Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei! En tiedä mikä näistä ryhmistä olisi paras minulle kirjoitella. :D mutta juuri reilu viikko sitten tein positiivisen testin ja yllätyin iloisesti. Onko kellään kertoa että milloin voi mennä raskausajan varhaisultraan aikaisintaan? Haluan vain varmistua että kaikki ok! :-)

Andepande, saat varmaan monenlaista mielipidettä, mutta sanoisin aikaisintaan rv. 6+5, jos oot varma että ainakin niin pitkällä (kylläpä harmittaa, jos ei sykkeet käy). Monet käy 7+.

Hei! En tiedä mikä näistä ryhmistä olisi paras minulle kirjoitella. :D mutta juuri reilu viikko sitten tein positiivisen testin ja yllätyin iloisesti. Onko kellään kertoa että milloin voi mennä raskausajan varhaisultraan aikaisintaan? Haluan vain varmistua että kaikki ok! :-)

6+4 kävin itse esikoisesta. Eli se seiskaviikko tai 7+ on ihan hyvä , niin ei tuu turhaa huolta jos ei vielä <3 näy :)

Jaffa93, kiitti vinkistä - pitää varmaan tilata noita sofin testejä, eivät ole ainakaan hinnalla pilattu :) Jos nyt vaan saan päätettyä että tilaanko..

Andepande, tuolla on myös omat ryhmät vuoden 2018 lasketuille ajoille (odottajille), laske ihmeessä vaikka vau:n laskurilla itselles laskettu aika ja liity sit sen mukaiseen ryhmään - esim helmikuu 2018, sielä on varmaan jo keskustelua varhaisultrista ja neuvoloista yms.

Tuolla odotus puolella on noi kuukausiketjut ja sit muita esim. esikoista odottaville ym. Tietty täälläkin saat, mut me muut vielä odotellaan täällä sitä raskautta [emoji4]

Mäkin liputan 7+ viikkojen aikana käymistä. Mä olin keskimmäisessä 6+6 ja kolmosesta 7+0 ja kivasti näkyi jo syke <3

Mulla poistettiin kierukka 22.11.2016 ja 6.12. eli 2 viikkoo poistosta tein positiivisen raskaustestin. Se meni kuitenkin kesken, vuoto alkoi 10.12. Uskon että johtui nimenomaan limakalvon ohuudesta. Eli olisi kannattanut odottaa ne yhdet menkat. Toisaalta tulin heti siitä km:n jälkeisestä kierrosta taas raskaaksi ja nyt rv. 25 ja kaikki on mennyt hyvin. :) Eli yksiäkään varsinaisia kuukautisia ei ehtinyt olemaan kierukan poiston jälkeen ennen raskautumista, paitsi km-vuoto. Ja oli hormonikierukka (6 vuotta, jonka aikana ei kuukautisia ollenkaan).

Kyllä mä oon tullu vähän siihen tulokseen, ettei nyt ehkäisemään aleta, mutta kyllä me varmaan vältellään tää kierto ovispäivää ja niitä lähipäiviä :D Eli edelleen lisää odotusta :D

Iltapäivälllä tein tuollaisen testin haalempi kuin edellinen.Pakkauksessa sanotaan että plussaksi voi lukea jos on melkein saman vahvuiset viivat niinhän tuossa toisessa on.Ovis oireita on ollut paljonkin siis piinaus alkakoon täällä.Nyt mennään jo toista vuorokautta ja nyt kierronpäivä 17.

Liitteet

• sketch-1496697437316.png
    sketch-1496697437316.png
    843.7 KB · Katsottu: 210
Hei, oisko teillä suositella jotain hyvää ovis testiä? Mielellään myös edullista, kun mulla välillä noi kierrot on niin epäsäännöllisiä ja usein vielä pitkiä, et saa yhden kierron aikana aika monta pv tikutella ihan varmuudeksi.

Tosin oviksen tikuttelu edelleen vähän harkinnan alla, etten ala turhaan stressaileen. Jotenkin vaan ärsyttää kun pyörit sielä kp 27:ssa ja joudut miettiin, et odotatko tulevaksi tätiä vai pitäiskö olla kohta tekemässä raskaustestiä vai ehkä jos kuitenkin olis ovis, jos vaikka menee kierto yli 40 päiväseksi... Tääl on varmaan joitain jotka tietää mistä mä puhun - hemmetin ärsyttävää :arghh:

Ostin sen sylkitestin. Kerron kun saan käyttökokemuksia :)

Ja kp 1. No mut ehkä sit tulee maaliskuinen ja kakkoseen ikäeroa tasan 2vuotta? :D saahan sitä aina toivoa toki.

