Raskaaksi 2016

Äh, ois pitäny vain lopettaa testaaminen siihen ovisplussaan, eikä jatkaa enää. Nyt alkaa stressata, kun olen sen jälkeenkin testannut, ja tähän aamuun asti on edelleen näyttänyt yhtä vahvaa kuin kontrolliviiva (plussan ajattelin olleen kp 14 iltana kun viiva oli vahvempi kuin kontrolli) :nailbiting: Voisko joku viisaampi kertoa, että onko ihan ok, jos ovistesti näyttää vahvaa vielä näin kauan (tänään kp 16) eikä se välttämättä tarkoita sitä etteikö munis ois irronnu? :nailbiting:

En jaksanut eilen illalla töiden päätteeksi enää alkaa miestä houkuttelemaan, ja tänään näyttää siltä että ei käy tuuri :shifty: Tallettelut jää siis kahteen potentiaaliseen, -3 dpo ja -1 dpo eli ovisplussapäivänä. Toivotaan että nämä riittäis :shy:

muoks. lisään vielä kuvan viime päivien tikutteluista o_O

WP_20160903_12_00_53_Pro[1].jpg

Muokattu viimeksi:
No en minä täällä kauaa ehtinyt pyöriä. Raskaustesti näytti siis plussaa! Maanantaina olisi siis pitänyt menkkojen tulla, mutta ajattelin jotenkin että enhän minä vielä voi olla raskaana kun keskenmenon jälkeen vasta ekat menkat tulleet (siksi testasin vasta tänään). Niin siinä vain sitten kävi. Joitain oireita on ollu, tänään vasta ekan kerran vähän aamupahoinvointia. Olen ollut myös hurjan väsynyt ilman mitään syytä. Kahtena yönä tällä viikolla olen nähnyt unta että olen raskaana. :woot::woot:

Vuosi tätä rumbaa takana ja yksi keskenmeno. Jännittää ja pelottaa. Ja ollaan tietenkin todella iloisia myös!

Ihan mahdottomasti tsemppiä kaikille, paljon plussia ja vähän tätejä kylään! :wink

Voi onnen halaus Murkku! :love7 toivotaan viimein teille haikaran siipien havinaa!!!
Babe, tee testi uudelleen oletetun tätin aamuna... eihän ne aina näin aikaisin vielä näytä! Mutta toivomme plussaa seuraavaan tikkuun :flower

Täällä tänä aamuna vihdoin ovis löytynyt :cool05... tilanne hyödynnetty pojan päikkäreiden aikaan ja talletukset tehty!:hello2
Nyt alkaa jännät viikot sitten.... miten se dpo? Lasketaanko se ovis päivästä vai oviksesta seuraava päivä????:think005

Joo testailen seuraavan kerran keskiviikkona aamulla jos täti ei oo tullut siihen mennessä

PullanMuru, positivisen ovistestin päivä on -1dpo, ovispäivä 0dpo ja siitä eteenpäin 1dpo jne.. Ja testailuun 10dpo tai sen jälkeen :)
Mä oon NIIN tyytyväinen Murkun asioiden etenemisestä :)
Villisilmä, sulla näytti niin hyvältä tuo kp 14 o-testi, hitsi kun jatkoit. Muuten me vaan rallateltais ja piinattais ilman pulmia sun kanssa :) mä en itse jatkanu koskaan testausta - kerran katsoin plussaa seuraavana päivänä, että vieläkö on. Ja oli plussa.
Plussia ketjuun ja Baby dust to all
ImageUploadedByVau Foorumi1472900668.011194.jpg

Tässä on tuommoinen käppyrä, jossa kuvataan eri hormonitasoja, ja tuon viininpunaisen LH-käyrän muoto viittaisi siihen että melko vahvan o-testituloksen voi saada oviksen jälkeenkin.

