Raskaaksi 2016

En tehny aamupissistä. Pidätin vaan kaks tuntia. Mut mä en ollu edes varma onko menkat myöhässä tai mitään muutakaan. Oletetun ovisajakohdan mukaan tein testin ja tänään olis dpo 12-13 eli uskalsin tehhä noin "laimeesta". Esikoisesta tein dpo 10 aamupissistä ja sillon tuli haalee viiva. Parin päivän päästä viiva oli jo todella vahva vaikka tein iltapissistä.
Ite oon tehny sit joskus silleen, että pidätän vähintään sen neljä tuntia jos teen illalla. :)

Plussista onnea :)
Täällä huono päivä,kp 25/24-27 ja aamulla alkoi tiputtelu nyt jo jää vähän siteeseen eli kp1. Olo on taas niin pettynyt, alkoikohan nyt sitte jo yk 10,ja saatu aikaseks 1 kkm. Mulla on tuon kkm lisäksi näköjään tullut tissiarkuus ja huono olo menkkaoireihin,ne jatkaa olemassaoloa täs kaverina.Mieli matalana seuraavaan kiertoon,onneksi pian pääsee sylittelemään siskon vauvaa joka pian syntyy...

Mä tuun kans takasi, olispa se liian hyvä ollukki jos heti olis tärpänny. Eli tuulimuna kohtalona ultras, pelkkä sikiöpussi näkyi ja rv6+1, digi näyttää edelleen 2-3 eikä viivat näyttäny vahvistuneen viimeviikon torstaista. Laitan tuonne plussa vai ei kuvan. Nyt vaan pitää toivoa että alkais ittekseen vuoto eikä pitkittyisi. :(

Kiitos saa ja oes ♡

Ja marsalle tosiaan pahoittelut!

Mites saa testaatko huomenna?

Niemja, pahoittelut - toivotaan että pääset pian toipumaan.
Marsa, blaah - oottehan tekin saanu jo tarpeeksi ootella
Parasta onnea jatkoon ja pysyvää plussaa!
Plussatuulia ketjuun - Baby dust to all

Juu kyl mä testaan aamulla ku vieläkään ei näy mitään....ehkä jo aamuyöllä ku tuskin saa paljoo unta... On ajatukset niin sekasin:( en ois välttämättä ny yhtään tähän hetkeen kaivannu tätä....joten en tiiä mitä ajattelis/miten päin ois :( huoh....

Voi ei mitä uutisia :sorry:, voimia Niemja ja Marsalle myös tsemppiä uuteen kiertoon!

Mut Mintukalle saa sentäs toivottaa onnea ja tarrasukkia :Heartpink.

Kiitoksia. Katotaan mihin tämä tosiaan johtaa..

Saa onhan nämä isoja asioita mietittäväksi, toivottavasti aamun testin myötä ajatukset selkenis :)

niemjalle pahoittelut ja voimia :sorry: :Heartred

Mintukalle onnea plussasta! :cat:

Täällä todella piinaillaan, välillä olen ihan varma että nyt tärppäsi ja välillä ihan toivoni menettäny koko helkatin hommaan :banghead: Nyt kp 23/27-28, dpo 9. Tänään pienen hetken vilahti huonoa oloa ja oon ollu tosi väsynä, mutta voi johtua tietty mistä tahansa muustaki kuin juuri siitä mitä toivois :eek: Muuten ei kummempia oireita suuntaan eikä toiseen. Ja käyn tätä joka kuukautista kamppailua siitä, kannattaako raskaustestiä tehä ennenku menkat on myöhässä, joka kerta tulen siihen tulokseen että ei kannata ja silti teen ja ahdistun :sad001 Nyt suunnittelin kokeilla perjantai aamuna tuommosilla one stepin liuskoilla mitä tuli ovistestien matkassa :rolleyes:

Negahan se vielä ainaki...ihmettelen vaa näitä tuntemuksia...tilata vissii testejä lisää ku ei Taija raaskia kaupasta ostaa... Yrittää ny Jussi rentoutua ja ootella niitä menkkoja...mit ku ne ei oo ikinä ollu myöhässä!!!!! Äääh...tästä taitaa tulla tuskien juhannus...
Tsemppiä muille!!!

No ompas kurjaa saa90! Epätietoisuus on vittumaisinta.

Kiitos Janniliini, kyllä mä aika lailla jo toivon oon heittäny menemään että sula ihme olis jos elämää löytyis. Onneks pian neuvola.

Takaisin