Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lume noi sun oireet kuulostaa niin lupaavalta , että mäkin oon tosi varma nyt siitä sun plussasta! Eikö millään himottaa jo testata? ;) Mä en malta oottaa :D kiinnittyminen varmasti näkyy jo! :P

En usko että koiran hyppääminen vaikuttaa. Kuitenkin siellä on niin mikroskooppisella tasolla vasta hommat alulla, että ei luulis voivan niin syvälle vielä ulkoiset jutut vaikuttaa :) <3 älä huoli.

esikkoaetsimässä sullakin oireet niin lupaavat! Älä vielä masennu :) <3

On: närstää ja väsyttää. Aamulla heräsin päänsärkyyn ja kamalaan etovaan/oksettavaan oloon. Piti hetki vielä nukkua kun mies heräs esikoisen kanssa :) rinnat on tosi arat ja kipeät. Nänneihin ei meinaa voida ees koskea. :S

Koko päivä oon siivoillu ja vaihtanu verhoja yms. Alaselkää vähän jomottaa. Mahalla ei oo tänään ollu muuta, kun ponnistellessa pientä menkkajomoa. Mut loppuu heti kun ponnistelu loppuu.

Unicorn kp21/28-30, dpo5

Lume noi sun oireet kuulostaa niin lupaavalta , että mäkin oon tosi varma nyt siitä sun plussasta! Eikö millään himottaa jo testata? ;) Mä en malta oottaa :D kiinnittyminen varmasti näkyy jo! :P

En usko että koiran hyppääminen vaikuttaa. Kuitenkin siellä on niin mikroskooppisella tasolla vasta hommat alulla, että ei luulis voivan niin syvälle vielä ulkoiset jutut vaikuttaa :) <3 älä huoli.

esikkoaetsimässä sullakin oireet niin lupaavat! Älä vielä masennu :) <3

On: närstää ja väsyttää. Aamulla heräsin päänsärkyyn ja kamalaan etovaan/oksettavaan oloon. Piti hetki vielä nukkua kun mies heräs esikoisen kanssa :) rinnat on tosi arat ja kipeät. Nänneihin ei meinaa voida ees koskea. :S

Koko päivä oon siivoillu ja vaihtanu verhoja yms. Alaselkää vähän jomottaa. Mahalla ei oo tänään ollu muuta, kun ponnistellessa pientä menkkajomoa. Mut loppuu heti kun ponnistelu loppuu.

Unicorn kp21/28-30, dpo5

Niin kuulostaa :P ja tuntuu mutta pelkään et tuun pettymään taas. Mä testaan ti tai ke aamuna one stepin 10 herkkyys testillä. Vaikka tekisi mieli jo mutta en halua negaa en ! Joten yritän pidätellä itseäni, lapset lähtee huomenna ja sen takia en kehtaa testailla vielä. Tänään on kans ollu jotain todella pientä kipuilua alamahalla ja munasarjoissa joka säteilee reiteen, etova olo myös myllännyt koko päivän. Kiitos myös huoleni heitosta pois <3 tuskinpa siis koira aiheuttanut mitään vaaraa :) <3

Piti sitten nega testata tänään. Kp25/25-29. Ihan sillä testasin, kun en vaan jaksa odotella tällä kertaa että alkaako menkat vai ei. Ja että ottaisko pari saunajuomaa tänään vapun kunniaksi, vaikka mieluummin oisin tietty plussannu ja ois jääny ottamatta. Mieli on todella maassa, miten tämä homma on näin vaikeeta.

Osanottoni keskenmenon kohdanneille, kamala kokemus se on. :( Voimia asian läpikäymiseen ja uuteen yritykseen! <3

Täällä ovulaatiotestiin ylläriplussa jo nyt, eka kerta, kun testiviiva selvästi kontrollia vahvempi. Mutta huolettaa vähän tämän vaiheen lyhyys, menkat siis alkoivat 20.4. illalla, eli olisi vasta kp 10. Onko tuo riittävä aika kohdun limakalvolle kasvaa? Normaalisti ovulaatio tullut 2-3 päivää myöhemmin, en tiedä, onko km vielä kiertoa sekoittamassa vai mikä nyt on. Ja tallettelemaankin pääsee vasta joskus myöhään yöllä vappurientojen takia... :sour:

Pahoittelut toupie :(

Musta tuntuu et nukahdan pystyyn. Enkä ole edes mitään ihmeitä tehnyt tänään. Tehtiin muksuille vähän vappua ja siinäpä se :) tiistaita odotellessa :) toivottavasti <3 editoin tähän samaan vielä, toissapäivänä lämmöt 36.9 eilen 36.8 tänään taas 37.04 ! :P toiveet heräääää ;) :D :P

Muokattu viimeksi:
Mua niin jännää, siskolla on synnytys käynnissä 500km päässä <3 Mä oon aivan haltioissani ja melkeen kyyneleet valuu kun kirjoitellaan. Se on vielä kotona. Ja mun vauvakuume sen kun vaan yltyy <3

Lume mä niin kans ootan sun testiä :)

Km kohdanneille voimia äärettömän paljon <3 en voi edes kuvitella miltä teistä tuntuu <3 :(

Mä puhallan kunnon plussatuulta kaikille jotka piinailee ja vauvaa hartaasti toivoo ja yrittää <3 Ihanaa vappua kaikki naiset ja koittakaa rentoutua ja rakastaa. Varsinkin itseänne <3

