Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi itku Helynä! :sad010 Mutta hyvä, että tajusit mennä lääkäriin. Pikaista toipumista!

Pahoittelut Salolle ja Silkkitassulle negoista ja plussaa sit ens kierrosta molemmille! :)

Pahoittelut negasta Silkkitassu. Sais nyt ees ne menkat alkaa niin pääsisit uuteen yrityskiertoon.

Varovaiset onnittelut Herttarouva! :)

Silkkitassulle pahoittelut negasta!

Rivellä lupaavan kuuloisia oireita, josko olisi sitä itseään! :wink

Ihanaa herttarouva!! :)

Tänne taitaa olla iskemässä flunssa. Nyt kaikki vinkit kehiin tän selättämiseen ennen ku ehtii kunnolla alkaa!

tiiamariia, toivottavasti ei oo influenssaa, sitä on liikkeellä :( mä ottasin sinkkiä ja muita vitamiinejä. Myös apteekkarin kuumajuoma jauhe on jees, paljon mm c-vitamiinia :) ja lepoa!! :)

Ois eka kerta jos tulis mut toivotaan ettei oo! Käytän paljon vitamiineja muutenkin mut sinkkiä kävin hakemassa! :)

Joo sinkkiä tupla annos! Se on itsellä toiminut joka kerta :) Ja sitten mustaviinimarjamehua jos löytyy? Sisältää paljon c-vitamiinia.

joo mustaviinimarjamehu on hyvä! :) ite en pysty sitä enää juomaan kun joskus teininä tuli vedetty sitä lantrinkina ni ei kiitos sen jälkeen :wtf:

Tiiamaria. Nyt on kamalaa flunssaa liikkeellä,me ollaan oltu koko perhe 2 viikkoa kipeitä vuorollaan.Alkaa ihan nuhalla mutta parin päivän päästä nousee kuume joka sahaa pari päivää..Ei siis influessaa ole ainakaa tämä mikä meillä pyörinyt.Yritin itse myös sinkillä ja D-vitamiineilla ehkäistä.Sain ovulaation yli taisteltua ja lievä kuume nousi dpo3.Tänään dpo4 ja kävi yli 38.Nyt helpottaa jo vähän. Just mietin toisessa ketjussa että vaikuttaakohan kiinnittymiseen,jos munasolu olisi hedelmöittynyt..

Onko sulla mikä kiertopäivä menossa?

Okei pitää ottaa tuplana :D mustaviinimarhamehua ei löydy. Voi ei kirahvi!! :D

Moikka! Tulen nyt uutena tähän ryhmään :) En tiedä mistä aloittaa kun tää tilanne on vähän erikoinen. Minulla on aina ollut säännöllinen kierto ja tälläkertaa oli menkat 12 päivää "myöhässä". Mutta silloin 32/32 minulla oli kuukautismaisia kipuja mutta vuotoa ei tullut. Jouluaatto aamuna tuntui taas kuukautismaisia kipuja jotka kesti noin puol päivää ja huomasin aamusta että verta oli tullut hieman pöksyihin, ajattelin sitten että tämä on ihan normaalia minulle (minulla on jo kaksi lasta). Sitten sitä alkoi vuotamaan hitusen enemmän ja kesti noin kolme päivää, viimeinen päivä pelkkää tuhrua. Vuoto oli välillä kirkasta verta ja välillä hailakkaa, ei ollut hyytymiä. Vuotopäivänä 5+2. Tässä on myös sellainen mutta että olen tehnyt 3 testiä ja kaikki negaa. Mitä ihmettä tämä on?? Oireita on ollut kuvotusta, väsymystä välillä pään särkyä ja sellaisia nippailuja alavatsassa. Nyt pitäisi olla rv 6 jos joku sielä masussa istuu. Minulla siis kaksi lasta mutta testit ovat näyttäneet aina negaa. Onko mahdollista että raskaushormooni vaan kehittyy tosi hitaasti. Minulle kuitenkin uutta se että sitä vuotoa tuli vähän enemmän kuin muissa raskauksissa.

Täällä tataa viimeinkin täti tulla kyläilemään. Tuli vähän ruskeaa jo paperiin, eli eiköhän se menkoiksi muutu. Pääseepähän viimeinkin uuteen kiertoon. 45 päivän kierto taitaa nyt olla ennätys ja toivottavasti tommosia ei enää tule.

Herttarouva, ehkä siinä hentoinen viiva näkyy, monesti vaan sitä ei saa kuvaan napattua kiinni. Varovaiset onnittelut. :) Meinasitko testailla vielä vai luotat tuohon?

Helynä, hyvä että tarkistivat ja selvisi tuo kohtutulehdus. Nyt pikaistaparanemista! :)

pörriäinen, Tervetuloa! :) Tuohon että testit näyttävät negaa, mutta mietit voisitko olla raskaana niin tiedän yhden tapauksen jolloin raskaustesti näytti plussaa vasta todella myöhään, siis joskus rv 8. Ja on niitä kai myöhemminkin plussanneita. Oletko miettinyt jos kävisit verikokeessa? :)

Tervetuloa pörriäinen! Kaikkihan on mahdollista niin kauan kun menkat ei tule. Niinkuin Miitukin sanoi, niin voisithan käydä verikokeessa varmistamassa asian :)

Takaisin