Nathnar, paljon onnea plussasta!! Onnea matkaan ja pieni syliin :)
Katjusha rv. 29+2

Katjusha, kiitos tsempeistä ja tuosta käppyrästä, ilmeisesti se LH voi laskea hitaastikin oviksen jälkeen että ei tosiaan kannata jatkaa enää plussan jälkeen! En ole aiemmin testannutkaan, en tiedä mitä nyt oikein ajattelin :banghead: Täällä taitais olla siis dpo 1 ja nyt jätän nuo tikut rauhaan, toivotaan ettei tarvis enää ens kierrossa! (eikä tarvis varmaan muutenkaan kun suhteellisen säännöllisesti näyttää tulevan, mutta pitäähän sitä jotain ajanvietettä olla :angel4)

Nithnarille superisti onnea ja toivottavasti tällä kertaa saatte nyytin syliin asti :Heartred

Mulla tänää nippaillu munasarjasta vasemmalta ja mahassa outoa juilintaa, en tosin testannu ovista tänään, pitäskö huomenna? Tälläkin hetkellä munasarjassa tuntuu vähän samantyylinen kun menkat tulossa

Mulla tosin viimesin kierto oli 23 mut normaali ollu 28, voihan olla että hakee sitä normaalia kiertoa jolloin ovis ois 7.9 seuraavan kerran

Mulla tosin viimesin kierto oli 23 mut normaali ollu 28, voihan olla että hakee sitä normaalia kiertoa jolloin ovis ois 7.9 seuraavan kerran

Ei kierron pituuden perusteella voi määrittää ovispäivää. :)

Laskurilla voi heittää arviota ja tuon laittoi?

Mä taas voisin heittää vesilintua moisilla laskureilla.

Voihan ne toki tehdä jonkinlaisen karkean arvion edellisten kiertojen perusteella (mikäli niitä on kirjattuna tarpeeksi monta ja ovat olleet suht säännöllisiä kiertoja), mutta jokaisen naisen kierto voi silti muuttua. Kierron pituus voi muuttua ja ovulaatiopäivä voi muuttua.

Esim itselläni on menossa neljäs selkeä kierto synnytyksen jälkeen ja ovulaatio on tapahtunut joka kierrossa eri päivänä. Follikulaarisen vaiheen pituus vaihtelee toki eniten, mutta luteaalivaiheenkin pituus on tässä välissä kasvanut päivällä, eli kiertojen pituus ja oviksen paikka kierrossa on vaihdellut aika paljonkin.

Voihan ne laskurit oikeinkin veikata mutta ellei siellä ole takana monta säännöllistä kiertoa, ja ellei meneillään oleva kierto ole myös samanlainen kuin ne edeltävät, niin silloin kuuntelisin itse ennemmin omaa kroppaa. Ja vaikka niitä ovistestejä. :)

Mutta vain minun mielipide toki tämä.

Mäkään en luottais tuollasiin sovelluksiin. Pitäis olla melkein kellontarkka kierto. Mulla vaihtelee 30-40 päivän välillä kierrot eli oviskin heittelee aika lailla. Mieluummin itekki käytän tikkuja tai sit joka toinen päivä seksiä -taktiikalla kierto läpi.
Ei nekään ovistikut aina oo luotettavia, lh huippu voi tulla mut se ei takaa munasolun irtoomista. Sit voi käydä niin, että se lh huippu onki niin nopee että jää bongaamatta. Mulla esim kierrossa jossa raskauduin niin jäi lh huippu huomaamatta vaikka tikutin kahesti päivään jopa. Ilmeisesti kuitenki ovuloin kun kerran raskauduin.

Rv 14+5

Mintukka totta. Ite olen nyt tikuttanut kolmesti päivässä ja silti on pari kertaa ollut siinä ja siinä että oon kerennyt lh-huipun saada kiinni. Kuluvassa kierrossa ovisplussa onkin sitten yllättäen pysytellyt plussana peräti vuorokauden.

Ja eipä se ovisplussakaan tietysti ovista takaa... Itse otan myös aamulämmöt niin saa niiden avulla siitäkin sit ainakin melko varman vahvistuksen.

Mulla antaa sovellus arvion ovulaation ajankohdasta. Tässä kierrossa oli kalenterin mukaan viime keskiviikkona ovis, ja keskiviikkona sainki positiivisen tuloksen ovistestiin. Kyllä ne sovellukset on ihan hyviä antamaan suuntaa siitä että milloin suurinpiirtein ovulaation pitäisi olla ja yleensäkin kun niihin niitä menkkoja yms kirjaa niin pysyy vähän kartalla kiertojen pituuksista jne.

Mä luovuin sovelluksesta ensinnäki stressin takia ja toisekseen en just tie kui hyvi ne paikkaansa piti.... nyt taas ootellaan menkkoja alkavaksi ni pääsis uuteen kiertoon. Menkkaoireet ollu jo pari päivää, mitään ei o vaan tapahtunu vielä.

Takaisin