Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
tällästä täälä,kaveri näkee viivan tuossa,mä en oo ite varma mitä nään
Tuleeks teil kellään muulla ennen kuukautisia tiputteluvuotoo? Mulla pillereiden lopetettuu tullu, onkohan siitä mitään haittaa raskautumiselle? Pitää varmaan syksyn aikana käydä tutkituttaa jossei ala plussaa näkymää :)
Tuleeks teil kellään muulla ennen kuukautisia tiputteluvuotoo? Mulla pillereiden lopetettuu tullu, onkohan siitä mitään haittaa raskautumiselle? Pitää varmaan syksyn aikana käydä tutkituttaa jossei ala plussaa näkymää :)
Tuleeko kenelläkään verta ovulaation aikaan ? Eikö verenvuoto johdu siitä, että munarakkula on puhjennut ja ovulaatio ois ohi ?Olen varustautunut tähän kiertoon kolmien eri merkkisten ovulaatiotestien kera ja kaikki näyttää eriä :D Luottaisko fyysisiin oireisiin vai nuihin testeihin.. Mies lähdössä reissuun kun ovulaatio on ohi.. näemmä olemme siinä pisteessä, että elämää suunnitellaan ovulaation mukaan :D
Ollaan aiemmin, ennen tätä lapsen yritys rumbaa käytetty ehkäisynä varmoja päiviä ja silloin luotin aina fyysisiin tuntemuksiin..nyt nuitten ovulaatiotestien myötä ihan hukassa oman kehon tuntemus..
Mulla tuli pillereiden lopettamisen jälkeen monta kiertoa. Oisko ollut kropalla muistelemista miten pitää toimia, kun 16 vuotta söin putkeen yhdistelmiä. Viides kierto oli sitten se mistä plussa tuli esikoista yrittäessä.
Tiedätkö miten pitkä luteaalivaihe sulla on? Mulla se oli aluksi aika lyhyt. Pieni tiputtelu ei tietenkään haittaa, mutta mulla tiputtelu alkoi joskus viikonkin ennen menkkoja. Pikkuhiljaa se siitä sitten väheni kierto kierrolta. Sama homma oli kun menkat palasivat synnytyksen jälkeen. Luteaalivaihe oli pahimmillaan viisi päivää. Onnistuneissa raskauksissa on luteaalivaihe ollut ainakin sen kymmenen päivää.
Täällä viikko ekasta plussauksesta. Sen jälkeen oon tehnyt varmaan viis testiä.. [emoji16] kyllä ne onneksi on vahvistunut päivä päivältä. Sitä tää väsymyskin varmaan kertoo...
La ois 3.4., pitkiä viikkoja ekaan neuvolaan vielä!
Toivotaan paljon plussia muillekkin