Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
6e99a57a8dbb6c122fefd906180661d5
 
heips kaikille! oon tässä viikon verran lueskellu teidän juttuja ja ajattelin itekin liittyä mukaan! :) täällä siis 23v nainen, vauvakuumetta jo puolisen vuotta potenut, mutta yritys aloitettu vasta kuukausi sitten. ovulaatiota tikutin tässä kuussa ja sainkin sen hyvin kiinni. testailemaan pääsen ens viikon alussa... vähän on oireita ollu, mm. etovaa oloa hajuista ja kahvista, turvotusta ja rintojen arkuutta. tosin en usko olevani raskaana näin pian, mutta eihän sitä koskaan tiedä [emoji5]️ onnea muuten plussanneille!
 
Tuleeko kenelläkään verta ovulaation aikaan ? Eikö verenvuoto johdu siitä, että munarakkula on puhjennut ja ovulaatio ois ohi ?Olen varustautunut tähän kiertoon kolmien eri merkkisten ovulaatiotestien kera ja kaikki näyttää eriä :D Luottaisko fyysisiin oireisiin vai nuihin testeihin.. Mies lähdössä reissuun kun ovulaatio on ohi.. näemmä olemme siinä pisteessä, että elämää suunnitellaan ovulaation mukaan :D
Ollaan aiemmin, ennen tätä lapsen yritys rumbaa käytetty ehkäisynä varmoja päiviä ja silloin luotin aina fyysisiin tuntemuksiin..nyt nuitten ovulaatiotestien myötä ihan hukassa oman kehon tuntemus..
 
Muokattu viimeksi:
Onnea plussanneille!
Ja moi kultasiipi! Mäkin ihan uus täällä, aika sama tilanne kun sulla, myös 23v ja yritys vasta aloitettu, nyt eka kierto meneillään. Jänskää, toivotaan et ois jo heti tärpänny sulla! :)
 
Tuleeks teil kellään muulla ennen kuukautisia tiputteluvuotoo? Mulla pillereiden lopetettuu tullu, onkohan siitä mitään haittaa raskautumiselle? Pitää varmaan syksyn aikana käydä tutkituttaa jossei ala plussaa näkymää :)
 
Tuleeks teil kellään muulla ennen kuukautisia tiputteluvuotoo? Mulla pillereiden lopetettuu tullu, onkohan siitä mitään haittaa raskautumiselle? Pitää varmaan syksyn aikana käydä tutkituttaa jossei ala plussaa näkymää :)

Mulla tuli pillereiden lopettamisen jälkeen monta kiertoa. Oisko ollut kropalla muistelemista miten pitää toimia, kun 16 vuotta söin putkeen yhdistelmiä. Viides kierto oli sitten se mistä plussa tuli esikoista yrittäessä.
Tiedätkö miten pitkä luteaalivaihe sulla on? Mulla se oli aluksi aika lyhyt. Pieni tiputtelu ei tietenkään haittaa, mutta mulla tiputtelu alkoi joskus viikonkin ennen menkkoja. Pikkuhiljaa se siitä sitten väheni kierto kierrolta. Sama homma oli kun menkat palasivat synnytyksen jälkeen. Luteaalivaihe oli pahimmillaan viisi päivää. Onnistuneissa raskauksissa on luteaalivaihe ollut ainakin sen kymmenen päivää.
 
Tuleeks teil kellään muulla ennen kuukautisia tiputteluvuotoo? Mulla pillereiden lopetettuu tullu, onkohan siitä mitään haittaa raskautumiselle? Pitää varmaan syksyn aikana käydä tutkituttaa jossei ala plussaa näkymää :)

Mulla tuli pari kiertoa kun ennen esikoista lopetin nuvaringin. Nyt synnytyksen jälkeen tulee kyllä joka kierrossa. Haitasta en tiedä, jos ei toista saada nyt muutamassa kierrossa alulle niin aion kyllä mennä ihan perus tarkastukseen gynelle. Mutta voi johtua sulla siis ihan vaan pillereiden lopettamisesta :)
 
Tuleeko kenelläkään verta ovulaation aikaan ? Eikö verenvuoto johdu siitä, että munarakkula on puhjennut ja ovulaatio ois ohi ?Olen varustautunut tähän kiertoon kolmien eri merkkisten ovulaatiotestien kera ja kaikki näyttää eriä :D Luottaisko fyysisiin oireisiin vai nuihin testeihin.. Mies lähdössä reissuun kun ovulaatio on ohi.. näemmä olemme siinä pisteessä, että elämää suunnitellaan ovulaation mukaan :D
Ollaan aiemmin, ennen tätä lapsen yritys rumbaa käytetty ehkäisynä varmoja päiviä ja silloin luotin aina fyysisiin tuntemuksiin..nyt nuitten ovulaatiotestien myötä ihan hukassa oman kehon tuntemus..

Ei oo huomannut koskaan tulleen. Mut vissiin ihan normaalia jos tulee :) Mä luottaisin omiin tuntemuksiin.
 
Mulla tuli pillereiden lopettamisen jälkeen monta kiertoa. Oisko ollut kropalla muistelemista miten pitää toimia, kun 16 vuotta söin putkeen yhdistelmiä. Viides kierto oli sitten se mistä plussa tuli esikoista yrittäessä.
Tiedätkö miten pitkä luteaalivaihe sulla on? Mulla se oli aluksi aika lyhyt. Pieni tiputtelu ei tietenkään haittaa, mutta mulla tiputtelu alkoi joskus viikonkin ennen menkkoja. Pikkuhiljaa se siitä sitten väheni kierto kierrolta. Sama homma oli kun menkat palasivat synnytyksen jälkeen. Luteaalivaihe oli pahimmillaan viisi päivää. Onnistuneissa raskauksissa on luteaalivaihe ollut ainakin sen kymmenen päivää.


Lopetin viime heinäkuussa pillerit, tammikuussa tuli ekat menkat ja siitä edespäin epäsäännöllisesti ja tiputtelu saatto alkaa parikin viikkoa ennen menkkoja. Nyt on ollu joku viikko ennen menkkoja, tosi vähän tulee lähinnä pyyhittäessä vaan huomaa. Jos sitä ei lasketa ni luteaalivaihe ois sen 14 päivää varmaan, kierto 34. Ostin nyt ovistikkuja niin voi seurata et tapahtuuks sitäkään ees :) ei kyllä enää ikinä pillereitä..
 
Takaisin
Top