Otin selvää lyhyestä follikulaarivaiheesta. Suurin ongelma on munasolun ehtimisessä kypsyä - jos kypsymätön munasolu irtoaa, se on aika suurella todennäköisyydellä kykenemätön hedelmöittymään tai hedelmöittyessäänkin voi kantaa kromosomivirheitä. Tutkimuksissa on vertailtu ennen kp 11 ovuloineita tuon jälkeen ovuloineisiin. Varhaisilla ovuloijilla huomattavasti huonommat mahdollisuudet tulla raskaaksi ja jonkun tutkimuksen mukaan raskaaksi tultuaankin kaksinkertainen riski keskenmenoon. :(

Veti mielen aika matalaksi ja mietin, haluaako sittenkään tässä kierrossa edes yrittää vai vaan toivoa, että seuraava kierto olisi taas normaalimpi...

Edit: lähteitä katselin mm. täältä: https://sites.google.com/site/miscarriageresearch/menstrual-cycle-and-miscarriage

Lume & Unicorn: tei oireet kuulostaa niiiii lupaavilta, et tuskin maltan oottaa tei testailuja!!! :smiley-bounce012<3 <3

Oon käyny melkee joka päivä tei kaikkien juttuja lueskelemassa :) Tsemppiä kaikille yrityksiin ja mahtavia plussatuulia kaikille!!! :)

- Milottiina rv 6+3, jolla aamupahoinvoinnit alkaneet... -

Monella jännät paikat menossa, tsemppiä ja plussatuulia!:)

Mä testasin aamulla ehkä plussan:p Haalea mutta selkeä viiva tuli marketin testiin. Nyt on kp25/27. En melkein uskalla vielä liikaa iloita, haluaisin testata vielä toisen testin ennen kuin uskallan uskoa:)

Meillä on kaksi lasta ja kolmatta ollaan yritetty vuoden alusta lähtien. Pidin vähän taukoa täältä foorumilta kun meinasi mennä liian stressaamiseksi ja suorittamiseksi tää yrittäminen. Nyt jännätään, jos vielä huomenna näkyisi testissä jotain.

Monella jännät paikat menossa, tsemppiä ja plussatuulia!:)

Mä testasin aamulla ehkä plussan:p Haalea mutta selkeä viiva tuli marketin testiin. Nyt on kp25/27. En melkein uskalla vielä liikaa iloita, haluaisin testata vielä toisen testin ennen kuin uskallan uskoa:)

Meillä on kaksi lasta ja kolmatta ollaan yritetty vuoden alusta lähtien. Pidin vähän taukoa täältä foorumilta kun meinasi mennä liian stressaamiseksi ja suorittamiseksi tää yrittäminen. Nyt jännätään, jos vielä huomenna näkyisi testissä jotain.

Laita kuvaa meidän ihasteltavaksi :)

Muoks. Löytyikin toisesta ketjusta ;)
Onnea <3

IMG_1371.JPG

Onnea nuppu! Ihan selkeä plussa! Olen samassa tilanteessa: kolmosta yritetty nyt tää vuosi :) meillä vaan yrittäminen vielä jatkuu...

Täällä odotellaan edelleen mitä tapahtuu ja mihin suuntaan. Nyt kp 27/25, digi sanoo 'ei raskaana', liuskaan tulee jotai hyvin hyvin haaleaa mitä ei saa kuvaan vangittua ja menkat loistaa poissaolollaan. :banghead:
Nyt on testit loppu ja postin pitäisi tuoda lisää huomenna tai keskiviikkona, täytyy varmaan kuitenkin ostaa tänään pari marketin testiä samalla kun käy kaupassa..:rolleyes:

Lume mulla ei herkät testit toiminu ainakaan esikoisen aikana, digi sanoi 3+ ja herkkään testiin tuli vaan just ja just erottuva viiva. Ja 25 IU testit näyttivät kokoajan selkeämpää viivaa, kun herkät. En muista mistä olin silloin tilannut niitä, mutta älä luovuta vaikka mitään ei näkyisi! :wink

Onnea nuppu!

Täällä on reilu vuosi jo yritetty kolmosta. Välillä vihlontaa munasarjojen kohdalla ja toisaalta menkka jomotuksia. Nyt kp 26/25-26 yk 15 dpo 14. Testiä en tee ennen huomista kun yleensä iltaan mennessä täti tullut käymään.

Täällä odotellaan edelleen mitä tapahtuu ja mihin suuntaan. Nyt kp 27/25, digi sanoo 'ei raskaana', liuskaan tulee jotai hyvin hyvin haaleaa mitä ei saa kuvaan vangittua ja menkat loistaa poissaolollaan. :banghead:
Nyt on testit loppu ja postin pitäisi tuoda lisää huomenna tai keskiviikkona, täytyy varmaan kuitenkin ostaa tänään pari marketin testiä samalla kun käy kaupassa..:rolleyes:

Mun toinen lapsi anto negaa vaikka menkat oli viikon myöhässä! Luovuin toivosta ja päätin mennä lääkäriin loman jälkeen. Sitten loman jälkeen tein vielä yhden testin että on tuore tulos antaa lääkärille.... ja se olikin pos!! Ihan uskomaton yllätys! Olin jo tukevasti vkolla 8!

Takaisin