Toivotaan Unicorn, että tjottailu tuottaa tulosta!

Siis mulla kp 34/30-31!!!!! Ja mitään ei tapahdu!! Ja nega tänä aamuna! Alkaa jo tosissaan ärsyttää kun olis viikon päästä lomamatka ja en haluis menkkoja sillon :( :(

Me kans mennään nyt tää kierto tikuttelematta ja koitan olla liikaa miettimättä yritystä. Jatketaan yritystä mut koitan vaan kuulostella omia oireita. Nyt aion keskittyä enemmän esikoiseen <3 tuntuu että varsinkin kierron loppu vaiheessa tulee vaan roikuttua täällä eikä jaksa touhuta esikoisen kanssa :( :D mut toivotaaan et yk4 tärppäis niinkuin esikoinenkin <3

Jaffa yk4 kp 6/31-34

Joo mä en tilaa mitään ovistikkuja, harrastetaan seksiä kun huvittaa ja tänään lähden salille ekaa kertaa pitkään aikaan. Tästä tää lähtee!
Ostin lauantaina ananasta, on sit pikkusen makeeta hei!

Täälläkin pärähti käyntiin kp 1. Tänää olin menossa hakee lisää r-testejä mut jääki nyt hakematta, hakee sit loppukierrosta vasta

Mrs. Smith toivottavasti olis tärpännyt, eiks sulla ollu aikaisemmassakin raskaudessa tullu myöhäinen plussa :)

Mä oon kans miettinyt tollasta sylkitestiä, mut suhtaudun niihin vähän skeptisesti, koska ainakin mitä mä oon tutkaillut, niin valmistajat antaa niiden toimintaperjaatteista aika suppeeta infoa, internet kun tuntuu nykyään olevan pullollaan kaiken maailman kotitestejä, joista varmasti osa on ihan luotettavia, mutta se luotettavuus asetelma on toki myös testaajan itsensä käsissä - ja jo niinkin yksinkertaisen testin kuin raskaustesti onnistuu monet tekemään tai tulkitsemaan väärin - just yks tuttava puhui mulle jostain testistään, jonka virheellisyys selvisi, kun kertoi että oli lukenut huimat tuloksen 2 h testin teon jälkeen. :hilarious:

Tai no - ei ne asiakkaat tuolla näytteenotoissakaan välillä tunnu ymmärtävän että ohjeet on tietynlaiset jostain syystä (tästä sais hyvän työ avautumisen jos jatkais, vaik en enää sielä töissä olekaan :banghead:)

Mrs. Smith toivottavasti olis tärpännyt, eiks sulla ollu aikaisemmassakin raskaudessa tullu myöhäinen plussa :)

Mä oon kans miettinyt tollasta sylkitestiä, mut suhtaudun niihin vähän skeptisesti, koska ainakin mitä mä oon tutkaillut, niin valmistajat antaa niiden toimintaperjaatteista aika suppeeta infoa, internet kun tuntuu nykyään olevan pullollaan kaiken maailman kotitestejä, joista varmasti osa on ihan luotettavia, mutta se luotettavuus asetelma on toki myös testaajan itsensä käsissä - ja jo niinkin yksinkertaisen testin kuin raskaustesti onnistuu monet tekemään tai tulkitsemaan väärin - just yks tuttava puhui mulle jostain testistään, jonka virheellisyys selvisi, kun kertoi että oli lukenut huimat tuloksen 2 h testin teon jälkeen. :hilarious:

Tai no - ei ne asiakkaat tuolla näytteenotoissakaan välillä tunnu ymmärtävän että ohjeet on tietynlaiset jostain syystä (tästä sais hyvän työ avautumisen jos jatkais, vaik en enää sielä töissä olekaan :banghead:)

Mä oon labrahoitaja ammatiltani ;)

Se sylkitesti perustuu ilmeisesti siihen et esteogeeni saostaa syljen suolat ja kuivuessaan ne jotenkin kiteytyy siihen linssiin :D :D tai jotain sinnepäin!

Meen torstaina mittauttamaan veren hcg:n jos ei kierto lähe käyntiin. Eipä tarvii enää jossitella kun on lomamatkakin edessä.

Mun kuopus ei näkyny pissatesteissä ku vasta viikkoja menkkojen poisjäätyä. Siksi olen lievästi hermona nyt :D

Takaisin