Raskaaksi 2016

Mut Mahdollisesti jo huomenna jos ei mitää näy...tai sit vasta juhannuksen jälkeen jos tänään lähetään mummoloimaan....en kyl haluais koko juhannusta jännittää/miettiä... :/ mut sit ei kyl enää tarvii paljon arpoo jos juhannuksen yli menee....

On kyllä juhannus huonoon saumaan testailujen kannalta! :D itellä yleensä periaate että haluun testata vasta kun jos menkat myöhässä. Lyhyen kierron mukaan menkkojen kuuluis alkaa viikonloppuna (viimesimmät kierrot ollut 24-25) mutta aikasemmin kierrot oli 28-29 eli tuon mukaan menkat alkais vasta ti-ke. Eli varmaan perjantai aamuna täällä testiä kehiin...

Oon kehittäny tästä foorumin lueskelusta uuden päivärutiinin :happy: nytkin oli pakko tulla kattoon, et onks kukaan plussannu ja mikä on meininki täällä. Kyl tää vaan ihmisiä yhdistää kummalla tavalla ku kaikilla yhteinen haave. Pystyy jollain lailla samaistumaan iloihin ja pettymyksiin.

Tääl elää siis muutkin jussin aikoihin jännän äärellä :nailbiting: tääl menossa kp25 (ja arviolta dpo10). Mystinen menkkoja paljon niukempi vuoto kesti tasan vuorokauden ja oon edelleenkin sitä mieltä, et ei ne kyllä menkat ollu o_O ei pitäis kelailla liikaa, vaan antaa ajan näyttää, mut niinku kaikki tiedämme; helpommin sanottu ku tehty :grin

Millaisia juhannussuunnitelmia teillä on?

Me tultiin nyt mummolaan ja päätettiin miehen kans et pe aamuna testaan ellei ennen sitä ala...kyl tässä saa vielä 1,5pv jännnäillä....huijui.... :D ihmeellistä vaa tuo nippailu mahassa oikeestaan koko ajan tuntuu :O mikähä lie...ja tää väsymys ja huimaus edellee:( Ei mitää muistikuvia aikasemmista raskaustuntemuksista... :/

Breeze, ei kyllä menkoilta kuulosta mitä "vuotosi" on ollut. :o

Täälläkin ihme alavatsan nippailua, mutta miusta tuntuu että nykyään nippailee aina. Oli sit alkukierto, loppukierto tai menkat. Eli taidan vaan kuvitella.

Juhannuksena tarkoitus lähteä mökkeilemään serkusten, tätien, enojen, pikkuserkkujen ja yms kanssa. :D se on ollu perinne jo varmaan 10 vuotta. :) kaks mökkiä vuokrattu puolekstoista viikkoa. Osa jää vielä juhannuksen jälkeen sinne ja osa on juhannuksen vaan :)

Mashnu, no sulla on hyvät aineet nyt rakentaa uutta kiertoa. Olitko saanut oviksen kiinni tässä pitkittyneessä kierrossa? Satunnaiset oviksettomat kierrot, joita meille kaikille silloin tällöin tulee, voi tehdä temput kierron pituuteen tai vuodon runsauteen suuntaan tai toiseen.
Saa90, testionnea!!!

Kyllä se ovis sieltä löyty sillo, siks olinki jännän äärellä ku oli menkat myöhässä..

Me vietetään juhannus kotona. Tuntuu tänä vuonna ihan pakkopullalta koko juhannus, vaikka lomallaki nyt just olen. Kävin kaupassa tuijottamassa lihahyllyä että mitä vois juhannuksena laittaa ja fiilis oli ihan blaaaah :meh:
Mies on töissä. Tai on nyt kahden työn välissä, tekee jo uutta hommaa mutta hoitaa vielä viimeiset vuorot vanhassaki. Tulee yhdestä työstä juhannusaattoaamuna ja lähtee toiseen heti lauantaina. Eli luultavasti nukkuu juhannusaaton. Pojan kanssa vaunuilen varmaan lähipuistoon leikkimään, mutta muuten en oo suunnitellu mitään. Asutaan kyllä maalla ja omakotitalossa eli kyllä tässä on juhannusmeininkiä sen puolesta. Itteä ei vaan tosissaan jaksa tänä vuonna kiinnostaa. Kaikki paikat on kiinni ja kotona saa olla muuteki kyllästymiseen asti :bored:

0b2fa26c63c01914a374f601bab517b1

Neuvolaan soitettu ja saan lugesteronit tukemaan raskautta. :)

Ja jospa tosiaan tän synnyttäsin kyssillä. (jos siis tulee syliin asti) Siellä todellaki kivat ja asiantuntevat ihmiset. Ite oon siis kuopiosta alunperin kotosin ja lähes koko ikäni siellä asunu. Esikoisen tarkkailu puoleen väliin raskautta asti oli siellä.

Tuleeko paljon matkaa kyssille nyt sitten? :) ja kyllä mie kannatan kyssiä, suosittelen kaarisairaalaa kaikille! :) :)

Pohjois-Karjalan puolella asutaan nyt ja ei sinne tule ku 30 kilsaa enemmän ku lähimpään keskussairaalaan. Ja siilistä kuopioonhan on koko matka motaria. :)

Mashnu voi hitsi mikä tilanne! Jospa gelee tois nyt apua! Ihmeellinen tää kroppa ku niin paljon sen toiminta riippuu pääkopasta, ja toisinpäin. Mulla tuntuu olevan melko voimakaasti oireita, no negaa vielä näyttää... En tiiä mistä tää muuten vois johtua :eek:

Minulla tulloo kyssille matkaa noin 150 km. Omasta lähi sairaalasta synnytykset tais loppua jo kolme vuotta sitten. Lähin synnytys sairaala taitaa olla 90-100km päässä. Mutta minä luotan kyssiin kun on matkassa tuo verenvuoto sairauskin. :) toivotaan mintukka että kaveri pysyy matkassa loppuun asti! :)

Tosiaan moni jännän äärellä näin juhannuksen tienoilla! Toivotaan rille että plussa pärähtää! :)

Meiltä kyssiin tulee 160 kilsaa :D Ja tonne keskussairaalan 130 kilsaa.

Kyssi on kyl munki mielestä paras. Siellä mun pikkunen kävi 3kk iässä leikkauksessa ja oli tosi ihana setä se joka leikkas. :)

Onnea Mintukka :hello2 ja hirmuisesti tsemppiä jatkoon! :Heartred

"Odottelen" niitä oikeita menkkoja alkavaks sunnuntaina. Sais kyllä mun puolesta pysyä poissa! Ihmetyttää tosin edelleen se outo vuotopäivä. No.. Eipä se ihmettelemällä selviä. PMS vois pikkusen kyl oireilla; sain iha hirveet kilarit aamulla ku mies pyys keittään aamukahvit. Käskyttää mua kuulemma ku koiraa laughing6

Muokattu viimeksi:
Teitkö mintukka aamupissistä? Ja onnea!!!! ite just mietin oisinko uskaltanu ny viel illal tehä mut näyttääkö se oikein...ehkä vaa aamuu venailen vaik tuskaa tää jo alkaa ollakin:/ huoh... Mä kans kysille meen sit jos/kun ja kaks edellistäki siellä :)

Takaisin