Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Rouvakettuselle pahoittelut ja tsempit seuraavaan kiertoon.
Babelle plussatuulia piinapäiviin. Mä täällä taustailen, mutta edelleen elän jännityksessä teidän kaikkien puolesta ja toivon pikaista plussaa kaikille.
Täällä meneillään 10+4 ja toistaiseksi kaikki hyvin.

Voi ihme näitä kaikkia juttuja...
Jokunen päivä sitten jo kirjoittelin niistä rusehtavista vuodoista. Niitä on nyt melkein joka päivä tullut, ja tänään aamusta mahassa oli tuntemukset ihan kuin menkat olisi alkamassa ja vaaleanpunaista tulikin sekä pyyhkiessä että suojaan. Mahan jomottelut loppuivat jossain kohtaa päivällä mutta vuotoa on vielä havaittavissa ainakin pyyhkiessä. Menisi nyt nämä muutamat päivät nopeasti että tulisi järjellinen aika testailla.. Nyt kp 24/28. Ovulaatiotahan meillä ei tikuteta tai bongailla, valistunut arvaus olisi että nyt olisi dpo 9.

Ja sitten vielä. Aamupäivällä siivosin vessaa miehen tyttären 8v synttäreitä varten ja löysin kasan raskaustestejä. Nämä jääneet siis yli edellisen raskauden yrityksen ajoilta. Ovat menneet vanhaksi 10/2016, mitähän näille tapahtuu vanhentuessa eli ovatko ihan roskiskamaa? Uusia testejä tosin tilasin ja ovat jo kaapissa odottamassakin.

Voi ihme näitä kaikkia juttuja...
Jokunen päivä sitten jo kirjoittelin niistä rusehtavista vuodoista. Niitä on nyt melkein joka päivä tullut, ja tänään aamusta mahassa oli tuntemukset ihan kuin menkat olisi alkamassa ja vaaleanpunaista tulikin sekä pyyhkiessä että suojaan. Mahan jomottelut loppuivat jossain kohtaa päivällä mutta vuotoa on vielä havaittavissa ainakin pyyhkiessä. Menisi nyt nämä muutamat päivät nopeasti että tulisi järjellinen aika testailla.. Nyt kp 24/28. Ovulaatiotahan meillä ei tikuteta tai bongailla, valistunut arvaus olisi että nyt olisi dpo 9.

Ja sitten vielä. Aamupäivällä siivosin vessaa miehen tyttären 8v synttäreitä varten ja löysin kasan raskaustestejä. Nämä jääneet siis yli edellisen raskauden yrityksen ajoilta. Ovat menneet vanhaksi 10/2016, mitähän näille tapahtuu vanhentuessa eli ovatko ihan roskiskamaa? Uusia testejä tosin tilasin ja ovat jo kaapissa odottamassakin.
Toivotaan, että olisi raskaudesta kyse! :) Itellä tosin vastaavat oireet johtuivat tulehduksesta, mutta eiköhän todennäköisempää ole tuo raskaus. :) En usko, että raskaustestit olisivat miksikään menneet. Niin lyhyt aika vasta tuosta päivämäärästä. Joku pvm vaan on siihen pakkaukseen laitettava, ja uskon, että valmistajat pelaavat sen suhteen todella varman päälle. :)

Sympatiat RouvaKettuselle ja pahoittelut menkoista muilleiin tädin kohdanneille.

Jemna, tsemppiä oviksen metsästykseen! Toivottavasti löytyy.

Puapru, mä sain oviksen bongattua vanhentuneilla ovistikuilla. Mä ainakin käyttäisin myös r-testit. Voihan sitten varmistella tuoreemmilla testeillä, jos vanha antaa haamua.

Sinsolle onnea paljon! Ja muille nyt semmoset onnen kierrot että tärppää jokaisella :happy:

On: eilen tehty kaks ovistestiä ja molempiin hailakka viiva. Eilen siis kp 14. Tänäänkin hailakka viiva. Negahan se on mutta ilostuin jo siitäkin ettei testit enää ihan valkoista tyhjyyttä näytä. Ajattelin olla rohkea ja alottaa terot vähän myöhemmin. Tänään siis pitäis oikeesti alottaa ne.
En tosiaan tiiä mitä mahdollisia vuotohäiriöitä tiedossa vai onko mitään mutta oon taas miettinyt että mitä ne terot mahtaa tehdä mahdolliselle ovikselle kun terot alotettu aloittamaan kierto.
Vaikka ennen teroja ei menkkoja ollu ollenkaan, niin silti menkkaoireet oli aina samaan aikaan kuukaudesta + ne kamalat hormoonifinnit ilmesty ennen ku menkkoken ois pitäny alkaa. Ja sillonku selkeet kierrot mulla on ollut niin menkat alkaneet aina siinä 15. pvän tienoilla. Nyt teroilla kierto selvästi lyhyempi kuin oma olis.

