Onnea kovasti liliina <3 perästä tullaan!!! :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jotenki mulla on semmonen muistikuva että näin käy joka kierrossa ja aina innostun siitä jonain oireena jota se ei ole
Eikä nyt mitään oireita vielä vois ollakaan näin aikaisin, en ainakaan usko Mä join yrityksen aikana sitä aina ovikseen asti, sit taukoa pidin menkkojen yli ja taas alotin uudelleen. Mulla ainakin vaikutti limoihin se, muuta en huomannut. Sen käytössä pitää myös muistaa se, että sillä ei suositella juotavan lääkkeitä eikä vitamineja kun kumoaa niiden vaikutusta :) Mä en tätä ekaks tiennyt ja ekat kolme kiertoa huuhtelin aamusin lääkkeet ja vitaminit sillä alas, kunnes joku täällä vinkkasi että ei kannata! Plussakierrossa ei ollut greippimehu käytössä lainkaan, taisin unohtaa ostaa ja sit se vaan jäi.Hei onko täällä muuten ketään, joka tietäisi jotain greippimehusta tai jolla olisi kokemusta siitä? Tuli jossain keskustelussa vastaan ja heti oli pakko mennä googlailemaan ja ostamaan purkki mehua :D Onko siitä oikeasti hyötyä ja missä vaiheessa kiertoa sitä pitäisi alkaa juomaan? :P Ei varmaan ole enää hyötyä jos kp15 (ovis) aloittaa juomaan....?