Raskaaksi 2016

Ostin mä kuitenki 2 presekin testiä kaupasta jos juhannuksen aikaan uskaltautuu tekee...saa nähä...mut ei melkoista vieläkään minkäänlaista tietoo oo:( onneks ees hetkeks pysty unohtaa koko asian ku käytiin mehtäretkellä... :)

Millä raskaustesteillä ootte testaillu ja kuinka aikaisin?

Ite kävin kauppareissulla hakeen Apteekin oman testin, mut aattelin testata aikaisintaan sunnuntaina tai sit vasta maanantaina, jos ei menkkoja ala kuuluun. Nyt kp26 (ja mahdollisesti dpo11). Eilen tuli taas tosi vähän jotain tuhrua paperiin. Outoo, koskaan ei oo ollu mitään tällaista.

Breeze: Mä totesin yrittäessä liuskatesteistä parhaaksi PC:n testit, apteekin omalla testasin kans plussakierrossa, tosin vasta kun olin jo pc:llä vahvan plussan saanut ja apteekin testi anto haaleempaa plussaa vielä kp28/28 :) RFSU taas anto mulle jokaisessa kierrossa jonkunlaista haamua/viivanpaikkaa jonka vuoksi omakohtasesti en sitä suosittele. Raskauskeijun one stepit anto kans kaikenmaailman viivanpaikkoja kokoaika. Pregcheckiä siis mä suosin ainakin :) Onnea yritykseen!
Muoks: Tosiaan DPO8 sain pc:llä plussan :) Mutta tän hetkisten ultrien mukaan poika on muutaman päivän vanhempi, vaikka ovista tikuttelinkin :D tiedä sitten todellisuudessa, millon hedelmöitys tapahtui.

Mä oon testannut näiden vuosien aikana kaikilla mahdollisilla testeillä ja yhden ainoan kerran (niistä about sadasta testistä) oon saanut harmahtavan haamun joka ei ollut todellinen, se tais olla kaupan pc.. Paria-kolmea päivää ennen menkkojen oon tehny plussatestit molemmissa raskauksissa.

Bläääh, juhannus töissä!

Mulle ei oo tullut viivanpaikkoja koskaan (One-Step, Apteq, Apteekin, early prediction-kasettitesteillä, pregcheck, CB),
ja tosi paikan tullen testasin (alkaen 14 dpo) Predictor earlyllä, Raskauskeijun One-Step- ovulaatio- ja raskaustesteillä sekä Clearbluen + ja viikkodigeillä. Nämä olivat yksimielisiä positiivisesta.

Jennyhannele, noin suurinpiirtein rv19 jälkeen sikiön kasvuun vaikuttaa jo perintötekijät ja ulkoiset tekijät, eli esim jo rakenneultrassa vauva voi olla vähän isompi tai pienempi ihan vaan perintötekijöistä eikä pelkästään iästä johtuen ;) siinä mielessä kaikista tarkin ultra on nt-ultra, koska varhaisultrassa alkio on vielä niin pieni että helposti tulee mittavirheitä ja tosiaan rakenneultrassa vaikuttaa jo muutkin tekijät :)
Terkuin pientä poikaa odottava pieni äiti :)

Ja pc antaa vissiin kans nykyään jotain hailuroita kun se muuttui jotenkin keväällä :/ mutta sitä kans ite suosittelisin ainakin kokeilemaan, ovat edullisia ja pääsääntösesti ollu melko luotettavia :)
Rfsu antaa usein hailakkaa viivaa kun muilla saa jo leffaviivat, mutta oon kyllä kuullu joidenkin sitä nimenomaan kehuneenkin.
Netistä tilattavat erityisen herkät (10) testit näyttää kans usein myöhemmin tuplaviivoja ku esim pc (herkkyys 25) ja antaa huomattavasti useemmin turhia viivanpaikkoja.

Itellä oli jotkut netin halpis one stepit, dpo13 sain hailakan plussan. Dpo12 oli vielä vähän tulkinnanvarainen se väri toisessa viivassa, kun ylhäällä näkyi ja alhaalla ei punaista väriä.

Plussatuulia kaikille! :)

Saapa nähdä, minkä kokoinen vauva meille tulee, kun me ei tunneta biologista äitiä ja miehen puolelta ihmiset on joko pitkiä tai pätkiä. Jos olisin saanut biologisen pojan - hän kasvaisi noin 195 cm pitkäksi ;)

Kuus tuntia sit kirjoitin, etten aio testata ennenku viikonloppuna, niin kas kummaa.. Kävin viel lähi-Siwassa ostaan vähä herkkuja illaks, niin jotenki "osu silmään" ne RFSU:n testit. Olihan se tietty pakko ostaa ja testata. Huoh. Negahan se tietty oli ja nyt vituttaa raakasti. :banghead: Miksei sitä osaa vaan oottaa niitä menkkoja ja testata vasta sitten, jos ei ala näkymään?! Yk1 ja näköjään psyyke jo menossa.. :laughing5

Ihanaa juhannusta kaikille :Heartred Ottakaa rennosti!

Hyvää ja rentoa Juhannusta täältäkin kaikille!

On. Tänään dpo 2, ja voi taivas että hormoonit taas tekee kiusaa. Rinnat turpoaa ja kipuilee, ja kaikki muutkin nipistelyt on taas kovasti mukana, plääh. Kaks viikkoa taas pähkäilyä, ja tsäänssien laskemista. Kai mä varmuuden vuoks huomenna teen testin, voin sit hyvillä mielin miekkosen kanssa juoda lasin tai kaks vinkkua kun lapsetkin on hoidossa :).

Mulle tuli noilla raskauskeijusta tilatuilla sofi-testeillä herkästi haamulaista. Viimeksi oli apteekin omia, niihinkin tosiaan sen haamulaisen sain ennen menkkoja. Nyt on rfsun testejä kaapissa odottelemassa, tiedä sit niistä mitä näyttävät. Näyttäispä ihan tyhjää ettei tarvi herättää toiveita :D.

Repo: jos sulla on vasta dpo 2 niin älä haaskaa turhaan testejä, ei missää voi vielä näkyä, kun mahdollinen hedelmöitys olisi vasta tapahtunut ja alkio matkalla kohtuun. Ota siis ihan rauhassa ja lasin tai 2 voit varmasti ottaa :)

Täällä ei edelleenkää mittää uutta menkkoihin viittaavaa yms.... Ja tuntemuksia en oo tänää nii seurannu ku ollu puuhaa.mut tuntuu silti...tiiä mitä tässä odottaa.... Millos testais?!/

Saa90, riippuu miten maltat odottaa. Jos ei malta nii aamupisusta testi huomenna, siulla tais kuitenkin menkat olla jo myöhässä? :) mutta toki jos saat juhannukseksi ajatukset muualle (mikä varmaan mahdotonta) niin testaile myöhemmin..

Noista testeistä on kyllä paha sanoa mitään kun käyttäjäkokemuksia tuntuu olevan yhtö monta erilaista kuin käyttäjääkin! Kaikista paras on varmaan kun perehtyy tuotteeseen, miten mittaa ja millä ohjeilla.. Uskon että eiköhän ainakin nimelliset merkit ole kuitenkin kaikki niin luotettavia, ellei satu susi.itellä viimeraskaudessa pc ja toimi hyvin.nyt käyttäny jos mitäkin. :)

Nii ja pc tais näyttää kp 26 haaleen plussan... mut seki vaihtelee miten aikasi kullaki näkyy!

Takaisin