipujen osalta
Saakohan mistään vielä halvemmalla tilattua noita clearbluen dual hormone testejä kun mitä raskauskeijulla on pyynti hinta. Ei nyt jäänyt laskujen jälkeen niin paljoo ylimääräistä et pystyis ostaa, enkä mä noilla tavallisilla hymynaamoilla oo saanu kiinni niin viitti niitäkään ostaa. No pistin sit tilaukseen kuitenkin taas 30 kpl liuskoja.
Alinah, ite kans tykästyin kyseiseen testiin ja koska Suomessa on niin kallis, tilasin sit Ebaysta 20 kpl setin , eikä ollu kuin noin 40€ toimituksineen. Viikon päästä tilauksesta tuli briteistä. Voin suositella :) Muutenkin halvemmalla saa sitä kautta, tietty toimituskulut riippuu mistäpäin tilaa.Saakohan mistään vielä halvemmalla tilattua noita clearbluen dual hormone testejä kun mitä raskauskeijulla on pyynti hinta. Ei nyt jäänyt laskujen jälkeen niin paljoo ylimääräistä et pystyis ostaa, enkä mä noilla tavallisilla hymynaamoilla oo saanu kiinni niin viitti niitäkään ostaa. No pistin sit tilaukseen kuitenkin taas 30 kpl liuskoja.