Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tuleeks teil kellään muulla ennen kuukautisia tiputteluvuotoo? Mulla pillereiden lopetettuu tullu, onkohan siitä mitään haittaa raskautumiselle? Pitää varmaan syksyn aikana käydä tutkituttaa jossei ala plussaa näkymää :)

Mä kysyin samaa täällä n. Kk sitten ja tultiin siihen tulokseen et pari päivää tiputtelua ennen kuukautisia on normaalia :) mulla myös on niin että 1-2 pv tiputtelee ja sitten vasta alkaa kunnolla
 
Mä kysyin samaa täällä n. Kk sitten ja tultiin siihen tulokseen et pari päivää tiputtelua ennen kuukautisia on normaalia :) mulla myös on niin että 1-2 pv tiputtelee ja sitten vasta alkaa kunnolla


Aa okei! En niin pitkälle tainnukkaa selata ku kattelin teiän keskusteluja, mulla vähän pidempään ku pari päivää mut täytyy seurata nyt sit :)
 
Vauvahaaveissa: kuinka monta päivää sulle tiputtelee ?

Ja tietenkin tervetuloa mukaan kultasiipi!

ON: DPO 14 ja vuodosta ei jälkeä. Mulla taitaa luteaalivaihe olla 15 pv tai ainakin kahdessa viime kierrossa oli. Lämmöt laski jo eilen eli raskauteen en siitä syystä usko ja kai sen pitäis jo jossain näkyä? Testin tein viimeks 2 pv sitten

Joko sulla Mrs. Smith alko vuoto kunnolla?
 
Vauvahaaveissa: kuinka monta päivää sulle tiputtelee ?

Ja tietenkin tervetuloa mukaan kultasiipi!

ON: DPO 14 ja vuodosta ei jälkeä. Mulla taitaa luteaalivaihe olla 15 pv tai ainakin kahdessa viime kierrossa oli. Lämmöt laski jo eilen eli raskauteen en siitä syystä usko ja kai sen pitäis jo jossain näkyä? Testin tein viimeks 2 pv sitten

Joko sulla Mrs. Smith alko vuoto kunnolla?

No ei! :( :(
Su-ke tuli niinku kaks pisaraa/24h ja nyt sekin on loppunu! Kyllä mulla oikeesti on nyt hormonit ihan kikkeliskokkelis... :(

Mutta onneksi on se lääkäri jo varattu :) jospa se potkasis koneen käyntiin!
 
No ei! :( :(
Su-ke tuli niinku kaks pisaraa/24h ja nyt sekin on loppunu! Kyllä mulla oikeesti on nyt hormonit ihan kikkeliskokkelis... :(

Mutta onneksi on se lääkäri jo varattu :) jospa se potkasis koneen käyntiin!

Mut jos siellä on ainakin ollut jotain yritystä ? Eiks sulla ollu se et viime raskaudessakin hcg nousi hitaasti?
 
Mut jos siellä on ainakin ollut jotain yritystä ? Eiks sulla ollu se et viime raskaudessakin hcg nousi hitaasti?

Joo oli mut kallistun nyt sinne hormoni ongelmien puolelle koska mulla oli kesäkuun alussa tää täsmälleen sama tilanne eli ihan minimenkat kaikilla raskausoireilla maustettuna.
:/
Luulen et kilpirauhasarvot ja proge heittää. Valistunut arvaus :)
 
Nessi viikon verran tiputtelee, välillä oli itseasiassa pillereidenki kaa samaa ja sillon tutkittiin kaikki et ei oo mitään et varmaan vaa liian matalahormoniset pillerit nii toivottavasti nyt ei olis mitenkää esteenä :/
 
Paljon onnea plussanneille!

Pahoittelut negoista ja tsemppiä kituviikoille :)

Itselläni hyvä tilanne. Alle neljä viikkoa keskenmenosta ja kuukautiset alkoivat. Nopeasti kroppa toipui. Kuukautiset tosin kestäneet jo viikon, mikä on todella epätavallista. Kipujakaan ei ole. Mutta kunhan näistä vaan pääsisi niin sitten voi yritys alkaa kunnolla!
 
