Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Niinpä ! Arghh miten outoa tää elo nyt on :D mulla ei kohta riitä enää huumori :D :D mä haluan uuteen kiertoon !

Ei pitäis olla kun se idea on just siinä että ovis tapahtuu ja menkat alkaa säännöllisesti jos hedelmöitys ei ole tapahtunut. Ja mulla 2v sitten oli säännöllinen kierto kun söin näitä lääkkeitä. Mut tietysti voihan kropan toiminta muuttua ja nyt isompi annos. Mut se lääkäri soittaa tänään niin sit tiedän varmaan enemmän.

Lume, esikkoaetsimässä ja Unicorn: oon niin pahoillani tei puolesta! Kaikil oli viivat ja selvii oireita ja sit näin.. Mut uuteen kiertoon paremmalla onnella! Tarrasukkaplussatuulia!!! <3 <3 <3 :) :) :)

Pahoittelut myös muille negan ja tädin kohdanneille! Helmikuulle kunnon vauva-aalto!!! <3

Onnea plussanneille!!! <3

- Milottiina rv 7+4 -

Lume, ehkä vuoto antaa viel hetken odotuttaa, koska hedelmöittyminen tapahtunut vaikkei tarrannukkaan kiinni... :/ Saattaa olla myös normaalii kivuliaammat kuukautuset tulossa... Hirmusesti tsemppiä ja toivotaan, et pääset pian uuteen kiertoon!!! <3

Lume, ehkä vuoto antaa viel hetken odotuttaa, koska hedelmöittyminen tapahtunut vaikkei tarrannukkaan kiinni... :/ Saattaa olla myös normaalii kivuliaammat kuukautuset tulossa... Hirmusesti tsemppiä ja toivotaan, et pääset pian uuteen kiertoon!!! <3

Tätä oon kans miettiny ja luulen et menee just näin! <3 no seuraavassa kierrossa sitten :) oon kuullu ja lukenu et kemiallisen jälkeen tulis helpommin uudestaan raskaaksi. Tiedä sit pitääkö paikkaansa. :)

Tein aamulla uuden pc:n.Nyt tuli niin haalea viiva etten saa sitä kuvaan.Ja su iltana viiva oli ihan selkeä.Eli ei tää nyt hyvältä näytä

Tein aamulla uuden pc:n.Nyt tuli niin haalea viiva etten saa sitä kuvaan.Ja su iltana viiva oli ihan selkeä.Eli ei tää nyt hyvältä näytä

Joitko illalla paljon?
Jos koittas päivän tokasta?
Siitä useimmilla aina vahvempi viiva tullut..

Laita meille vertailukuvaa sunnuntain ja tämän päivän testeistä.

Mikä olikaan dpo ?

Lume, samaa mieltä Milottiinan kanssa, että jos kemiallinen ollut, niin siksi kestää pidempään, että vuoto alkaa. Toivon kovasti, että seuraavassa kierrossa tärppää ja kiinnittyy pieni tiukasti paikoilleen.<3

Tsemppiä kaikille, itse taidan jatkaa hiljaiseloa täällä forumilla. Tässä on kaikki muuttostressit taas edessä, niin ei tule niin aateltua vauvajuttuja. Ja uskon, että mulla on vaan imetyksen jäljiltä hormonit niin sekaisin, että menee aikaa palautuessa, että jotenkin en nyt tällä hetkellä edes odota tärppiä tällekään kuulle.:) Jospa tulevassa kesässä olisi jotain taikaa, ja tärppäisi puolivahingossa, vaikka juhannuksena. :D Edessä paluumuutto takaisin entiseen, rakkaaseen kaupunkiin. Tuntuu uudelta alulta, niin toivon, että tarkoittaisi myös uutta ihmiselämän alkua. <3 ei malttas oottaa.:)

Ylempi sunnuntaina illalla tehty ja alempi tänään aamulla. Dpo tänään 10. Ovis oli la 29.4. Kyllä se haalistunu on ☹️

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1494308793.921397.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1494308793.921397.jpg
    89.3 KB · Katsottu: 194
Mangusti kirjoitti taas viisauksia. Jos et oo parisuhdeterapeutti tai rauhanneuvottelija niin sun taidot menee hukkaan!

Ihana Vulpix, kiitos tuosta! <3 Oli niin suloinen kommentti, että piti miehellenikin lukea, tämän vastaus oli, että taitoja tarvii, kun on naimisissa hänenlaisensa m*lkun kanssa... :hilarious:

Ja muuten universumi taitaa yrittää kertoa minulle jotain - nettimainoksissa on vauvanruoka vaihtunut Libresseen. :wacky:

Muokattu viimeksi:
Miten nää päivät menee näin hitaasti! Huomenna testaan. Pahoinvointia on edelleen aamusta iltaan, helpottaa yleensä, jos oon makuulla. Käyn sisäistä kamppailua etten testais tänään :D Lähden kohta koululle kirjottaan kypsyysnäytettä. Saa nähdä pystyykö edes sen aikaa keskittyyn johonki muuhun, kuin et minkä testin aamulla tekis :D

Kp 35/35-39, yk 3, dpo 10

Miten nää päivät menee näin hitaasti! Huomenna testaan. Pahoinvointia on edelleen aamusta iltaan, helpottaa yleensä, jos oon makuulla. Käyn sisäistä kamppailua etten testais tänään :D Lähden kohta koululle kirjottaan kypsyysnäytettä. Saa nähdä pystyykö edes sen aikaa keskittyyn johonki muuhun, kuin et minkä testin aamulla tekis :D

Kp 35/35-39, yk 3, dpo 10

Tsemppaan sua nipsuliini!!! Tee vasta huomenna testi :) :) tulos on luotettavampi

Mä otin ihan uuden moodin tähän touhuun ! :)

Aloin suunnittelemaan omaa kotikuntosalia!! Vitsi oon innoissani. Kävin ennen raskautta 5krt viikossa salilla , sit jouduin alkuraskaudessa jo saikulle selän takia ja sen jälkeen en oo juuri liikkunut. 20kg tuli raskauskiloja ja ne on edelleen.

Oon esikoisen kans kotona vielä ainakin kaks vuotta, joten tässä olis nyt jotain puuhaa keksittävä että ei aivan sammaloidu sohvalle. Enää kun ei oo ees ressinä se, että pitäisi raskautua elokuuhun mennessä , kun sillon olisi aluksi pitänyt palata töhin.. mutta Ilmoitinkin että hoidan poikaa kotona vielä kaksi vuotta :)

Jospa tärppäis vähän paremmin kun saa tota painoa pois, ei ressaa liikakiloja eikä muutenkaan ehdi niin paljon keskittyä oireisiin ja kuumeiluun , kun on vähän muutakin puuhaa :) Jes!

Tänään on huimannut ihan kamalasti koko aamun. Meinasin tippua aamupissalla vessanpöntöltäkin kun maailma pyöri. Onneks meni pahin heikotus ohi ennenkun esikoinen heräs :)

Tsemppiä, tarrasukkia ja superliimoja ja ja ja hyviä talletteluja ja plussaonnea ja ja kaikkea +++ :P

Kp2/28 , yk12(5) :D :D

Takaisin