Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ikonii: lämmöt kannattaa mitata suusta,vaginasta tai rektaalista ja heti mittaria kun olet herännyt.

Alinah, mulla sama juttu, ovislimat kadoksissa ollu nyt kaks kiertoo.:eek: Ennen sitä oli oviksen aikaan tosi kosteeta, nyt vaan ihan vähän.:/ liekö mulla ollu ovista ollenkaan, tänään kp17, tein viimesen ovistestin eikä tullu siihenkään plussaa, oikeestaan ei tullu viivaa enää ollenkaan, kun taas kp12 oli melkein plussa.
Mutta tähän lopetan nyt testaamisen, kun ei mulla ole ikinä näin myöhään ollu ovis.:/ se meni sitten jostain syystä ohi tai sitten sitä ei ole ollutkaan. Jostain syystä en odota tältäkään kuulta ihmeitä.:sad001
Kp17/25-29, yk8.

Alinah, mulla sama juttu, ovislimat kadoksissa ollu nyt kaks kiertoo.:eek: Ennen sitä oli oviksen aikaan tosi kosteeta, nyt vaan ihan vähän.:/ liekö mulla ollu ovista ollenkaan, tänään kp17, tein viimesen ovistestin eikä tullu siihenkään plussaa, oikeestaan ei tullu viivaa enää ollenkaan, kun taas kp12 oli melkein plussa.
Mutta tähän lopetan nyt testaamisen, kun ei mulla ole ikinä näin myöhään ollu ovis.:/ se meni sitten jostain syystä ohi tai sitten sitä ei ole ollutkaan. Jostain syystä en odota tältäkään kuulta ihmeitä.:sad001
Kp17/25-29, yk8.

Hei ihan sama täällä!!! Mullaki oli kp15/30 melko vahva viiva joka sitten laimeni taas melkein haamuksi!?!???! Nyt kp 17/30 ja ja ja laimea viiva ja ei mitään oireita.
Testaan kerran päivässä. Kertokaahan kokeneemmat, voiko ovulaatio livahtaa vuorokaudessa huomaamatta ohi? Tarkoitan voiko olla että sillon 15. mulla nousi lh-piikki joka sitten laski taas vuorokaudessa niin et 16. viiva oli taas tavallinen heikko?

Kp17/25-29, yk8.

Niin ja Sahara-tunnelmissa täällä myös ;)

Hei ihan sama täällä!!! Mullaki oli kp15/30 melko vahva viiva joka sitten laimeni taas melkein haamuksi!?!???! Nyt kp 17/30 ja ja ja laimea viiva ja ei mitään oireita.
Testaan kerran päivässä. Kertokaahan kokeneemmat, voiko ovulaatio livahtaa vuorokaudessa huomaamatta ohi? Tarkoitan voiko olla että sillon 15. mulla nousi lh-piikki joka sitten laski taas vuorokaudessa niin et 16. viiva oli taas tavallinen heikko?

Olikoha se niin että viiva voi tummuu paljonkin kun se folli? Yrittää sieltä irrota mut ei vältsyy vielä irtoo? Jos joku fiksumpi tietäis varmaks :D mä varmaa lopetin viime kierrossa liian aikasin testaamisen just ku tummu jo melkee saman vahvuseka viiva mut ei ihan... Nyt tuli eilen kunnon plussa ja tänään tuntuuki alamahalla et on ovis ja limat lisääntyny. Jos nyt tärppäis kun oli niin vahva o+ ja "kivut", voisko dpo0 tehä jo r testin??? Hahha :D

Jaffa yk3 kp22/31~33 dpo0

Joo, mun mielestä voi käydä juurikin niin, että voi livahtaa ohi, ja siksi kannattais varmaan testata aamuin illoin. Ekassa kierrossa testasin aamuin illoin, ois varmaan pitänyt nytkin, kun voihan se olla että meni ohi. Onneks ollaan talleteltu joka toinen päivä nyt viikon ajan.:)

Joo, mun mielestä voi käydä juurikin niin, että voi livahtaa ohi, ja siksi kannattais varmaan testata aamuin illoin. Ekassa kierrossa testasin aamuin illoin, ois varmaan pitänyt nytkin, kun voihan se olla että meni ohi. Onneks ollaan talleteltu joka toinen päivä nyt viikon ajan.:)

No mullakin saattoi ihan vahingossa osua ajoitus melko nappiin :D

Täällä ei edelleenkään tädistä tietoakaan. Tänään kp 34/31, viimeksi eilen tein r-testin ja negahan se oli, kuvittelin näkeväni jonkun hailuran mut taitaa vaan omat haaveilut tehdä tepposet. Oireitakin olis, jo alkuviikosta ollut jotain flunssan kaltaista, valkovuotoa tulee lorisemalla, päätä särkee, heikottaa välillä ja suoraan sanottuna *ituttaa ku pientä oravaa (tätä on ollut jo toista viikkoa) ja alavatsaa juilii ja kp31/31 oli ihan kunnon menkkakivut. Harmittaa kun en pistänyt ylös koska tunsin oviskipuja, pieni toivo vielä olis jos ovulaatio on vaan ollu myöhemmin.