Täällä tänää kp23/ ?. Viime viikon puolessa välissä tais olla ovis, ainaki limojen mukaan. En kyllä oo tikuttanu. Dpo siis ehkä jotai 7 ehkä. Toivotaan että tärppi tulee tai sit ees normaali mittanen kierto. Ens viikollahan sitä saa sit jännätä. Piinailu alkakoon.
 
Täällä pöljänä tyttönä testasin :( nyt ainakin tiedän että irrotuspiikki hormoonia ei ole kehossa ja testi oli nega.Testipäivä on ens viikolla hieman masentunut mieli ja itkuinen miksi ihmisellä ei voi olla itse hillintää!!!Ens kuun ennen 14pvä pitäis kouluunkin ilmoittaa tulenko takas kohtukuoleman jälkeen :( ei jaksa ,ei kykene.Nyt siis menossa 12dpo irrotuspiikkistä ja hoidosta.

Viikonloppuna loppuu lugesteronitkin.Olikohan tuo 12dpo liian aikaisin ja vielä tuo lugesteron lääkitys menossa?
 
Vauvahaaveissa: koska lopetit pillerit? Voihan olla että ne sekoittaa vielä

Jozzubz: Älä vielä menetä toivoa! Niin aikaista vielä

Sarggu84: toivottavasti vuoto loppuu pian niin pääsette takaisin hommiin!

Heitsu: vielä on toivoa :)

ON: vuoto alkoi tänään tai oikeastaan eilen illalla, mut lasken tän päivän kp 1. Positiivista että vuoto alkoi ilman tiputtelua 15pv ovis plussasta eli varmasti 14pv oviksesta :)
 
Mulla ois kysymys:

Toissa päivänä kp 15, ei kunnon plussaa o-tikkuun. Eilen ihan törkeet kivut, ovista en testannut ku ei ollu tikkuja jäljellä. Tänään sain postissa lisää o-tikkuja ja heti testasin, niin tasavahvat viivat tuli. Tänäänkin pientä särkyä alavatsalla, muttei mitään eiliseen verrattuna.

Eli, olikohan mun ovispäivä sit eilen vai tänään vai vasta huomenna? :confused: Voiko ovis olla yleensä samana päivänä kun o+ tulee?
 
Mulla ois kysymys:

Toissa päivänä kp 15, ei kunnon plussaa o-tikkuun. Eilen ihan törkeet kivut, ovista en testannut ku ei ollu tikkuja jäljellä. Tänään sain postissa lisää o-tikkuja ja heti testasin, niin tasavahvat viivat tuli. Tänäänkin pientä särkyä alavatsalla, muttei mitään eiliseen verrattuna.

Eli, olikohan mun ovispäivä sit eilen vai tänään vai vasta huomenna? :confused: Voiko ovis olla yleensä samana päivänä kun o+ tulee?

Mä sanoisin et tänään on ovis, se on niin yksilöllistä et hirveen vaikee sanoa.

Mä sain viime kierrossa kp 13 aamulla ovisplussan ja kivut tuli samana päivänä klo 18. Mä luulen, et mulla kipua aiheuttaa irtoaminen ja ovis on ollut kp 14. Vuoto alkoi eilen klo 18 kp 28.
 
Hei vain tähänkin ketjuun. Tuonne piinailijoiden ja toista haaveilevien ketjuun oonkin jo kirjoitellut. Täällä yk2 just päätty, lämmöt oli jo hyvät ja menkat 2pvää myöhässä. Kunnes lämmöt tipahti, toiveet romahti ja menkat alko. Nyt vain vituttaa ja kiukuttaa. Lisäksi maha on yhtä isoa kipeää kramppia taas. :( Seuraava kierto menee varmaan harakoille kun ollaan todennäköisesti reissun päällä oviksen aikaan... :(
 
Takaisin
Top