Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Bläääh, unicorn ja Kampela, katala täti!!!

Unipeitolle jaksamista, todella surullista..

Suvitus, mitä,mitä,mitä?!?! Kaksi viivaa, jeeeee!!!

Uusille morot! Joka kuukausi täällä plussia satelee, joten uutta verta tarvitaan!

Dpo 3, vielä ainakin pitää viikko piinailla! Ja kolme päivää ennen kun oikeesti vois mitään oireita olla! Aaaargh!

Kertokaas mulle, mikä se on se ovulaation aikaan irtoava limatulppa? Jossain kohtaa siitä joku oli kirjoittanut mutta en nyt löydä...

Tsempit kaikille, joilla uusi kierto on alkanut ja onnea plussanneille! (mun päähän ei jää nämä nimimerkit, liekö jo dementiaa? :rolleyes:)

Kp 13/28.

Ennen ovulaatiota kohdunsuulta irtoaa limatulppa, jotta siittiöt pääsevät sinne minne on tarkoituskin.

Suvitus, Onnea Onnea Onnea!! Jarrusukkia pikkuiselle <3

Mulla nous aamulla oksennus kurkkuun röyhtäisyn mukana, jotenkin eilen illalla ja aamulla närästi sillein "pala kurkussa"-maisesti :yuck:. Energiajuomaa en myöskään kestä, menee vatsa sekaisin :wtf: Vähän jomottelee alavatsaa menkkamaisesti muttei yhtään niin kovaa että huomena (tai 9., 10.2) pitäis alkaa. Rintoihin pistää välillä lyhyen aikaa, eilen vasenta nänniä nipisti reippaasti. Sitten oli yksi sellainen kipeä puikkomainen kipu ylöspäin kohtuun, meni pikaisesti ohi kyllä. Oi miksi oi miksi mä aloin taas kaivelemaan näitä oireita?:shifty:

Oispas helppoa olla mies :wacky:

Pitikö muuten näiden päivien olla kuivia? Mulla ei meinaan ole.. en yhtään muista onko normaalisti sellaista kananmunan valkuaismaista lima"vuotoa", jää siis paperiin pyyhkiessä:meh:

MW2B, kuulostaa hyvältä suunnitelmalta, eiköhän tuolla saada vauva taas kyytiin! ;)

Unicorn17, olen kyllä varmaan itsekin vielä skeptisempi jos tässä kierrossa tulee jotain "raskausoireita". Yritin jo nyt olla tulkitsematta ja tutkimatta liikaa kehoani, mutta silti bongasin tuon nännien herkkyyden, mutta se ei ilmeisesti itselläni liity raskauteen mitenkään. Ehkä tosiaan tuo pillereiden jättäminen sai aikaan näitä tämmöisä muutoksia kehossani. Myös alavatsan ja nivusten lyhyet vihlonnat kuului vaan kiertoon, joten niitäkään ei parane enää ihmetellä. :D Pahoinvointia oli tosiaan tosi lyhyitä pätkiä, eli jos huomattavaa aamupahoinvointia tulisi, niin se ehkä voisi jo herättää vähän odotuksia.

Samoin itse syön Multitabsin raskaus ja imetys -monivitamiinivalmistetta jossa siis tuota foolihappoa. Tuo greippimehu siis auttaa valkovuodon tulkitsemisessa vai onko sillä jotain muutakin vaikutusta?

Ihanaa suvitus, paljon onnea teille!! Ihania uutisia! :)

Aunemoi ja JanieL, tsempit täältä! Kyllä teitä se plussa vielä odottaa ja juuri tämä voi olla se kierto, vaikka sitä varmasti juuri ajattelee, että sieltä ne menkat alkaa niinkuin tähänkin asti!

Nyt olisi sydänkäpynen todellakin hyvä sauma oviksen saapua! :D

Tervetuloa uusille!

Kampelalle onnea uuteen kiertoon, ihaillen sun asennetta lähteä taas yrittämään unelmaa. :) Jos hoitoihin asti menee, niin sulla löytyy ainakin on vertaistukea läheltä ja tieto, että heillä lopulta onnistunut!

Unohtuikohan nyt joku tästä välistä.. :D Noh, kaikille plussatuulia jälleen kerran!

JanieL, mulla ainakin tuli viime kierrossa ennen menkkoja just senmosia lähes ovislimoja ja vähän ku just jotain limatulppia. Enteili mulla menkkoja, toivottavasti sulla raskautta. Näistä limoista kun ei koskaan tiedä. :arghh:

Mä oon edelleen oireeton sekä menkkojen että raskauden suhteen, huomenna menkat pitäis alkaa. Tekis kuitenkin niin mieli testata aamulla vastoin mun periaatteita siitä et testaan vasta kun menkat myöhässä. Mitä ootte mieltä, uskallanko?:winko_O Varmaan testaan, ellei oo aamulla ihan menkkaolo.:D

Olipas paljon viestejä, kiva lukea niitä! Välillä tulee niin monta ettei perässä meinaa pysyä vaikka keskimäärin joka toinen tai kolmas päivä tänne ehtii[emoji28].

