Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No niinpä ! Miten voi olla mahdollista :D miten ne voi tasoittaa noin :D aamulla ehkä
Voi olla vähän väsyny kun kouluun herätys 06.30 :D

Siis niin itkettää tää tappio ettei oo tosi! :(
Tyhjin käsin kotiin leijonat lähtee....

Kata: viivalle vahvistumista
Diku: Ompa kivoja ultra kuulumisia
Napaa:Nyt aamulla 10:40 ois se hoidon suunnittelu käynti siellä myös katsotaan missä vika kun ei kuukautisia näy.Nyt menossa 33dpo.

Niin hienosti leijonat pelas alussa ja nyt näin.. Noh, ei mahda mitään! Ihan offtopic, täällä heräs koko talo äsken siihen kun meidän makuuhuoneen palohälytin alkoi huutamaan. Mies tottakai tarkasti talon ettei missään pala ja mitään ei löytynyt. Sekoaako noi hälyttimet noin jos niistä on patteri loppu? Oon aina vaan itse huomannut että ne alkaa piipittämään tietyn aika välein. Vaikka missään ei pala niin jäi mietityttämään tuo hälytys..

Olen pitänyt kirjoittamisesta hiljaiseloa tässä kierrossa, mutta jokaisen viestin olen kyllä käynyt lukemassa. Ja joka päivähän täällä on luettava, muuten edessä on ihan valtava urakka!

Tuolla kyseltiin seuraavia testaajia. Minä testaan ehkä viikonloppuna. Nyt siis kp 23/28. En ole tikuttanut ovulaatiota tästä kierrosta mutta oletus on, että se siellä 13-15 päivän tietämillä oli. Mitenkään hurjan aktiivisesti ei olla tässä kierrossa kyllä yritettykään, että en usko juurikaan plussan mahdollisuuteen.

Heitsu tsemppiä sinne lääkäri käynnille !

Ei näy tätiä täällä vieläkään ?

Ps. Ei varmaan päästä edes puoliväli eriin.

Niin hienosti leijonat pelas alussa ja nyt näin.. Noh, ei mahda mitään! Ihan offtopic, täällä heräs koko talo äsken siihen kun meidän makuuhuoneen palohälytin alkoi huutamaan. Mies tottakai tarkasti talon ettei missään pala ja mitään ei löytynyt. Sekoaako noi hälyttimet noin jos niistä on patteri loppu? Oon aina vaan itse huomannut että ne alkaa piipittämään tietyn aika välein. Vaikka missään ei pala niin jäi mietityttämään tuo hälytys..

Juu ne alkaavaroittaan että patteri loppuu juurikin sillä että hälyyttelee satunnaisesti hetkellisesti.

Joo eilen.... kivut alko illalla ja sit ne hävis yön aikana ja ei mitään. Tosin rinnat ei ole enää
Kipeät että siitä
Vois päätellä alkavaksi huomenna tai tänään kesken päivän ehkä ? Onneksi se mun lääkäri soittaa tänään :)

Mä ajattelin että ens kierrossa en testaile ellei ole oireita. Nyt tiedän ainakin minkälaisia osittain tulee jos hedelmöitys on tapahtunut. :) ei tule turhaa stressiä.

No joo on ! Onkohan se testi sit ollu neg/pos kun ei näy. Se sano kyllä se hoitaja et negatiivinen sit kysyin et oliko se se tarkka lukemakoe vastasi että alle 1. Ja sit pähkäiltiin tilannetta....

Takaisin