Raskaaksi 2016

Minullakin on tylsä vaihe. Ovis meni jo, tänään on kp18 ja ehkä dpo3? Odottelen reilun viikon päästä tätiä paikalle. Tässä kierrossa on kyllä kaikkemme tehty, että tätiä ei tulisi.. :D

Mahajuilimisia on ollut, repäisykipuja ylös noustessa ilmeisesti keltarauhasesta johtuen. Tänään aamulla oikeasti oksetti mehun juonti, mutta eihän se nyt mikään raskausoire edes vielä voi olla.. mistä lie johtunut. :D

Tein testin lauantaina, mutta se oli negatiivinen :sad001, ja kuukautiset piti alkaa la-ma, mutta vielä ei näy. Sen sijaan nyt on runsasta valkovuotoa, mikä yleensä loppuu kokonaan päivä pari ennen menkkojao_O.

Onks muilla samaa "ongelmaa" kun lopetin pillerit ni finnejä pukkaa koko aika ja naama kukkii pahemmin kun koskaan? :o tuun hulluks ku tekee melkeen kipeetä :D

Kp29 mulla. Viime kierto tosiaan oli 26 päivää (tai oikeestaan 25 ku 26. alko menkat) ja sitä edellinen 32 päivää niin ei tässä mitään voi päätellä. Ja tosiaan ne menkkajomot on jatkunu jo kauaaan et uskoisin et ne sieltä tulee. Dpo:sta en tiedä ku täs kierrossa tarkotuksella jätin laskematta ja merkkaamatta ja kaikkee! Ps. tänään söin sattumalta koulussa tuoretta ananasta :)

Mulla ainakin juu finnit tullu ja tää mun suklaan mussuttaminen ei yhtään auta asiaa! :D

Tiiättekö sen tunteen ku käy vessassa ja aina odottaa/pelkää et nyt menkat alko. Ja toine juttu et nyt kuitenki pelkään et alan kehittelee itelleni oireit ja oon liia positiivine vaikka lupasin itelleni etten oo ! Ärsyttävää nää piinapäivät.

Joo nää oviksen jälkeiset päivät on kaikkein ärsyttävimpiä! Yritän tässä kierrossa olla kehittelemättä kaikennäköisiä oireita ja tuntemuksia, koska viime kierto oli niin iso pettymys oireineen kaikkineen. Mua auttaa vähän se, että yritän ajatella koko ajan että tää ei oo enää omissa käsissä ja se jotenkin rauhoittaa. Meinaan tehtiin se minkä voimme ja muuta ei voida. Eli annetaan tapahtua se minkä on tarkoitus tapahtua. :) Jotenkin kolahti viime kierrossa se ettei tästä murehtimisesta, pähkäilystä ja stressaamisesta ole mitään hyötyä ja aiheuttaa vaan tosi paljon pahaa mieltä ja ahdistusta.

Niihä se mullakin oli viime kierrossa, nyt vaan huomaa että tässä tänään varsinkin on joku toivon pilkahdus alkanut nostaa päätään vaikka tietää että se on ns turhaa. Pitäis ajatella noin että tapahtuu mitä on tarkoitettu :)

Tiiättekö sen tunteen ku käy vessassa ja aina odottaa/pelkää et nyt menkat alko. Ja toine juttu et nyt kuitenki pelkään et alan kehittelee itelleni oireit ja oon liia positiivine vaikka lupasin itelleni etten oo ! Ärsyttävää nää piinapäivät.

Todellakin!! Niin ärsyttävää!

Mulla oli kans viime kierrossa oireita ja pahoinvointii. Vaikken pessimistinä sitä miehelle myöntäny ni silti olin nii pettyny :(

Ajattelin testata torstaina jos menkat ei oo alkanut. Sitte ois kp 32. Mut tunne on alavattalla että alkaa tänään..

Dpo 5 eikä mitään oireita mihinkään suuntaan. Ei edes kuviteltuja oireita kun päätin että tää on yritys. Joskus 8-9 päivän päästä alkaa sit taas menkat.

Jes, täällähän on moni piinaviikoilla!

Tiedän todellakin tunteen kun ravaa vessassa oletettuna menkkapäivänä ihan koko ajan ja tihrustaa paperia et jäikö siihen jotain tuhrua ja onko tää pikkareissa oleva valkovuotoa vai verta. Jokaisen nippauksen tai lorahduksen jälkeen pitää juosta vessaan katsomaan mitä tuli! Välillä koko touhu on ihan surkuhupaisaa! Ja sit kuitenkin aina ajattelee et tällä kertaa täti pysyy poissa!

Dpo 7, vielä moooonta päivää ennen testausta... Huoh!

muurahainen: Yritän nyt odotella ainakin huomiseen tai torstaihin asti. Olen vielä aika pessimistinen, kun kerran testipaketin kyljessä lukee, että piti 90% varma tulos tulla jo lauantaina, ja olen luvannut itselleni, etten ala sitten ollenkaan testien suurkuluttajaksi :woot:

Tämä on kyllä tosiaan ärsyttävää ja toisaalta huvittavaa, kun saa jatkuvasti käydä vessassa tekemässä jotain analyysia. Viikonlopun aikana mökillä ehdin käydä jo monta kertaa vessassa tamppoonin kanssa, että no nyt ihan varmasti.

Peukkuja tiiamariialle :)

Takaisin