Ja pahoittelut jos kukaan ei ymmärtänyt yhtään mitään. En oo hyvä selittämään :shy:

Täällä muu perhe jo nukkuu ja miä vaan kuumeilen ja kuulostelen oloja ja mahdollisia oireita.
Korvien huminaa ei oo tänään enää ollu, mutta nyt illan eellä lievää närästystä, ehkä aavistuksen huimaa jos kumartuu ja nousee nopeasti ylös, vatsa on niinku oisin kuudennella kuulla ja nipistelee ja kuplii.. Ummetus vähän vaivaa ja siitähän nää oireet, ja kellä nyt ei huippais jos riittäväst kumartelee :gen053
Kp 18/26 dpo 5

Sain oviksen bongattua koska nyt tänään testissä enää haalea viiva eli näyttää nuo ovistestit itelläni toimivan no toisaalta kiertopäivistä ei mitään hajua kun viime menkat on ollu 21.12.2015 ennen plussaa :D

Pahoittelut menkoista kaikille joilla täti on vieraillut. Jaksamista ja toivon kovasti plussatuulia teille kaikille:Heartpink

Olen aika uusi foorumilla enkä vielä ole paljoa tänne kirjoitellut. Mulla on kova vauvakuume ollut jo pidempään, mutta vielä kuiteniin ehkäisyllä mennään. Miehen kanssa lapsista ollaan puhuttu, mutta esim. kaksi sitten ei ollut vielä oikea aika ja mies tarvitsi hieman aikaa totutella ajatukseen että meillä olisi lapsi. Vuosi sitten hänen siskonsa sai lapsen ja sitä myöten jonkinlainen "kuume" on iskenyt miehellekin :happy:
Nyt tilanne vaan on tällainen : mieheni aikoo hakea maaliskuussa noin 11kk kestävään koulutukseen jonka jälkeen mahdollisuus toistaiseksi voimassa olevaan työsopimukseen koulutuksen mukaisissa (ja parempi palkkaisissa, ainakin meidän mittapuulla kun "perusduunareita" ollaan) työtehtävissä. Mikäli mies koulutukseen pääsee, vauvaa ruvetaan yrittämään vasta kun hän on koulutuksen suorittanut. Tähän perusteluina raha-asiat ja se että mies tod.näköisesti joutuu muuttamaan toiselle paikkakunnalle. Minulla on ristiriitaiset tunnelmat asian tiimoilta: biologinen kello tikittää ja vauvakuume kaihertaa, mutta toisaalta tietenkin toivon mieheni pääsevän haluamaansa kouluun ja ammattiin, mikä taas olisi meidän talouden kannalta aika hieno juttu. :rolleyes: Että kai sitä tarpeen vaatiessa voisi lykätä näitä vauvahaaveita. Pelottaa vaan mitenkä pitkään sitten joutuu odottamaan sitä plussaamista..:shy:

Mua pelotti aikoinani odottaa kun mies ei ollu vielä valmis että mitä jos en enää lapsia saa tai tuu raskaaks, takana siis 1 abortti ja pelkäsin et on jotenkin vaikuttanu raskautumiseen. No pelko oli omallakohdalla aiheeton kun raskauduin yk2 ja tjoittaillen mentiin. Tuo on kinkkinen tilanne, se tarkottaa monien kuukausien odottelua ja vauvakuumeilua, itelläni ei ois onnistunu mutta tsemppiä tulevaan! :)

ellikki85, mullakin 1 abortti takana ja sama pelko minullakin ollut että jos se jotenkin vaikuttaa raskautumiseen. Jos ei muuten niin karman laki minun kohdalla :sad001 Kiitos paljon tsempeistä, toivottavasti asiat kääntyisivät parhain päin puolin tai toisin :rolleyes:

