Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tuleeko kenelläkään verta ovulaation aikaan ? Eikö verenvuoto johdu siitä, että munarakkula on puhjennut ja ovulaatio ois ohi ?Olen varustautunut tähän kiertoon kolmien eri merkkisten ovulaatiotestien kera ja kaikki näyttää eriä :D Luottaisko fyysisiin oireisiin vai nuihin testeihin.. Mies lähdössä reissuun kun ovulaatio on ohi.. näemmä olemme siinä pisteessä, että elämää suunnitellaan ovulaation mukaan :D
Ollaan aiemmin, ennen tätä lapsen yritys rumbaa käytetty ehkäisynä varmoja päiviä ja silloin luotin aina fyysisiin tuntemuksiin..nyt nuitten ovulaatiotestien myötä ihan hukassa oman kehon tuntemus..

Mulla alkoi ensimmäisen raskauden jälkeen tulemaan verta, tai verensekaista limaa oviksen aikaan yhtenä tai kahtena päivänä. Viimeisessä kierrossa, josta tärppäsi, oli myös pahoinvointia oviksen aikaan muutamana päivänä. Ihan tarkkaan en osaa sanoa, mutta luulisin että verenvuoto ja pahoinvointi alkoi nimenomaan puhkeamisesta.

Ennen ensimmäistäkään raskautta ei ollut mitään pahoinvointia tai vuotoa oviksen aikoihin, ainoastaan seksihalut lisääntyi.

[MayDay] ja pikkuinen 18+4 puolivälissä kohta :)
 
Tänään tein r-testin kun on niin kummallisia oireita ollut tässä viimepäivinä. En tiiä kuvittelinko mut ihan kun joku haamun esiaste ois tikkuun ilmestyny! Tai sitten se oli vaan viivanpaikka :p Kuvaankaan sitä ei saanu näkymään. Mahdollisesta dposta ei tarkempaa tietoa, mutta vois olla dpo 10 tai 11. Tää nyt on ollu tää piiiitkä kierto, nyt menossa kp 82 ja viikko sitten aloitetiin terolut ja lääkäri ultratessa sanoi että vastikään olisin ovuloinut. Mielenkiinnolla ootan huomista (ja ylihuomista jne). että voi testata uudelleen :grin Tai sitten tässä taas vaan petytään kun testit onkin negaa ja menkat alkaa.
 
Muokattu viimeksi:
Tänään tein r-testin kun on niin kummallisia oireita ollut tässä viimepäivinä. En tiiä kuvittelinko mut ihan kun joku haamun esiaste ois tikkuun ilmestyny! Tai sitten se oli vaan viivanpaikka :p Kuvaankaan sitä ei saanu näkymään. Mahdollisesta dposta ei tarkempaa tietoa, mutta vois olla dpo 10 tai 11. Tää nyt on ollu tää piiiitkä kierto, nyt menossa kp 82 ja viikko sitten aloitetiin terolut ja lääkäri ultratessa sanoi että vastikään olisin ovuloinut. Mielenkiinnolla ootan huomista (ja ylihuomista jne). että voi testata uudelleen :grin Tai sitten tässä taas vaan petytään kun testit onkin negaa ja menkat alkaa.

Hyvältä kuulostaa ! Huomenna uusi testi? :)
 
Mitä ootte mieltä näistä? Onko viivanpaikkoja vai oisko alkavia plussia? Mielestäni punertavia ovat. Ylempi aamunen, alempi nyt iltanen. Taikka sitte niissä eioo mitää mut mun silmät vaan haluu nähdä niissä jotakin.. ;)

 
Muokattu viimeksi:
Mukaan uutena tännekkin .
Ihme kiertoa ollut päällänsä täällä . Viime kierrossa todella vahvat ovisplussat , sitten kp 25/26 haamu raskaustestissä , oli jo voimakkaampi kp 26/26 .kp 28/26 alkoi vuoto , mutta oireet ei ole loppuneet eikä lämmöt romahtaneet , nyt kp 2/26 ja ajattelin tehdä ovistestin ja plussa. Mitä ihmettä mun kehossa tapahtuu ???
 
Katjusha : En ole vielä tehnyt . Pitäisköhän aamulla tuhlata toi viimeinen apteekin oma . Pikkuisen jännittää kyllä . Ihme tilanne kyllä .
 
Tari73, vähän omien fiilisten mukaan, mutta mä tekisin raskaustestin vielä. Eipähän sitä sitten tartte miettiä kun joillakihan on niitä valemenkkoja :)
 
Huomenna viimeinen lugesteron päivä ja ens viikolla testiä kehiin.Tänään kaupassa kaikki hajut oli vahvempia kuin ennen ja paljon erilaiset.Tänään myös ihan ilman syytä pääsi itku plus nämä muut oireet(turvotus,rintojen turpoaminen+muut rinta muutokset,etova olo ja väsy) Toivoo vain että aika kuuluu nopeaa mutta taas hetken päästä pelkää että testipäivä tulee liian nopeaa.
 
Ihania viivoja pompo!

Jännityksellä odotan kirpun testikuvia :)

J3enni, mun puhelin on semishaisse niin en näe noita kuvia kunnolla. Toivottavasti alkaa punertaa kohta kunnolla!

Tän foorumin käyttö kännykällä on kyllä yks risusavotta. Mutta ei jaksa hakea läppäriä aina kun haluaa lueskella teidän juttuja.

Tervetuloa uudet!

On: kuukautiset jatkuu jo toista viikkoa! Tänään oli todella kipeetä ja vuotoa tuli paljon. Mikä ihme siellä voi edes vuotaa niin paljon?

Funny story muuten; kun tulin tänne foorumille mietin monta viikkoa että kuka on tämä mystinen ON jolle kaikki kirjoittaa mutta kuka ei ikinä kirjoita mitään itse (tähän nolo emoji, jota en löytänyt tuolta listasta)
 
Mitä ootte mieltä näistä? Onko viivanpaikkoja vai oisko alkavia plussia? Mielestäni punertavia ovat. Ylempi aamunen, alempi nyt iltanen. Taikka sitte niissä eioo mitää mut mun silmät vaan haluu nähdä niissä jotakin.. ;)

Kun kuvan suurensi niin kyllä siinä jotain näkyy! :)
 
Piti lähtee kaupoille ostaan testejä ku ne eiliset testitulokset oli epäselviä, no eipä oo enää epäselvää, aika selkeitä mielestäni verraten eiliseen ;) eikä ees aamupisusta vaan nyt päivä :p
Pikkasen epätodellinen fiilis, keskiviikkona viimeks testasin täysin puhtaan negan. Ihmettelin toissapäivänä kun yhden saunasidukan join ja se humpsahti hattuun niin piti testailla uusiks. Tänään kp 44 siis ja tulos tää :
bf2e267933fb419c1ec50f158bf6f74b
 
Takaisin
Top