Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lume, Oiii, kuvaa? :wink:joyful:

Muoks, toisessa ketjussa olikin kuvat. Kyllä siinä viiva on, toivotaan että tummuu! :happy:

Oon ymmärtäny, että kiinnitymisvuotoa moni saattaa erehtyä luulemaan alkaneiksi kuukautisiksi :) Oliko sulla mitään tuntemuksia mahd. kiinnittymiseen liittyen ? Mulla dpo 7 eikä mitään, plääh

On mulla pieniä kramppeja kohdun seidulla välillä samoin rinnat kipeenä.
Vuoto ei ole runsastunut, pari tippaa siteessä ja lähinnä pyyhkiessä pelkkää verta.
Nyt ihme ja kumma mulla nousi korkea kuume. On kyllä outoao_O

Ei oo tullu kirjoitettua paljon omasta tänne tsempattua teitä.Tässä omaa tilannetta oviksen metsästystä ja kuvassa oleva testi tänään tikutettu.Ovis siis lähellä täällä :) miten te lukisitte tuon kuvassa olevan testin nega vai plussa?

Liitteet

• sketch-1496596339319.png
    sketch-1496596339319.png
    531.2 KB · Katsottu: 218
Ei oo tullu kirjoitettua paljon omasta tänne tsempattua teitä.Tässä omaa tilannetta oviksen metsästystä ja kuvassa oleva testi tänään tikutettu.Ovis siis lähellä täällä :) miten te lukisitte tuon kuvassa olevan testin nega vai plussa?

Minustakin ehdottomasti plussa!

Minustakin plussa!

Plussa :)

Jaa a en tiiä kyllä mitä ajatella. Vuotaa nyt runsaammin muttei hyytymiä ja limakalvoa mukana. Mulla aina kellon tarkka kierto ja nyt jos tämä tästä tädiksi muuttuu niin kierron pituus olisi 19 päivää.. en ymmärrä:sad001 nyt siis tänään dpo7.

Kyllä se täti on joka eilen tupsahti.. testi nega ja tää kierto jäi 20 päivää.. ikinä ollut näin lyhyttä kiertoa.:sad001

Pompo kp 2.

Kyllä se täti on joka eilen tupsahti.. testi nega ja tää kierto jäi 20 päivää.. ikinä ollut näin lyhyttä kiertoa.:sad001

Pompo kp 2.

Ompa outo juttu... mutta lienee vielä normaalin kierronvaihtelun rajoissa? Onks sul tavallisesti tasanen kierto?

Olen kirjoitellut tuonne toinen haaveissa -ketjuun, mutta nyt ajattelin kysellä täältä, missä on enemmän vastaajia. Mulla on pitkään ollut tosi helposti tunnistettava ovis: selvät ovislimat ja - kivut ja aina kp 10 tai 11 (kierto 23 päivää). Nyt kolme viimeistä kiertoa (tämä mukaanlukien, nyt on kp 11) ovisoireet ovat puuttuneet kokonaan. Tässä kierrossa olen käyttänyt ovistikkuja ja niissä ei myöskään ovisplussaa. Kaksi viimeistä kiertoa jäivät myös lyhyemmiksi (22 ja 20 päivää). Tämä on siis vasta meidän toka yrityskierto. Nyt mietin, että voiko gynekologi jotenkin selvittää, että onko ovulaatiota tapahtunut tässä ja kahdessa edellisessä kierrossa?

En siis odota että raskautuisin heti tällä kertaa (ekalla kerralla raskauduin ekasta kierrosta, josta syntyi lapsi, joka nyt 2 v), mutta tämä huolestuttaa, kun aikaisemmin on ollut niin selkeä ovis ja nyt kokonaan kateissa. Tietääkö kukaan kuinka tätä voi tutkia ja minne kannattaa mennä? Yritin etsiä tietoa netistä, mutta en oikein löytänyt vastauksia.

Ompa outo juttu... mutta lienee vielä normaalin kierronvaihtelun rajoissa? Onks sul tavallisesti tasanen kierto?

Mulla on aina ollut tasainen kierto 28-30 päivää, ikinä ollut tällaista. Mietin että voikohan kortisoni vaikuttaa kiertoon. Olen ollut 5 viikon kuurilla, joka loppui viime torstaina. Voisiko siitä löytyä syypää tähän :rolleyes:

Ei oo kerenny viikonloppuna käydä ku pikasesti lueskelemassa täällä. Tänää ajan kanssa luen kaiken kunnolla :) Vähän omaa napaa: kp 32/28-34 eikä menkkatuntemuksia ollenkaan ja aamulla tehty r-testi nega. Oottelua vaan millon menkat alkaa ja loppuviikosta vasta testailen uusiks jos ei oo siihe mennessä alkanut.

Rondine, en tiedä tarkalleen, miten sinun kohdallasi, mutta minulta on löytynyt joskus oudon kierron jälkeen edellisen kierron keltarauhanen. Eli pystyi näkemään jollain lailla siitä, ultralla. Jos sinua epäilyttää, miksi et soittaisi ja varaisi gynekologille aikaa. On melko tavallista, että 1-2 kiertoa vuodessa on ovuloimattomia. Kierron kartoitukseen tutkimuksissa liittyy sekä ultra että verikokeita.
Pompon kierrosta tuli mieleen, että ehkä keltarauhanen jäi pieneksi kuuristasi johtuen. Parempaa onnea tähän kiertoon.

Takaisin