Täällä kp35/kp1 koska tänään pyyhkiessä tullut hailakkaan vaaleanpunaista/limaista vuotoa..alakuloiset fiilikset..mutta jos jotain positiivista etsii niin eipä ole kierto ollut pitkään aikaan näin lyhyt..kolme viimeistä kiertoa 39päivää...sitä ennnen mitäsattuu 40-80 välillä. Ehkä macalla on jotain vaikutusta..:O

Babe, pidetään ainakin nyt välikuukausi inssistä. Ihan halpaa lystiä kun se ei oo.. Alunperin ei pitänyt ryhtyä mihinkään hoitohommiin, mut nyt mies kyselee jo et kannattaisiko meidän miettiä "kunnon keinohedelmöitystä" kun kerran tähän hommaan alettiin! Pitää neuvotella gynen kanssa eri mitä se suosittelee...

kirppu_, ymmärrän hyvin sun ristiriitaisia tunnelmia. Aloin vaan miettiä että kuin pian se koulutus alkaa? jos se kestää vaan 11 kuukautta, niin sun mies kerkiää sen käydä todennäköisesti jo ennen kuin vauva syntyykään. Taikka jos ei pääsekkään koulutukseen heti ja tulisit raskaaksi heti, niin siähän kerkeät jo takas työelämään ennen kuin mies ehtii koulutukseen ;)
Minust tuntuu että miehet on usein sellasia, että kaiken pitäis olla valmista ja täydellistä ennen vauvaa. En nyt sit tiedä onko se hyvä vai huono juttu. Miä luulen että epävarmuuden ja keskeneräsyyden sietäminen auttaa enemmän.

Mä oon kans vähän sitä mieltä, että jos odottaa "täydellistä" hetkeä saada vauva, niin sellaista ei olekaan. ;) Miehet tosiaan sitä tuntuu usein odottavan.. Koskaa ei tiedä, sujuuko vauvan saaminen helposti, joten siksikään en liikaa pitkittäisi. Toki jokainen tietää parhaiten tilanteensa ja välillä toki oikeesti on hetkiä, jolloin on parempi odottaa, mutta liian "täydellistä" hetkeä en vartoisi. :)

Toivotaan, että olisi raskaudesta kyse! :) Itellä tosin vastaavat oireet johtuivat tulehduksesta, mutta eiköhän todennäköisempää ole tuo raskaus. :) En usko, että raskaustestit olisivat miksikään menneet. Niin lyhyt aika vasta tuosta päivämäärästä. Joku pvm vaan on siihen pakkaukseen laitettava, ja uskon, että valmistajat pelaavat sen suhteen todella varman päälle. :)

Oliko sulla Silky muita tulehduksen oireita kuin nämä? Se itselläkin ollut mielessä, pitäisiköhän käydä tarkistuttamassa tilanne..

Realisti pitäis olla kummaltaki kantilta. Jos nyt on huonohetki perheen lisäykselle, niin ei sitä sit todellakaan kannata. Ei tilanne siitä ainakaan lapsia tekemällä parane. Esimerkiks parisuhde takkuilee tai jos on rahatilanne semmonen että äitiyslomalle jääminen aiheuttais vaikeuksia..
Harmiksemme on kuitenki niitäkin tilanteita joissa mies(tai nainen) haluaa aina vaan lykätä lapsen tekoa vielä vähän, vaikka kaikki ois tavallaan hyvin ja valmista, eikä kumpikaan meinaa hoksata että joskus vaihtamalla paranee. Ja siinä sit menee tavallaan aikaa hukkaan.
Kuulostaapas kamalalta omaankin korvaan tää kirjoitus.
Ja tietyst on niitäkin ketkä vaan tarvii aikaa ja ehkä vielä vähän lisää aikaa ja lopulta kaikki on valmista ja päättyy hyvin.
Meillä on tilanne aavistuksen ristiriitainen kanssa. Mutta vain aavistuksen. Mun vauvakuume kun on vieny voiton kaikest muusta . Me ollaan vielä aika nuoria. 27 vuotiaita siis. 2 lasta jo pieniä koululaisia. Nyt olis elämä helppoa ja on aikaa molemmille lapsille ja muullekin elämälle. Mutta kun minä haluan vauvan. Viis siitä vaikka elämä hankaloituis, kun minä vaan haluan!!! :smiley-angry017 Ja mies on että tulee, jos on tullakseen:smiley-angelic003

Takaisin