Kiitos ja anteeksi avautuminen, tää on vaan niin sanonko mistä...

Muoks. Ainiin, sappea nousee kans kurkkuun vähän väliä eikä mua oo ikinä muulloin närästänyt kuin raskaana ollessa.

"Vituttaa ku pientä oravaa" :D :D :D anteeksi! Huh!

Lacrima ryhmän motto on et niin kauan ku ei menkkoja näy on toivoa! Eli jatka testailua parin päivän välein :)

ov.jpg
Mulla tänään kp6 ja menkat loppui eilen, nyt jo alkanut tuntumaan munasarjoissa kihelmointiä, tein huvikseen ovistestin, joka siis nega mutta yllättävän vahvat viivat kierron vaiheen huomioiden. Mulla siis yleensä kierto 29pvää. Voisko tämä ennustaa, että ovis tapahtuisikin jo aikaisemmin? On mulla cb digitkin olemassa oviksen testausta varten, mutta en niitä raaskinut vielä käyttää. Pitäiskö jo digit kaivaa esiin? Tänään jo talleteltu noin muuten vaan :)

Muokattu viimeksi:
Mies lähtee katsoo suomi-ruotsi peliä kaverilleen joten tämän päivän pupuilut tosiaan jäi.

Tein liuskaovistestin ja se oli jo selkee nega.

Kiva käydä kurkkii tota hymynaamaa tuolta laatikosta... :)

Onpa paljon viestejä taas täällä! En enää edes muista mitä mun oli tarkoitus kommentoida.

Mulla alkais olee neljä viikkoo uk:n leikkauksesta ja menkkajomot. Käynnistyisköhän kierto....

Eipä täälläkään mitään uutta. Testit negaa, dpo:sta ei tietoa, mutta menkkoja odotan saapuvaksi 25pv. Eilen hailakkaa veristä vuotoa ja välillä selkeitä menkkakrampin tynkiä, kroppa vissiin ihan sekaisin.

Kaikille paljon plussatuulia! :) Ja kivaa aurikoista launtai iltaa!
Kannustetaan Suomi voittoon! :smiley-bounce012

Liitteet

• 18601279_10209697534704119_1670125368_n.jpg
    18601279_10209697534704119_1670125368_n.jpg
    62.6 KB · Katsottu: 201
Heheheiiii nyt vatsaa vihloo! Voiko olla että kiinnittymiskipua? Kp 18/30 ja hedelmöittyminen ehkä joskus kp 16??

Hehhee, meillä taas sama homma! :D
Nimittäin mullakin vihloo mahaa, nopeita tuikkauksia tuntunu alamahalla. Molemmilla puolilla kylläkin, että en tiiä mitä mahtaa olla. Ja heti alkaa miettiä et oisko kiinnittymistä, mut järki sanoo että ei pidä taas alkaa kuvittelemaan yhtään mitään, kun tippuu taas kerran korkealta ja kovaa.:D Ja kp 18 mullakin.
Kp18/25-29, yk8.

Mrs.Smith ja toupie, minun mielestä kiinnittyminen tapahtuu yleensä 5-7vrk kuluttua hedelmöittymisestä kun hedelmöittyneeltä solulta menee useampi päivä matkata munajohtimesta kohtuun. Nän muistan lukeneeni, korjatkoon joku jos olen väärässä :rolleyes: (ohessa kuva jonka tässä joskus netistä kaappasin aiheeseen liittyen)

Liitteet

• ovulaatio_ja_munasolun_kulkeutumenen_kuva.jpg
    ovulaatio_ja_munasolun_kulkeutumenen_kuva.jpg
    149.5 KB · Katsottu: 613
Muokattu viimeksi:
Mrs.Smith ja toupie, minun mielestä kiinnittyminen tapahtuu yleensä 5-7vrk kuluttua hedelmöittymisestä kun hedelmöittyneeltä solulta menee useampi päivä matkata munajohtimesta kohtuun. Nän muistan lukeneeni, korjatkoon joku jos olen väärässä :rolleyes: (ohessa kuva jonka tässä joskus netistä kaappasin aiheeseen liittyen)

Hei kiitti vastauksesta :) mä vaihdoinkin jo lennosta, ajattelen voisko tää olla mun kadonnut ovulaatio!

Kirppu, jep, niin se taitaa olla.:) Mä vaan luulen että mulla ollu ovis aiemmin. Mut en mä oikeesti kehtaa elätellä toiveita mistään vihlonnoista, musta on tullu 8 yrityskuukauden aikana melkoinen pessimisti.:banghead::grin

Takaisin