Raskaaksi 2016

bettyboop No sepä juuri kun normaalisti viimeiset 10vuotta kierto on ollut sen 33päivää niin yhtäkkiä viime kierto (mikä oli myös yk1 meillä) niin menkat alko kp28 eli kierto oli vaivaiset 27 päivää :scratch

Eli käytännössä mun kannataisi oikeasti odottaa vielä viikko ennenkuin testaan, ellei sitten menkat ala jo viikonloppuna...

No mutta onhan se aina mahdollista saada positiivinen tulos jo sen 4 pv ennen joten aina voi yrittää...sitten täytyy vaan pitää mielessä, ettei nega ole täysin varma, jos sellaisen puolestaan saa. Tai näin mä ainaki aattelen...

Useasti täällä käynyt lukemassa jo ensimmäisen raskauden aikana joten nyt oli jo pakko itsekin liittyä mukaan ihastellen ja myötätuntoisesti lueskelen teidän kirjoituksia ja miten ihana tuki porukkaa olettekaan toisillenne!!! Tahdon mukaan siis

Eli meillä esikoinen reilu 1v. ja nyt olisi toinen haaveissa. Teidän kielellä "tätiä" odotellessa nyt... päästään ensi kuussa sitten tositoimiin!

Tänään kierukka poistettiin ja toisen yrittäminen alkaa. Kaikki on ihan unohduksissa testauksista ja mikä ihmeen dpo jne... :D esikoinen täyttää 1v 6kk lisäksi eka raskaus meni kesken rv 7. Eli periaatteessa kolmonen oisi tulossa. Jännittää miten pian tulen raskaaksi kun aika helposti tulin tästä pojasta joka meillä on ja samoin ekasta kerrasta (rv7)

Sama minulla :happy093jännittää että kuinka se sitten tärppää! Ja jännittää sekin että jännitänkö liikaa.... :schocked028...
Kierto on vielä ihan mitä sattuu että saapi kyllä tarkastella sitten kaikin aistein ja tikuin tärppi päivää! Onko muilla pitkiä yrityksiä takana!??

Mukava saada lisää uusia mukaan :happy:

Täällä menossa yk 4
Kp vaihtuu 18 ja dpo ehkä 4-5 :rolleyes: en tikutellut ovista tässä kierrossa mutta tuntemuksista päätellen pe-la ovis oli
Tässä kierrossa ei talletuksia ollut kuin "jälkikäteen" eli tätiä odotellen ja remonttihulinan jälkeen sitten taas toivottavasti uusi parempi kierto.

Täälä on kyllä piristävä käydä lukemassa :rolleyes:

Yk 25, kp 20, dpo6. Alavatsa on jotenkin oudon painava ja arka. Taitaa pissatulehdus koputella.

No mun vauvakuumeeseen tulee helpotusta 18.9.

Cairnterrieri ♥

0ec5829dede27db333974dc2d457b919

Täällä yk5 käynnissä.
Tähän kiertoon en bongannu ovulaatiota mutta parina päivänä talleteltiin suurinpiirtein sillo ku sen oviksen ois pitäny olla, eli ei mitään varmuutta siitä että mikä dpo menossa... Jokatapauksessa kp22/3? Kauheen ihanaa tää yrittäminen ku ei tiiä dposta eikä kierron pituudesta nyt mitään varmaa. I :Heartred mun kroppa ja silleen. :grin:meh: Äsken heräsin vessaan ni tissit on turvoksissa ja kipeet. Taitaa olla ovulaation jälkeistä tissiarkuutta taas. Tosin nyt ku oon sopinu että muutaman vkon päästä lähden juhlimaan kosteissa merkeissä ni tokihan sieltä varmaan joku plussa sit pärähtää... :shy::grin:rolleyes:

Tervetuloa uudet kuumeilijat ja pikaista plussaa kaikille! :)

Tervetuloa uusille kuumeilijoille! Ja pikaista plussaa!

Viipsukalle tulossa suloinen karva vauvva! <3

Täällä menossa vissiin yk 7. Parissa kierrossa oli ovistikut käytössä. Tämän hetkisen kierron pidän ns. Väli kiertona, että en ole ovista jahdannut ja eipä peittojakaan hirveästi oo tullut heiluteltua. Meinasi yrittämisestä tulla jo pakkopullaa. :/ normi kierto miula on 24-29 päivää ja nyt ei mitään hajua mikä menossa varmaan puol väli. ja nyt syyskuussa meille tulee bengalikissa vauvva. :)

Janniliini, bengali. :D Meillä on sellainen puolikas. Aika villi oli, kun tuli meille. Hyppäsi oven päälle ja niin pois päin. Silloin päätin, että puolibengali riittää. :D

Viipsukalla ja janniliinille ainenkin ihanat karvavauvvat tulossa! ♡

Villisilmä, Mukavia piinapäiviä! :grin Jos nyt tämä kierto olisi SE kierto.

Mashnu, Noin se suurin piirtein menee että heti kun olisi tiedossa jotain juhlaa tms niin se plussa pärähtää.

Mulla kävi niin että olin varuiksi jättänyt kaikki kosteat illanvietot väliin ja meillä oli tyttöporukalla suunnitteilla risteilykin jota oli syystä siirretty. Risteilylle kun viimein päätettiin lähteä kaveri vielä kysyi että olenko varma nyt ettei ole salamatkustaa kyydissä.. No olihan se! :p Lukuisista testeistä huolimatta ja mulla oli oireeton raskaus niin mitenkään päin en ajatellut olevani raskaana. Ultrassa selvisi että ystävänpäivänä oli meidän pieni saanut alkunsa. ♡

Viipsukka, miekii oon enempi koiratyyppiä ja miula on mäyräkoira. :D mies taas enempi kissatyyppiä ja ainoaks kissaksi mie hyväksyin bengalin. :D

Miula ois haavena neljäs tatuointi, mutta ei vaan oo uskaltanut varata aikaa "jos nyt tärppääkin" piru vie tätä menoa tatuointi vaan siirtyy ja siirtyy. Pitäis vaan varata se aika!

Mulla on yks tatuointi kesken ja pitäisi esikoisen syntymäpäiväki ikuistaa ihoon..

Nyt kun ei tälläkään kierrolla tärpännyt aion hyvällä mielellä mennä ens kuun lopussa tatuoijalle,aika jo varattuna. Muistotatuoinnin otan kahdesta keskenmenneestä vauvanalusta <3 kuudes yrityskerta keskenmenon jälkeen pyörähti käyntiin eilen,ennen keskenmenoa yk kertyi noin 9.

Täällä lopultakin kp1.. :( Odotettavissahan se oli, en uskonutkaan että se nega plussaksi muuttuisi ja tuhrua vain enteili tätiä vaikka välillä loppuikin. Edellinen kierto venähti tosiaan 34 päivään, ennätys. No, jospa tämä nyt olisi SE kierto.

Marsa pahoittelut, tatuointi kuulostaa hyvältä!

Inertia enskiertoon sitte lisää testejä ellei nyt tärppää ;)

Kettu pahoittelut :( olkoon tosiaan enskierto teidän!

Plussatuulia!

Takaisin