Raskaaksi 2016

Mäkin muistan alkuraskaudesta nuo lorahtelut!

Onko kukaan muuten seurannu miten paino käyttäytyy kierrossa tai etenki plussakierrossa?

Kun oon havainnu että päivää ennen menkkoja mun aamupaino yleensä noussu 0,5-1kg... Ja nyt kun lävin puntarilla niin vaikka on turvonnu olo niin paino oli aiempaa jopa 0,5kg alempana! (En ole siis nyt oviksen jälkeen käyny ees puntarilla kun ollu niin turvonnu olo)
Niin tietty tässä yrittää keksiä tämmöisestäki jotain päätelmiä:rolleyes: Että onko ovis vaan ollutki myöhemmin ja menkat ja painon pompahdus vasta tulossa (Nyt siis kp28) Vai voisko painon nousu muka jäädä plussan takia pois??? Luulis että siellä kohdunlimakalvot ois tosi turvonneina joka tapauksessa...

Täällä aamun ovulaatiotesti positiivinen ja seksiä harrastettu viimeksi sunnuntaina! Toivottavasti saan kellistettyä miehen heti työpäivän jälkeen [emoji4]. 1-veen päikkärit ajoitettava kohdilleen [emoji3]. Mä luulen et mä ovuloin hyvin nopeasti tosta plussasta. Tänään tai huomenna. Viime kierrossa sain vain yhden päivän positiivisen tuloksen vaikka joskus oon saanut neljäkin päivää peräkkäin positiivista.

Nyt vaan Herttarouva laitatte miehen kanssa peitot heilumaan, etköhän saa miehesi kellistettyä. ;) Meillä ainakin mies ois varmasti joka päivä valmis sänkyhommiin, mutta mä en itse vaan jaksais ja varsinkaan nyt, kun ovis on mennyt jo aikoja sitten ohi. :)

Tää on ny 4pv ku menkat myöhässä. Ei uskaltaisi tehä testiä ku tietää että tulee kuitenkin nega ja menkat alkaa kute joka kk. Alkaa sillee tulee vähä toivoton olo.

Mies kellistetty [emoji3]. Mä pyysin sitä tulemaan aikaisemmin kotiin. Ertza jos tiiät milloin sulla oli ovulaatio niin ei kun testiä kehiin [emoji6]. Hyvältä kuulostaa!

Ertza: Täytyy kyllä sanoa, että itse olisin jo testannut monta kertaa, jos menkat ois ollut noin monta päivää jo myöhässä, mutta mä oonkin tosi malttamaton aina kaikissa asioissa.Milloin sää meinasit testata, jos nyt menkat ei ala? :)

Herttarouva: Jee mahtavaa! :D

Hyvä, hyvä Herttarouva!!

Ertza, whaaaaaat, menkat myöhässä eikä testin testiä tehty?!?! En pystyisi moiseen! Äkkiä testaamaan!

Dpo 8, ei jomottele enää, tissit vähän kipeenä kuten kierron tähän vaiheeseen kuuluukin! Liian monta päivää jännättävänä, aika matelee! Huoh!

Joko Katjusha pääsee synnytyspuuhiin? Onko mitään merkkejä?!?

Ertza, mitä mielenlujuutta! Ajattelin aluksi itse etten aikaisin testaile mutta saa nähdä kuinka käy, nyt jo haluaisin ostaa testejä :D

Sama täällä RouvaKettunen, dpo7 ovistuntemusten perusteella menossa ja aika matelee.. nyt toista päivää ollut hetkittäistä kipua alavatsalla, kuin lievää menkkakipua. Voisikohan olla merkki jostakin :S

Nyt mä sen päätin, tasan viikon päästä testaan jollei ole menkat alkaneet :D silloin kp25/24-29.
Voi voi, korkeelta tiputaan jos ja kun menkat sitten alkaa.

Kuinka kauan tässä kannattaa odotella niitä menkkojen alkamista ennenkun hakeutuu gynen luokse hakemaan keltarauhashormooneita tai mitä sitten määrääkin että alkaisivat? Tosi turhauttavaa tää odottelu! Syyskuussa lopettanu imetyksen ja poika lauantaina 10kk.. [emoji16] vähän väliä saa raskaustestiinkin pissiä et sekin on pois suljettu.. vaikka oishan se kiva saada pian positiivinen.

No siis joskus ol 2vk myöhäs ja alko kuitenki ni pelottaa innostua liikaa. Väsymys huono olo ja nippailuja toisel puoleel alavatsaa ja turvotusta on ollu mut saas nähä kumpi on kyseessä. tänää tai huomenna meinasin

Alinah onko sulla mitään merkkejä kierron käynnistymisestä? Mulla oli muutaman kuukauden ajan "taustalla" ovulaation yritystä ja menkkakipua. Hirveesti tuli ovulaatiolimaa ja sit yks kaks se ovulaatio onnistui. Jos ei mitään merkkejä niin voihan sitä käydä gynelläkin. Aiheesta toiseen niin voin lämpimästi suositella kirjaa taking charge of your fertility. Kirjoittajaa en nyt ulkoa muista kun kirja muuttolaatikossa. Muutetaan lauantaina [emoji4]. Mä oon lukenut sen monet kerrat ja palannut aina uudestaan ja uudestaan tutkailemaan. Siel on paljon infoa raskauden yrittämisestä, imetyksestä, ongelmista raskaaksi tulossa, keskenmenosta, kierron tarkkailusta lämpöjen avulla ja vaikka mitä. Ei ollut mikään kallis. Netistä tilasin ihan kotiin asti. Saa kyl e-kirjanakin. Mä olen saanut siitä paljon apua. En tiiä saako täällä tälleen mainostaa. Poistakaa kommentti jos ei saa [emoji3].

Kyllä mä oon ovista bongaillut tikutellut oon ja limoista huomannut mutta ehkä ei sitten oo tullu sitä positiivista ovista. Täytyy nyt seuraa taas seuraavan oviksen aikaa et mitä muita tuntemuksia on kun runsaampi vuoto... ja varmaankin tuo kirja hankkia.

Mamman haave x3, kirja taitaa olla vain englanniksi. Musta oli kuitenkin tosi selkeä lukea enkä mä ole mikään kielitaituri [emoji4]. Monet sanat ymmärtää jo asian yhteydestä.
Pahoittelut ertza negasta [emoji54]. Toivottavasti muuttuu plussaksi tai seuraavassa kierrossa onnistaa. Alinah, tiedän miten rasittavaa on odotella sitä kierron palautumista, että pääsisi kunnolla yrittämään. Mulla palautui kierto viisi kuukautta synnytyksestä, mutta luteaalivaihe oli aluksi vain 5-7 päivää. Nyt paras ollut kymmenen. Ei mulla normaalistikaan taida olla 11 päivää pidempi.

Takaisin