Kyllähän sitä itsekkin mahdollisimman vähällä lääkkeillä yrittäs tässä raskaana pärjätä, mut joskus on vaan pakko ottaa. Nenäsumutetta ei muutenkaan kyllä suositella viikkoa pidempään käyttämään, ettei vaikutus ala olee päinvastainen.
Ja joskus on esim vaan pakko ottaa seki särkylääke. Joskus koskee päähän vaan niin paljon ja kannattaa miettii sit sitäki, että kumpi on pienempi paha, ottaa särkylääke vai kärsiä kivuista. Se vauvvahan kärsii samalla kivuista kun sinäki.
Noh enivei jos ite tulen tässä raskauden aikana nuhaan ja sumutetta tarviin niin huoletta aion käyttää otrivinia tai nasoliinia. :)
Rille kyllä nenäsumutetta saa käyttää vaikka imettäskin. Se hoitaa vain paikallisesti limakalvoja. :) Jännä ettei ole myynyt, mutta farmaseutti on vaaan halunnu pelata varman päälle. Ei ehkä tiennyt asiaa tms. :)
Jos joku lääke mietityttää raskaus- tai imetysaikana, kannattaa kysyä yliopiston verkkoapteekin chatista tai suoraan teratologisesta tietopalvelusta :) He pääsee sieltä tarkistamaan asian.
Mitenkään siis vähättelemättä Mintukka sun miestä, mut meillä muilla ei oo yhtä kätevää miestä koko ajan käytettävissä :D
Monella tuntuu olevan piinailua meneillään, tsemppiä! Hyvin oli kuvailtu kyllä sitä vessassa ravaamisen tarvetta, viime kierrot on ollu melko stressaavia loppua kohden. Mutta aina jos keksii jotain muuta tekemistä, niin hiukan tuntuu helpottavan!
Täällä vielä oviksen odottelua, kp 14/30, huomenna vähän yritän tikuttaa. Inertia, ilmeisesti mennään aika samassa tahdissa :)
Dpo 4 (tai viis se vissiin on, kun nyt on yö), lämmöt koholla, 37,08, joten mä oon varmaan tulossa kipeäksi. Kauhea siivousvimma iskenyt. Ens torstaina testi, kun torstaina lähetään Helsinkiin. Ja samalla reissulla haetaan meijän karvavauva. ♥
Se siitä jännäämisestä sitte... Täti saapui taas ajallaan. Vi****aa ja itkettää. En jaksais enää yrittää mitään enkä ainakaan enää koskaan innostu mistään. Ehkä oon jo liian vanha kun tässä kuussa tulee 32 mittariin. Tän ikäisenä ei enää viittis lähtee jonottamaan mihinkään vuosien lapsettomuus hoitoihinkaan.
Tsemppiä teille kaikille muille!
Babe, pahoittelut sinne! On se vaan niin tyhmää että se täti kerta toisensa jälkeen ilmestyy paikalle.
Mut elä ny vaivu synkkyyteen et sinä vielä mikään vanha ole! Onko teillä miten pitkä yritys taustalla?
On: kierto lähenee loppuaan. Testaaminen ei oo käyny edes mielessä, säästän testit sitten siihen keinohedelmöityskiertoon. Silloin on oikeasto mahdollisuus tulla raskaaksi. Luomuraskauteen en enää usko. Parin kuukauden päästä tulee kolme vuotta siite kun ehkäisy jätettiin pois. Olis se luomuplussa tullu jo jos olis tullakseen. Onneksi on noita hoitokeinoja muitakin. :)
Nyt tää näyttää jo paljon paremmalle :D iik ovulaatio tulossa, turhaan testailin liian aikasin kyllä se nyt vaan hakee sitä mun normaalia kiertoa selvästi.
Babelle pahoittelut Mulle on tullu nyt viime kierroissa vissiin PMS/luteaalivaiheen-oireeksi pientä pahoinvointia, ekan kerran kun sitä tuli niin olin ihan varma raskaudesta, ja fiilikset kun näkyi sitten punaista oli varmaan aika samat kuin sulla nyt. Mutta hei, ihan hyvän ikäinen olet ja varmasti ei ole liian myöhäistä yrittää! Isosti tsemppiä uuteen kiertoon :)
Tiarellan vahvistuva viiva näyttää hyvältä! Tallettelut käyntiin äkkiä jos ei vielä ole, että saa tyyppejä odottelemaan!
Eiköhän se täälläkin ole pudotus edessä, vaikka tosissamme yritettiin. Tänään on kp20/26-27 ja ovisoireet jäivät "päälle" muutamaksi päiväksi ja niiden jälkeen alkoikin taas tuttu menkkajomottelu.. jos joku on oireeton, saa täältä kourallisen luulo-oireita! :D