Moikka! Tulen nyt uutena tähän ryhmään :) En tiedä mistä aloittaa kun tää tilanne on vähän erikoinen. Minulla on aina ollut säännöllinen kierto ja tälläkertaa oli menkat 12 päivää "myöhässä". Mutta silloin 32/32 minulla oli kuukautismaisia kipuja mutta vuotoa ei tullut. Jouluaatto aamuna tuntui taas kuukautismaisia kipuja jotka kesti noin puol päivää ja huomasin aamusta että verta oli tullut hieman pöksyihin, ajattelin sitten että tämä on ihan normaalia minulle (minulla on jo kaksi lasta). Sitten sitä alkoi vuotamaan hitusen enemmän ja kesti noin kolme päivää, viimeinen päivä pelkkää tuhrua. Vuoto oli välillä kirkasta verta ja välillä hailakkaa, ei ollut hyytymiä. Vuotopäivänä 5+2. Tässä on myös sellainen mutta että olen tehnyt 3 testiä ja kaikki negaa. Mitä ihmettä tämä on?? Oireita on ollut kuvotusta, väsymystä välillä pään särkyä ja sellaisia nippailuja alavatsassa. Nyt pitäisi olla rv 6 jos joku sielä masussa istuu. Minulla siis kaksi lasta mutta testit ovat näyttäneet aina negaa. Onko mahdollista että raskaushormooni vaan kehittyy tosi hitaasti. Minulle kuitenkin uutta se että sitä vuotoa tuli vähän enemmän kuin muissa raskauksissa.