Raskaaksi 2016

alinah: Olipas tosi tökerö kommentti siltä toiselta äidiltä! :mad: Kyllä aina kannattaa gynelle mennä, sillä kyllähän sieltä voi saada apua ja kuten niemja sanoi, niin et sinä siinä tosiaan mitään menetä vaikka sinne menet. :)

Taiga86: Olen tosi pahoillani tädin tulosta. :sad001 Mä luulen, että mä tuun perässä uuteen kiertoon, kun mahaa juilii menkkamaisesti, että plussataan me sitten ens kuussa yhdessä? :wink Olkoon nyt uusi kierros se teidän tärppikierros. Tsemppiä! :Heartred

Toivelija90: Oi kuulostaa hyvältä tuo sun haamusi! :) Mutta toivottavasti digiin tulee plussa.:Heartred

On: Mulla ois tänään kp 28/ 28-30, tosin kierron pituudesta ei oo nyt ihan varmuutta, kun kierto on minipillereiden jälkeen sekaisin, kun silloin tiputteli milloin sattuu. Ja dpo ois 13, jos osasin oviksen tunnistaa tai jos se edes tapahtui. Mä kun en oo tikuttanut ovista ollenkaan, vaan limojen perusteella näin päättelin. Mahaa kyllä juilii sen verran, että oon aika varma, että täti on tulossa..

Taiga, tylsä täti! Tulispa teille seuraavaksi joululahjoista paras!

Haaveilijalle jee haamuja! Kuva ois kiva....digiä kehiin vaan seuraavaksi!

Ertza, höh nega! Vielä voi plussaksi muuttua, peukut pystyyn!

Sohwia, dpo 13, millon testaat?

Dpo 10, ostin 2 pc:n testiä odottelemaan, lue: sorrun jo varmaan huomisaamuna testailemaan! Joku kyselikin noista pc-testeistä, jotkut on saanu haaleeta viivaa/ viivanpaikkoja niillä..

No onpas tosiaan ollu inhottava kommentti, alinah! :O

Taigalle pahoittelut uudesta kierrosta :( toivottavasti joulu yllättää maailman parhaalla lahjalla.

Toivottavasti saadaan plussauutisia teiltä RouvaKettunen ja Sohwia! :) itekin aattelin käydä pc:n testejä hakemassa jos sinne asti päästään. Tänään ollu hermo niin kireellä että pelkään sen ennustavan menkkoja. Nyt tosin vasta dpo8.

Nojuu! Päätin etten juurikaan enään sinne ryhmään kirjottele kun itelle vaan tulee pahamieli.

Herttarouva kyllä tänään siis 0päivä joten peitot heilumaan :wink
Alinah, täälläkin niitä ihmisiä löytyy joiden on vaan pakko tuoda negatiivinen asenne julki... harmi! Mutta ehdottomasti menet :) ja kyllä se ammittigyne vinkkejä osaa antaa ja ne saattaa myös henkisesti auttaa :wink ite kun kävin niin Seuraavassa kierrossa plussa! Kerro sitten kun olet käynyt :happy:

Täällä alkanut pahoinvointi :yuck: ensi viikolle varasin yksityiseen alkuraskaudenUÄn .... jännittää! 5+2me

Kiitos tsempistä teille <3!!! Alinah oon samaa mieltä muiden kanssa, törppö kommentti. Ihan ku menettäsit mitään just jos kysyt/selvität eteenpäin asiaa!
Tää on kyllä kiva ryhmä kun kaikki tuntuu olevan hyvällä hengellä liikenteessä.

Onko teillä kellään kokemuksia et olisitte lähettäneet tai mies olis itse ehdottanut menevänsä spermanäyteanalyysiin? Mä aloin jo miettiä tätäki [emoji85]

No nyt on raskaustestejä tilattu :D Raskauskeijulta pari PC:n liuskatestiä ja kahden paketti herkempiä (ei PC) 20mlU:n puikkotestiä. Jännittää vähän noi testit kun aiemmissa yrityksissä oon aina hakenu apteekista kalliimpia.. mutta eiköhän nuo ihan toimivia ole, ainakin PC:tä kehuttu oikeestaan joka paikassa.

Tajusin just että nythän on jo kp19 meneillään! Eli lyhimmän kierron mukaan menkat voisi alkaa kp24 :O testaan kp24 jos sinne asti päästään :D

Taiga, meillä on jo purkki odottamassa, miehen spermanäyte tutkitaan ens viikolla tai sitä seuraavana jos en tästä kierrosta plussaa. Yksityisellä tämä tutkimus..

Violinan kanssa mennään samoilla päivillä, täälläkin kp 19/25-28! Vielä ensi viikkoon pitäis jaksaa odottaa. Jos täti tulee niin tulispa ennen synttäripäivää, että ehtis toipua pahimmasta masiksesta o_O Nyt ois dpo 5-6, ei mitään mainittavia oireita, jotka herättäis toiveita. Pahoin pelkään, että petihommat oli oviksen kannalta niin huonoon aikaan, ettei tähän kiertoon kannata kamalasti toivoa pistääkään.. :bag:

Meillä jäi tallettelut nyt yhteen kertaan [emoji35]. Miehellä niin kaamea muuttostressi, että en taida kehdata enää ehdottaa. Luultavasti aamulla oli ovulaatio tai viime yönä. Aamulla oli vielä märkää, mut nyt on ihan kuivaa. Ei taitais simpat päästä edes asemiin. Mitä nyt olen omaa kroppaani tutkaillut niin mulla on ihan paras päivä raskautua limojen suhteen ennen ovulaatiota. Saa nähdä riittikö toi kerta. Viimeksi riitti yksi ainoa kerta, mutta nyt en elättele mitään toiveita. Tietysti viikon päästä eri tilanne ja testit käsissä syyhyten [emoji3]. Toivotaan nyt tähän loppuvuoteen kunnon plussa-aaltoa [emoji4]

Herttarouva: Eihän se tarvitse,kun vain sen yhden kerran, että tärppää. ;) Mutta hyvä, kun ootte nyt talletellut pari kertaa. :)

Selkeä nega testattu aamulla. Tätikään ei oo vielä tullut, mutta eiköhän se pian kurvaa paikalle. Tänään menossa kp 29/28-30 ja dpo14?.

Villisilmä, jännäillään yhdessä! :D

Herttarouvalle peukut pystyssä että tärppäisi! Eihän siihen tarvita kuin yksi kerta tosiaan mutta aina parempi pelata varman päälle ;)

Sohwialle pahoittelut negasta :(

Täällä tuntemukset alavatsalla jatkuu edelleen. Katotaan vaan niin tällä miettimisellä menkat myöhästyy :P

Mietin tilaanko netistä testejä vai kävelenkö kauppaan ja ostan testit sieltä.. sofin testejä en enään ikinä tilaa ainakaan, huonot kokemukset..

Ois tällänen tyhmä kysymys. Mul ois pitäny olla ovis 6pv. Mut vasta 22pv tul sellasta toispuolista nippailua ja limaa paljon sen viikon aikana. Ei kai naisella voi kierto olla sen verran sekasin että myöhästyis noin paljon? Ku viimekuus menkat kesti kans 10-12 pv vaik yleensä vaa 6pv.

Rouvakettunen pahoittelut negasta [emoji46]. Ertza miksei voisi olla ovulaatio myöhässä. Kyllä tää naisen kroppa on ihmeellinen ja kaikkea voi tapahtua.

Takaisin