Raskaaksi 2016

'Muurahainen' sulla useampi yrityskierto jo takana, mutta voisiko olla jos sulla on kp26 että ei vielä näy testissä jos on tärpännyt? Tsemppiä kovasti sinne <3

Hiukan piilossa tän kierron. Lueskelen välillä juttuja mutta niin mahdoton kiire remontin kanssa että ei oikein meinaa ehtiä kirjotteleen.

Onnea plussanneille :Heartbigred
Tervetuloa uusille:hello2

Täällä kp 16
Vatsakipuja oli perjantai iltana joten ovis varmaan piipahti kylässä mutta talletuksia ei oikeen ollut kun eripuolilla suomea oltu liki viikko. Eilen vasta tuli kauheet määrät "limaa" :oops:
Mietinkin siis että mistähän alan dpo laskeen kun ovis testit jätin tälläkierrolla pois mutta eipä kai sitä laskea tarvi kun peitto heilui vain eilen eli tätiä odotellaan kylään ja muuton jälkeen sitten pieni panostus jälleen :joyful:

Niiskutin ja Inertia, mulla tulee yleensä pari päivää ennen ovisplussaa ikäänkuin limatulppa jonka jälkeen vv runsastuu ja oviksen jälkeen kuiva kausi. Nyt ollut koko kierron ajan todella runsasta valkovuotoa. Kp16/34 tänään..

Mamaminion, tuolta mun blogista näkyy meidän yritystausta, mutta lyhykäisesti, miehen siittiöt on 100% epämuodostuneita, joten ei tässä odotukset kovin korkealla ole enää. Tänään on laskujeni mukaan dpo 10, et kyllä siinä vois hyvin jo hailura näkyä...

Ihmettelen kans tätä kropan touhua.
Kun oon tikutellu ovista niin plussaa näyttää n vuorokausi ennen kipuja ja kipupäivänä. Sillon myös vuoto on runsaampaa.
Nyt meni taas sitten niinpäin että eka kipupäivä ja sitten alko vasta toi runsas lima vuoto :confused:

No niin... kyllä sitä jotenkin kuitenkin oman kroppansa tuntee. Eilen tuli sellainen olo, että olis ovis tuloillaan vaikka kipuja ei ole ollutkaan. Tänään sitten kp16/34 tein ovistestin töiden jälkeen ja kappas vaan. Plussa pärähti testiin. 3päivää aiemmin kuin yleensä..

Mulla olis todennäköisesti mennyt ovis ihan ohi jos olisin testailut aloittanut silloin kun yleensä

Noi limat on kyllä outo juttu :D Tai siis mulla ainakin ihan kunnon limat alkaa jo 4-5 ennen ovista (en siis ole tikuttanut mutta oireiden perusteella) n. kp 10! Joka kerta mietin että mitäs ihmettä, onko aikainen ovis, mutta sitten kun ne kestää ja kestää ja oireet vahvistuu niin lopulta varsinainen ovis on varmaan just kp15 tienoilla. Mun ymmärtääkseni ovislimaa on sellainen tosi kirkas ja notkea lima ja oviksen jälkeen se loppuu kun seinään :)

Hei onko täällä muuten ketään, joka tietäisi jotain greippimehusta tai jolla olisi kokemusta siitä? Tuli jossain keskustelussa vastaan ja heti oli pakko mennä googlailemaan ja ostamaan purkki mehua :D Onko siitä oikeasti hyötyä ja missä vaiheessa kiertoa sitä pitäisi alkaa juomaan? :P Ei varmaan ole enää hyötyä jos kp15 (ovis) aloittaa juomaan....?

Pumpulii, viime kierrossa join greippimehua ennen ovista ja mies sano että muka huomasi kosteuden lisääntyneen :grin Ite en kyllä aatellu että siitä ois ollu apua, mutta joinkin sitä vain muutamana päivänä ovisaikaan :rolleyes:

Täällä menee hermo tähän odotteluun, vaikka lupasin etten hermoilis tässä kierrossa yhtään enkä laskis mitään päiviä (laskinpas, dpo 3 vasta tänään) :mad: Mitään oviksen jälkeistä kuivaa kautta ei kyllä ole näkyny, viime päivinä valkkari ollu enemmänki runsasta, semmosta voidemaista ja märkää :wtf: Jotenki mulla on semmonen muistikuva että näin käy joka kierrossa ja aina innostun siitä jonain oireena jota se ei ole :wacky: Eikä nyt mitään oireita vielä vois ollakaan näin aikaisin, en ainakaan usko o_O

Aivan hirveätä tämä toivominen ja odottelu joka alkaa aina oviksen jälkeen, ihan sama miten koittais olla vatvomatta :sad001

Hei onko täällä muuten ketään, joka tietäisi jotain greippimehusta tai jolla olisi kokemusta siitä? Tuli jossain keskustelussa vastaan ja heti oli pakko mennä googlailemaan ja ostamaan purkki mehua :D Onko siitä oikeasti hyötyä ja missä vaiheessa kiertoa sitä pitäisi alkaa juomaan? :P Ei varmaan ole enää hyötyä jos kp15 (ovis) aloittaa juomaan....?
Mä join yrityksen aikana sitä aina ovikseen asti, sit taukoa pidin menkkojen yli ja taas alotin uudelleen. Mulla ainakin vaikutti limoihin se, muuta en huomannut. Sen käytössä pitää myös muistaa se, että sillä ei suositella juotavan lääkkeitä eikä vitamineja kun kumoaa niiden vaikutusta :) Mä en tätä ekaks tiennyt ja ekat kolme kiertoa huuhtelin aamusin lääkkeet ja vitaminit sillä alas, kunnes joku täällä vinkkasi että ei kannata! Plussakierrossa ei ollut greippimehu käytössä lainkaan, taisin unohtaa ostaa ja sit se vaan jäi.
Jennyhannele ja jäbä 36+4 <3

Takaisin