Raskaaksi 2016

Taikatuulilla mukavia kuulumisia. :)

Mashnu, miulakaan ei oo tässä kierrossa vihlonut, limoja pelkästään oviksen tiennoilla. Aattelin että se johtuu siitä että tässä kierrossa en oo pahemmin seuraillut mitään tuntemuksia, niin jäänyt huomaamatta sit tuommoset nippailut ja vihlasut.

Kohta tosiaan saan muuta ajateltavaa, syyskuun alussa meille muuttaa pieni bengalikissa vauvva. :p Varmaan tämän asian takia oon saanut pidettyy täänkin kierron niin rauhallisena kun oon keskittynyt vaan etsimään sopivaa bengalia. :grin

Bengali on ollu mulla haaveissa jo kauan :smug: Ehkä sitte eläkepäivien iloks :grin On noita kolleja ihan riittävästi täällä nyt pyörimässä :p

Mä just näin jonku videon 2 bengalin pennusta ja voi että ne on ihania <3 mutta on nää meidänki kisut <3 :)

Heippa!

Ihanaa jännäillä teidän mukana

Täällä mennään kp7/27, joten ens viikon loppuun ovista odotellaan. ja kyllä täälläkin olis aina haluja meillä molemmilla, mutta kyllä huomaa, että lomalla riittää aikaa paljon paremmin kuin näin arkena.

Voi harmi tiiamariia :(
Mäki täällä odottelen et näinkö sama tilanne lopulta mullakin, vielä en pysty sanomaan. Jospa ens kierto tuo toivotun tuloksen sulle. <3

Tällä hetkellä taas toivoton olo mut eiköhän se taas viimeistään ku menkat loppuu.. :( tsemppiä ja toivottavasti sulla ei ala menkat! <3

Onnea janniliini kissanpennusta :) Eiköhän se vie ajatuksia hetkeksi muualle, sen verran touhukkaita kissanpennut yleensä ovat.

Kiertopäivä 6 menossa, ja tänään pitäisi toimertua laittamaan tilaus ovistesteistä menemään. Ilmeisesti kivijalka-apteekeista ei saa niitä lähellekään yhtä edullisesti kuin noista nettikaupoista (raskauskeiju ym.)?

Meilläkin ollu kissanpentu nyt 2 viikkoa mutta tänään ku itkin tätä asiaa ja katoin ku isompi kissa piti hoivissaan tätä pentua ni tuli vaa kahta enemmän itku että mäki haluan oman pienen. Ääh :(

Pahoittelut tädistä tiiamariia <3 :(
Toivotaan että ensikierros teilläkin nappaa!!
Mulla taita olla kp20 tänään jos oikein muistan... Koitan olla ajattelematta koska reilu viikko on vielä ennen ku aikaisintaan voin testailla, kunhan se täti vaan ei tulisi aiemmin niinkuin viime kierossa >:(

Taikatuuli, ihania kuulumisia siellä! <3

Mashnu, toivottavasti ei ollut ovuloimaton kierto, niitä kun saattaapi pari vuodessa tulla...
Tai sitten on mennyt ohi, ettet oo huomannutkaan. :)

Ketulle pahoittelut negasta! Toivottavasti se tiistaina plussaksi muuttuu! :)

Tiiamaria, pahoitteluni :(

On: väsymys on ollut tämän viikonlopun sana, kahdet päikkärit tullu otettua, illalla aikaisin nukahtanut. No näitä on ollut ennenkin, että ei se mitään kerro kuitenkaan. Mutta jännä miten vaan loppukierrosta oireet vois viitata vaikka mihin tai sit ei... Tänään on suurinpiirtein dpo 9, ostin viikonloppuna r-testejä kaupasta, tie vaikka yhen tekis, katotaan nyt.

Muurahainen kp 25/31, dpo 9?, tjot-kierto 30

Kiitos muurahainen <3 joo, mähän täällä kans viime kierrossa sanoin että enää en ajattele ns oireista mitään mutta miten kävikään :D

Pahoittelut tädin kohdanneille ja negailijoille!

Kp 19? ja ihan kuin olis ovistuntemuksia... Erittäin myöhäinen ajankohta mulle. Ollaan reissussa, joten piti pistäytyä miehen kanssa saunassa! :happy:

Plussapuhuria koko sakille!! Milloin seuraava testaaja on asialla?!? Murkulla ainakin testit jo valmiina! Mulla on pakko olla aina pino kaapissa, jos yllättää akuutti testaushimo, yleensä se tulee noin 3 päivää ennen tätiä kun ei oo vielä menkkaoireita!! :facepalm:

Mä luulen että ovuloimaton kierto kyseessä. Ei oo jääny ovulaatiot tuntumatta sen jälkeen ku kierto esikoisen syntymän jälkeen käynnisty. Tikutin sitte tänään iltapäivällä ja niin hailakan viivan sain että ei oo oviksesta tietoakaan. Kyllä tossa kohta vielä kokeillaan onneamme ja painutaan miehen kanssa saman peiton alle jahka tuo hölpöttelevä ähräpylly nukahtais tonne pinnasänkyynsä.... :grin:rolleyes:

Mä oon nyt taas tosi reilu, kun suunnilleen toinen mun viestini tässä ketjussa on PLUSSA. Heräsin aamuyöllä lohduttelemaan hampaita tekevää bebeä ja tein sitten siinä sivussa testin. Värillinen viiva ilmestyi melkein heti, vaikka vielä perjantaina testi oli näyttänyt puhtaanvalkoista negaa.

Nega testattu taas vaihteeksi... Eipä ollut tämä kolmaskymmeneskään yk-kierto meidän kierto. :(

Muurahainen kp 26/31, tjot-kierto 30

Takaisin