Raskaaksi 2017

Sarggu84: Tervetuloa mukaan, vaikka onkin todella ikävä syy !

Jaffa: mun silmään on myöskin vahvistunut joka päivä pikkusen :)

Lume : ohhoh! Ompa aikasin komea viiva ! Isot tsempit, että lähtee vahvistuu

Emsulle myöskin tsempit viivan vahvistumiseen !

ON: kiva kuulla, että muillakin on tiputtelua ennen vuotoa, ehkä se on normaalia. No tänään sitten viimein kp 1 eli uusi kierto pyrähti käyntiin :)
 
Muokattu viimeksi:
ae62fa7fd9ca8ccded483270393215b0


Eilen unohtui laittaa kuva, kun purin sen cbn testin, se plus testi mitä myydään just siellä Prismassa ja citymarketeissa siis ei se Digi vaan puikko. Ajattelin laittaa viestiä jonnekin menee että mikä järki tässä testissä on kun se antaa haamuja vaikka raskaana et oo. Viime kierrossa se antoi haamun menkkojen aikana.. Tässäkin kierrossa menkat varmaa alkaa siellä jossain kp40 tienoilla..


e759e74ce41a353bac9d1f4977fb7d85
 
ae62fa7fd9ca8ccded483270393215b0


Eilen unohtui laittaa kuva, kun purin sen cbn testin, se plus testi mitä myydään just siellä Prismassa ja citymarketeissa siis ei se Digi vaan puikko. Ajattelin laittaa viestiä jonnekin menee että mikä järki tässä testissä on kun se antaa haamuja vaikka raskaana et oo. Viime kierrossa se antoi haamun menkkojen aikana.. Tässäkin kierrossa menkat varmaa alkaa siellä jossain kp40 tienoilla..


e759e74ce41a353bac9d1f4977fb7d85

Joo oon kans kuullu et antaa turhia haamuja. Surkee testi!
 
Voi kiitos kaikille :Heartred
Ei tätä tuskaa ymmärrä ennenkuin omalle kohdalle osuu. En siis ainakaan minä ymmärtänyt. Meni samalla elämän tärkeysjärjestykset uusiksi. Koulu ja urahaaveet olivat niin kovin tärkeitä alkuvuonna ja kaiken päämäärä oli saada hyväpalkkainen työpaikka. Nyt kaikki tuollainen tuntuu niin turhalta. Eiköhän sen saavuta, kun opiskelee ahkerasti. Mutta tähän asiaan et voi itse kovinkaan paljon vaikuttaa. Jos menee kesken niin sitten menee. Hyvin nöyränä katson tulevaisuuteen.

Sara 80: en muista olenko ryhmässä. Saattaa olla että huhtikuussa liityin mutta en just muista. Minkä niminen ryhmä on?

Triina: Pahoittelut myös sinne? Miksi sulla on sellainen olo että et tulisi raskaaksi uudelleen?

Lume: Mä olen viimeiset viisi päivää selannut tätä ryhmää ja lukenut tätä keskustelua vaikka kuinka kaukaa. Ja jännityksellä seurannut teidän tarinaa. Siksi toi sun haamu sai hymyn munkin huulille ja toivon kovasti että se siitä vahvistuu! :)
 
Takaisin
Top