Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Piti lähtee kaupoille ostaan testejä ku ne eiliset testitulokset oli epäselviä, no eipä oo enää epäselvää, aika selkeitä mielestäni verraten eiliseen ;) eikä ees aamupisusta vaan nyt päivä :p
Pikkasen epätodellinen fiilis, keskiviikkona viimeks testasin täysin puhtaan negan. Ihmettelin toissapäivänä kun yhden saunasidukan join ja se humpsahti hattuun niin piti testailla uusiks. Tänään kp 44 siis ja tulos tää :
bf2e267933fb419c1ec50f158bf6f74b

Onnea !!
 
Kiitos kaikille :) ostin tosiaan cittarista näitä tetejä, näitä oli pakkaukses 8 ja si paketti pregcheckejä, niitä vielä yks jäljellä. Testailen ja seuraan viivan vahvistumista :p tässä tän aamunen, taitaa se hivenen vahvempi olla.. en vaan oikein tiiä kun kp on 45 et miten mulla laskettu lasketaan. Neuvola taitaa laskee sen 30 kierron mukaan mut ei mulla se nyt voi pitää paikkaansa.. :cool: huhtikuuhun se silti osuu :D

0e58907d0f3318970337b9ca37614b11
 
Onnea plussanneet! :hello2 Täällä loppu eilen menkat, kp 9 meneillään, aattelin alkuviikosta ruveta tikuttaa ovista ja katsotaan sitten oisko tämä meidän kierto :Heartred Kroppa on palautunut ensimmäisestä kierrosta pillereiden jälkeen ja olo alkaa normalisoitua.:thumright Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta, arvot nyt lääkityksellä tosi hyvät, toivon ettei kauheesti pitkittäis raskaaksi tuloa. Suvun naiset ainakin ovat onnistuneesti raskauteet vajaatoiminnasta huolimatta:cheers
 
Onnea kultasiipi! :)

ON: Aloitin tänään kp 12 tikuttaan ovista ja viivat oli yllättäen jo aika lähellä toisiaan, että luulen et ovis ois nyt parin päivän sisään! Yleensä mun ovis on kp 20 tienoilla, aikaisintaan ollut vasta kp 19. Hmm. Otan kyllä lyhyemmän kierron vastaan erittäin mielelläni! Lyhimmillään se on ollut 33 päivää, joten helposti nipistäis vielä muutaman päivän pois :D Innolla lähdetään tähän kiertoon ja jos ei tästä nappaa niin ajattelin kysellä kuun lopulla olevasta lääkäriajasta et missä vika!

Tsemppiä kaikille! Ei tää aina helppoo oo, mutta toivottavasti meillä kaikilla odotus palkitaan pian! :)

Kp 12/33-39, yk 6
 
kiitos onnitteluista :) <3 on kyllä todella epätodellinen olo ja pelottaakin kyllä, niin alussa vasta tämä. kiertopäivistä ei kyllä oo mitään hajua, kun tässä kävi niin että lopetin pillerit vasta n. kk sitten eikä mulla ehtinyt edes menkat alkaa. dpo12 on siis tänään ja tänään plussasin.
 
Onnea kultasiipi ! :) Meillä aika lähekkäin lasketut ajat luulisin. Mä plussasin eilen. Kävin apteekissa ja huomenna testaan digillä myös niin katsotaan mitä se sanoo :) ootko noilla normi testeillä teatannu? Et minkä vahvusia viivoja tulee?
 
j3nni: hedelmöityspäivästä kun laskee niin la olis 11.4. testasin kiinasta tilatuilla liuskatesteillä hailakan plussan aamulla, tän digin tein päivällä 2h pidätyksellä. ajattelin vielä testata loppuviikosta digillä nouseeko viikot :D on niin epävarma olo! ainiin onnea myös sulle <3
 
Onnea hirmuisesti plussanneet:hello2 ja kaikille muille jaksuhaleja♡ Täällä elellään dpo4 ja kyllä tekis mieli vaan nukkua sinne testauspäiviin saakka:p eilen ja tänään nipistellyt kohdussa, liekkö kuuluu edes oireisiin..varmaan liian aikaista. Muuten ollut oireetonta. Nyt jotenkin huomasin, että viime kierrossa ovulaation jälkeen oli pitkään kipuja ja mukamas oireita ja nipistelyjä, mutta niin vaan ne menkat tuli ihan ajallaan, vaikka eka kierto pillereiden jälkeen. Tässä kierrossa tuntuu nyt erilaiselta. Sattuu munasarjoihin, mutta jotenkin eri tavalla..hmm. Josko nyt kävisi tuuri:rolleyes: Yk2 vasta
 
Muokattu viimeksi:
Täällä on loppunut ne lugesteronit ja oireet jatkuu edelleen.Aika ajoin on etovaa oloa,pohkeet kipeät,hieman päänsärkyä,pupuilu haluja on ja nippailua vatsassa myös rinnat arat.Keskiviikkona aikaistaan testaan ja sitten testipäivänä viimeistään tai toiseen kerran.Jos ei ala näkymään testissä mitään niin teen uudestaan testin maanantaina siis viikon päästä ja alan soittaa klinikkalle.
 
Takaisin
Top