Raskaaksi 2016

tiiamariia, millä kp:llä olet menossa? :)

Ostin tuoretta ananasta, mihin dpo:hon asti sitä pitikään syödä? 5 dpo asti? :wideyed: Muistan että tästä on ollu joskus puhetta, pitääpä selata vähän taaksepäin :bookworm: Nyt on ilmeisesti 2 dpo, että jos sitä uskaltais muutaman päivän vaikka syödä :shy:

Minullakin sovellus käytössä, mutta olen todennut, että sillä voi laskea lähinnä kp:n ja jos on tikuttanut oviksen niin dpot.

Tällä hetkellä odotellaan menkkojen alkua kp 32/30-XX. Kkm ilmeisesti sekoittanut rytmin kun aiemmin oli kellontarkka 30 ja nyt viime kuu oli 40 ja tämä tulee olemaan jotain. :(

Itselläni on kyllä sovellus myös. Tosi näppärä se on kiertojen kirjaamiseen ja laskemiseen, ja varsinkin lämpöjen mittailussa kun piirtää niistä kaaviot.

Huiii ovis bongattu! Ekaa kertaa ikinä testasin ovistestillä. :D Toivotaan että munasolu myös irtoaa..!

Laskuri on siitä kätevä, että pysyy vähän perillä kiertopäivistä ja arviosta oviksesta, mutta en kyllä luottaisi täysin niihin vaan nimenomaan oireiden ja testien perusteella. Mulla kierto pysyttelee 27-30 päivän välillä ja olen tosiaan laskurille merkinnyt kierrot nyt n. 8 kk ajan ja antaa keskiarvoksi kierron pituudelle 29 päivää. Ovis olisi laskurin mukaan ollut eilen, mutta vasta tänään sain ovisplussan (eikö olekin kuvan perusteella?!) eli ovis olisi vasta huomenna.. Tallettelut tehty eli peukkuja pidetään!
ImageUploadedByVau Foorumi1473016527.507592.jpg

Onnea plussanneille! :)

Mulla oli viime raskaudessa sovellus käytössä, ja laski mulle aika tarkkaan ovulaation. En kyllä silloinkaan tikutellut, eli tarkkaa ovispäivää en tiennyt, mutta ekasta kierrosta tärppäs, ja peittoa heiluteltiin muutamana päivänä oletetun oviksen molemmin puolin. Mulla oli kyllä sillon aika kellontarkka kierto, ja olin sitä seuraillut sovelluksella jo useamman vuoden. Mulla ei myöskään ollut hormonaalista ehkäisyä kuuteen vuoteen ennen ekaa raskautta, niin aika hyvin tunsin kaikki hormonaaliset muutokset kropassa.

Tohon sovellukseen. Minulla ei ikinä ole pitänyt enuustetut päivät paikkaansa mutta mulle se vaan on niin helppo tapa pistää kierto ylös ja kpt lukee valmiina yms. Ja kierrot saa silleen helposti listallekkin nii oli näppärä näyttää lääkärille ;) plus kaikki oireet on helppo merkata niin osaa seurata ja toi lämpö juttu on niiiin helppo ku huomaa sen piikin sen kaavion ansioista :)

Niitä sovelluksia pidän kyllä varsin kätevinä, ja yhtä sovellusta käytän tosiaan itsekin. :)

Ne on ne laskurit joista en välitä. Ainakaan niin kauan kun ei taustalla ole monta säännöllistä kiertoa joihin laskuri voi pohjata edes jonkin asteista arviota. Silloinkaan en luottaisi arvioon sokeasti. Eihän mikään laskuri voi tietää jos kroppa yhdessä kierrossa päättääkin tehdä asiat hiukan toisin.

Malttamaton kun on niin tein testin dpo 6. :joyful:

Todennäköisesti vaan viivanpaikka. Uutta testiä loppuviikosta sitte:)

Liitteet

• image.jpeg
    image.jpeg
    445.5 KB · Katsottu: 209
Heidukka, joku viiva siinä on, niin on aikaiset dpo:t et paha mennä sanomaan onko viivanpaikka vai jotain paaaaljon mukavampaa! Jännityksellä odotetaan loppuviikkoa!

Täällä myös dpo 6, nipistelyä on tuntunut eilisestä asti alavatsalla! Jännään siis sun kamuna viikonloppuna! Ajattelin testata sunnuntaina, vai aikaista sekin on...

Muita testaajia tällä viikolla?!?!

Heidukka, hirmu aikaisin sulla hailura näkyy, ootko varma ovulaation ajan kohdasta? Yleensä hedelmöittynyt alkio kiinnittyy vasta dpo 6-8. Toivottavasti viiva vahvistuu! :)
Minkä merkkinen testo toi on? :)

Rouvakettunen, mä täällä pohdin kun mulla pitäisi sunnuntaina menkat alkaa, että testaanko nyt ollenkaan tässä kierrossa ja säästän testit icsi kiertoon. :) saas nähä maltanko olla testaamatta. :D

On: Klinikalle soitettu, ens viikolla ICSI-suunnittelukäynnille varattu aika, nyt alkaa täällä tapahtua! Ja mulla on oikeasti mahdollisuus tulla raskaaksi tänä vuonna! <3 i'm so happy!!!! :)

Muurahainen kp 23/31, dpo 8, yk 31

noh tein ovistestin 30.8. ja testiviiva oli paljon vahvempi kuin kontrolliviiva:)

Testi on sofi one step ! Luulenpa että on vaan viivanpaikka

Tässä kehittelee itellensä kaiken maailman pissatulehdukset tms. Kun miettii näitä tuntemuksia!

heidukka toivottavasti lähtee vahvistumaan!

Täällä jäi ananaksen syönnit yhteen kertaan, tuli niin järkyttävä ylävatsakipu että mies oli lähellä soittaa jo ambulanssin. Vatsa ei ilmeisesti kestänyt tuota ananaksen tuoreutta ja varsinkaan sitä keskustan syöntiä, kun purkkiananasta yleensä kestää kyllä syödä. No, eipä siinä mitään, pitää nyt sitten pikku alkion yrittää kiinnittyä sisulla ja toivotaan, että onnistuu :shy: Nippailuja tuntuu tuossa vasemmalla päivittäin, varmaan keltarauhasesta johtuen, dpo 3 vasta täällä :shy:

Ihme nippailua ja kuplimista vatsassa...no keskiviikkona testaan jos ei tätiä näy. Mutta asennoidun siihen että kyllä se täti sieltä tulee tälläkin kertaa. Dpo 11 ehkä nyt menossa.

Muokattu viimeksi:
Täällä kans dpo 10 kp 24/28 ja ei niin mitään! Eli eiköhän ne menkat ala. Mutta jos yritän ajatella postiviivisesti niin toivon vaan ettei tuhru alkaisi vielä tänään tai huomenna niin tulis edes mahd. pitkä luteaaliaika!

Heidi, toivottavasti viiva tummuu vielä tuosta :love017 minunkin silmään siinä jotain näkyy!!!

Täällä dpo1 meneillään.... kamalat ovu jomot oli viikonloppuna ja nipistelyä pissirakon ympärillä :facepalm: Piina viikko alkaa!

Miten muilla?! Ketä jännätään Seuraavaksi? Kuka meinaa tikuttaa????

Mulla ei mitään tietoo millon ollut ovis tai kuinka pitkä kierto on kun pillereillä menty tähän asti nyt menossa kuiteskii kp22 kait ne menkat ensviikon aikana alkaa

Takaisin