Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi kiitos kaikille
Ei tätä tuskaa ymmärrä ennenkuin omalle kohdalle osuu. En siis ainakaan minä ymmärtänyt. Meni samalla elämän tärkeysjärjestykset uusiksi. Koulu ja urahaaveet olivat niin kovin tärkeitä alkuvuonna ja kaiken päämäärä oli saada hyväpalkkainen työpaikka. Nyt kaikki tuollainen tuntuu niin turhalta. Eiköhän sen saavuta, kun opiskelee ahkerasti. Mutta tähän asiaan et voi itse kovinkaan paljon vaikuttaa. Jos menee kesken niin sitten menee. Hyvin nöyränä katson tulevaisuuteen.
Sara 80: en muista olenko ryhmässä. Saattaa olla että huhtikuussa liityin mutta en just muista. Minkä niminen ryhmä on?
Triina: Pahoittelut myös sinne? Miksi sulla on sellainen olo että et tulisi raskaaksi uudelleen?
Lume: Mä olen viimeiset viisi päivää selannut tätä ryhmää ja lukenut tätä keskustelua vaikka kuinka kaukaa. Ja jännityksellä seurannut teidän tarinaa. Siksi toi sun haamu sai hymyn munkin huulille ja toivon kovasti että se siitä vahvistuu! :)
Koska meinaat testailla uudelleen? Jännittää sun puolesta!Onnea Jaffa aivan hirveästi toivottavasti tulisin perässä pelottaa vaan kyllä kun 2 kemiallista että taas jää siihen, mutta toivo on mukana
Koska meinaat testailla uudelleen? Jännittää sun puolesta!
Miten te muut olette kokeneet keskenmenojen yms yhteydessä sairaalan/neuvolan toiminnan? Minä olen saanut kotipaikkakunnallani aivan ensiluokkaista hoitoa ja _huolenpitoa_. Sairaalasta kätilöt soittivat minulle kerran viikossa jopa kolmen viikon ajan seuratakseen fyysistä, mutta ennen kaikkea henkistä toipumistani. Lisäksi käydessäni lasten kanssa neuvolassa, sielläkin vointiani kyseltiin ja asiasta juteltiin. Ja koko operaatio silloin tapahtumahetkellä oli ihan äärettömän hienotunteisesti hoidettu ja jopa anestesialääkäri pahoitteli tapahtunutta ja kävi läpi sitä kanssani.