Kuka se kysyikään vitamiineista niin itse syön foolihappoa ja monivitamiinia. Kauhea väsymys ollut tässä viime päivinä, flunssaa pukkas päälle (kuume ja nuha) viime viikolla sekä leukaan ja otsaan ilmestynyt finnejä, normaalisti ei ole yhden yhtä. Tänään kp 34/38 niin piakkoin saa testailla. Ei malttais oottaa. (lue: tekis mieli nytkin jo rynnätä kauppaan niin ois huomisaamuksi testi valmiina vaikka netin tilaus on jo matkalla [emoji23]) Nyt neljäs luomukierto menossa pillereiden lopettamisen jälkeen ja toiveet ovat näin loppukierrossa koholla[emoji4]. Kaikille täällä tasaisesti plussatuulia!

Onko täällä muita joilla on kilpparin vajaatoiminta? Mulla todettiin 2010 ja Thyroxinilla hyvin pysynyt oireet kurissa. Olen kuitenkin kuullut että jos on raskaana niin yleensä annosta pitää suurentaa.

Mulla myös kilpparin vajaatoiminta ja syön Thyroxinia. Ei vissiin pitäis hoidettuna vaikuttaa raskautumiseen vai onko tietoa?

Täällä testattu tänään negat (ei kyllä aamupisusta, mutta monen tunnin pidätyksellä) Clear Bluella ja Apteekkarin testillä, aivan yhtä puhtaan valkoiset tulokset kuin OneStepillä, ei viivanpaikkaakaan. Vähän käy menemään usko raskautumisesta tällä kierrolla. :( Huomenna testaan vielä aamupissasta Predictor earlyn (apteekissa tuli vähän innostuttua :smiley-ashamed005 ), jos silläkään ei mitään, niin antaudun ja käyn vain odottelemaan tätiä... :sad001

Pahoittelut mangusti negasta. :/

Negan testasin minäkin. Oikeastaan en ole ees pettynyt, tuntuu jopa paremmalta kuin että olisin odottanut menkkoja. Nyt osaan valmistautua että ne alkaa, vaikka toisaalta elättelen toiveita edelleen ettei ne alkaiskaan ja et testissä ei vielä näy.:D
Mut eiköhän ne ala, vaikka ei ole yhtään menkkaolo vieläkään. Mut luulis et testissä jo jotain näkyis jos on näkyäkseen.:)

Parempaa onnea muille!:)

Jemna, dpo15, kp28/28.

Pahoittelut Mangnustille ja Jemnalle. Tsemppiä!

Täällä tylsempääkin tylsempää kp2. Kauheesti yrittää keksiä tekemistä että aika kulus nopeampaan.. ja pääsis taas peittoja heiluttelemaan. Kamala herkkuhimo aina menkkojen aikaan. :( Vuoto on ihan hiton runsasta, siis melkein jälkivuodon luokkaa.. ja menkkajomoa ihan hitosti. Ennen selvinnyt aika niukilla ja ilman kipuja?!

Unicorn, kp2/28 yk2

Pahoittelut Jemnallekin negasta, kyllä se osaa kismittää. :(

Ja voimia Unicornille tylsään vaiheeseen hankalan tädin kanssa!

Testasin sen Predictor earlyn, vitivalkoinen nega silläkin. :sad001 Nyt en enää vähään aikaan testaile, eiköhän kohta täti tännekin kurvaa. Dpo 12, kp 24/26(?). Seuraavassa kierrossa osaa ehkä suhtautua välinpitämättömämmin kaikenlaisiin ihme oireisiin. Ehkä.

Pahoittelut negoista :(

Minä en millään malttanut olla testaamatta tänään vaikka vasta Dpo9. Yk20 ja 10vrk pregnylistä.

Toivottavasti ei ole jämiä pregnylistä tai viivanpaikka. Miten maltan odottaa aamuun...

ImageUploadedByVau Foorumi1486539518.933149.jpg

Pahoittelut negoista. Täälläkään ei menkkoja kuulu. Ei ees kipuja. Voi kun ei venähtäis tämä kierto...

Mulla samat fiilikset kuin Jemnalla, että tulipahan testattua niin ei tarvi jännityksellä odottaa, kun tietää että nega tuli :-) katse kohti seuraavaa kiertoa täälläkin!

Takaisin