Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sara80, pahoittelut täältäkin ja voimia. Itsellä tuulimuna viime syksynä. Lääkkeet ei tehonneet ollenkaan ja mä halusin kaavinnan. Se oli suuri helpotus. Minulla oli ruskeaa vuotoa monta päivää joka loppui. Kävin ultrassa ja siellä todettiin tuulimuna. Viikon ravasin ultrissa ja tilanne sama. Ainakin tuulimunien kohdalla lääkkeet toimivat huonosti. Kaavinnan jälkeen kierto palasi heti normaaliksi. Kaksien kuukautisien jälkeen plussasin. Nyt menossa rv20+ ja kaikki ultrissa ollut ok. Raskautuminen voi tapahtua hyvinkin nopeasti keskenmenon jälkeen oli sitten tehty lääkkeellinen tyhjennys tai kaavinta. Tsemppiä kovasti [emoji173].

Pahoittelut Sara80.

Mulla todettiin tammikuussa kkm rv 11+0 ja alkio vastas 9+3 eli oli ollu vajaat kaks viikkoo kuolleena eikä mitään vuotoa/kipuja vielä tullut. Sain cytotekit tyhjennystä varten.

Jossain keskustelussa oli tapaus et oli nt-ultrassa todettu kkm ja alkio vastannu n.6+3 eli siinäkin n. kuus viikkoo ollu kuolleena eikä vielä ollu tullu ulos.
Näköjään noissa voi sitten kestää kauankin ennen kun lähtee tyhjentymään. Ikävää odottaa et koska alkaa vuotaa. Lääkkeillä pääsis asiassa "eteenpäin".

Onks noissa lääkkeellisissä tyhjennyksissä mitään varoaikaa ennenkö saa yrittää uudelleen? Tossa metotreksaatissa ei kuukauteen saanu yrittää uudelleen.

Cytotekissa ei ollut varoaikaa, muutakun, että sen tyhjennysvuodon aikana ei saanut harrastaa seksiä (tulehdusriski). Sitten kun vuoto loppui niin olis yritys saanu jatkua. Kaavinnan jälkeen oli toi sama yhdyntäkielto jälkivuodon ajan, ja lisäksi joku ehkäisy käyttöön seuraaviin kuukautisiin asti.

Mulla oli vähän kohtu arka kaavinnan jälkeen, ehkä jopa pari kuukautta (istukkaa oli reilusti ja se oli tiukassa) mutta kyllä se epäonnistunut lääkkeellinen tyhjennys oli silti mulle niin traumatisoiva kokemus, että jos vielä joskus tulee tarvetta niin vaadin kyllä heti kaavinnan. Mutta joillain toki onnistuu lääkkeellinen hyvinkin ja on silloin riskittömämpi kuin kaavinta. Mä en tiennytkään että tuulimunat tyhjenee huonosti lääkkeillä. Sellainen mullakin siis luultavasti oli...

Mäkin liityn tänne nyt, juuri sain keskenmenon ja vähän mieli maassa. Tärppäsi kyllä heti ekasta puolikkaasta yrityksestä eli oliskin mennyt liian helposti muuten... Raskautuminen on mulle ilmeisen helppoa mut raskaana pysyminen ei, ennen esikoistakin oli yksi kkm ja yksi km, jotenkin toivoin että olisi nyt ollut jo helpompaa mut ei... :/

Kyselenpä teiltä vähä tyhmiä :smiley-ashamed008

Ootteko te muut huomanneet et muulloin ko oviksen aikaan ku touhuaa miehen kanssa nii simppoja/nestettä tulee paljon ulos, mut oviksen aikaan ja vähän sitä ennenku touhuilee, nii eipä lorise uloskaan juurikaan mitään?:smiley-ashamed008:smiley-ashamed008

Ku tässä kierrossa just to ja pe ku pupuiltiin nii oikein kiinnitin huomiota ku pitkästä aikaa ku mies tuli, nii silti lähes kuivana touhuilun jälkeen, mut taas nyt tänään lauantaina ku eilen oli jo ovis nii lirisee alas paljonki...

Itsellä oli kohtukuoleman ja kaavinnan jälkeen niin että jälkivuodon aikana kieletty seksi ja yrittämistä odotaa uudestaan siihen asti ennen kun alkaa ekat kuukautiset.Muita rajoituksia ei paljon ollut.

No niin 6,5 testillä aamuvirtsasta neg 28/29 mulle riitti tää nyt!!
Hauskaa vappua kaikille ja parempaa onnea :)

Sara80: Voimia koitokseen :Heartred
Nautilus: Pahoittelut keskenmenon vuoksi.
Mrs.Smith: tikutitko oviksen? Toivottavasti nega muuttuu vielä plussaksi.

Voimia ja toivoa keskenmenon kohdanneille ja onnea plussaajille!

Täällä kp 31/28, testit negaa. Toivo oli korkealla, kun kaikki konstit käyttäneenä tartuin tässä kuussa homeopatian oljenkorteen. Noh, voipahan nauttia tänään vappujuomaa sitten, eiköhän se tätikin sieltä kohta tule.

Voimia sara!

Mä oon kans miettinyt tota tikuttamista, mut en oo vielä lähtenyt siihen, ku me tosiaan lähdettiin sillä tulee jos on tullakseen metodilla. Joskus aiemmin en millään saanut ovista tikkuun ja vaan ärsytti. Nyt yk5 ja alkaa ne tikutkin houkuttaa, ku toi kierto ei oo mitenkään säännöllinen :/
Olo on vähän sama kuin viikkoa ennen menkkoja, ja mietinkin jos se ovis olikin aiemmin ku oon laskenu. No katotaan, sinne kolmeenkymmeneen päivään ei varmastikkaan mennä joten jätän sen laskuista ja mennään vain parin viimeisen pituuden mukaan eli kp19/25-27

Voimia keskenmenon kohdanneille,tiedän tunteenne. Itsellä viimeisin km havaittiin np-ultrassa. viikko 12 juuri päättynyt ja uskalsin hengähtää, mutta Np-Ultrassa näkyi viikkoja vastaava meidän alku ilman sydämmen sykettä...siitä se piina vast alkoi kun odotti ja odotti että saisi aloittaa uudestaan...lääkkellinen tammikuussa plus kaavinta helmikuussa,maaliskuussa sai yrittää taas ja keskenmeno sai päätöksensä fysisesti ja henkisestikkin (jälkimmäinen ei nyt ihan kokonaan ole unohtunut mielestä mutta eteenpäin pääsee) jos mä joskus vielä joudun keskenmenon kokemaan isoilla viikoilla niin ehdottomasti kaavinta suoraan!

Mutta nyt mä alan leijuu pilvissä ja usko niin kovasti että tärppäs!!:happy: selkäkipuja ja vatsa sekasin...olin niin sikeässä unessa että säpsähdin herättyäni ja näi unia!!!

Mulla herää kans toiveet tärppiin, eilinen alaselän menkkajomo, verta paperissa ja pieni suonenveto keskellä alavatsaa joka kesti 2-3min päästää mut taas rakentamaan niitä pilvilinnoja. Tänäänkin kalvanut pieni etova olo. Ja menkkajomot tukee kiinnittymistä koska tänään ne on poissa :p sekä lämmöt teki eilen notkahduksen. Illalla kun meni nukkumaan kerkesi itseään kuunnella ja pari pientä nipistystä kävi kohdun kohdalla. Mutta arvatkaa ku ti tai ke testaan ni tullaan romahtamalla varmasti alas :( mut haluan vielä yrittää toivoa ja uskoa ! Ainut mitä säikähdin tänään oli se etttä koira hyppäsi voimalla alamahan päälle. Toivottavasti jos siellä joku on niin ei vaikuta asiaan.

Pahoittelut kaikille km kokeneille <3

Eilen oli selIainen olo, että nyt on kuulkaa tärpännyt. Miehelle ihan sanoinkin, että nyt tuntuu siltä, että meidän matkassa voisi joku olla. Veto ihan pois ja etovaa oloa ihan kunnolla. Päätäkin särkenyt monta päivää.

Tänään kun heräsin, niin ei mitään! Fiilis ihan maassa, ajatukset ihan päälaelleen kaatuneet. Vähän alavatsalla ehkä nippailee, mutta mieli ei antaisi enää liikaa etukäteen fiilistellä..
Tulisipa torstai jo, niin pääsisi testaamaan..

Kp23/28

Takaisin