Raskaaksi 2016

Mä oon kans tehny testejä jos jonkinmoista, mut ykskään ei oo näyttäny mulle viivanpaikkoja tms. Kyllä se viivapaikka on aina ollu ihan täysin valkee eikä siihen voinu kuvitellakkaan viivaa. Ite en henkilökohtaisesti usko et viivanpaikka tulee näkyviin harmaana tms, mulla jos sellanen on tullu niin aina merkinny raskautta. Tässäki raskaudessa tuli viivoja jos jonkinlaista ja alkuun oli sellasia ihme harmaita viivoja jotka näky just ja just testiä kääntelemällä.. Mutta en tiiä näitä sitten. Ite oon kuitenkin testiä uskonu ku viiva on tullu näkyviin eikä sitä tarvii tihrustella. Sit lopetan yleensä testaamisen siihen ku se viiva pärähtää. :)

Saako liittyä jos kolmannen kerran plussannu juuri...
ImageUploadedByVau Foorumi1466723830.262235.jpg

Täällä testattu nega äsken. Eli pakkaan mökille siteitä ja viiniä. :) tiesti kaikki vielä mahdollista koska ennen menkkojen alkua testasin, ja kierto heittää 24-29 (nyt siis vasta menossa kp24) ja oviksen aikataulusta ei tietoa. jomotukset viittaa kyllä alkaviin menkkoihin, joten kyllä taidan roheta viiniä juomaan.

Hyvää juhannusta kaikille! :)

En testannu vielä tänään....nyt uutena oireena vähä kippeet rinnat...huhhuh...eiköhä tää aika selvää ala olla...nukkua vois vaikka koko päivän...hyvä yrittää täällä olla iha normaali ettei muut ala epäillä... Nyt siis kp 30/28 ja dpo 16 siis... Eli par päivee menkat myöhässä...

Repo: jos sulla on vasta dpo 2 niin älä haaskaa turhaan testejä, ei missää voi vielä näkyä, kun mahdollinen hedelmöitys olisi vasta tapahtunut ja alkio matkalla kohtuun. Ota siis ihan rauhassa ja lasin tai 2 voit varmasti ottaa :)

Hups, mä vähän epäselvästi kirjoitin, tai oikeastaan jätin osan kertomatta. Mä nimittäin limailin vähän sellaista ovislimaa heti menkkojen jälkeen, ja lisäksi tuo mun alavatsa on kramppallut, joten siksi siis varmuudeksi testasin :). Että en olettanutkaan dpo3 näkyis testissä mitään :).

Janniliini, pahoittelut negasta! Koitahan nauttia juhannuksesta, vaikka harmittaakin. Vielähän se testi voi muuttua positiiviseksi - odota vaan muutama päivä ja kokeile uudelleen :)

Saa90, testin tuloksia odotellen :) Olisipa nyt tärppi! Hyvältä ainakin kuulostaa :)

Kuulostaa kuulostaa...nyt mukaan tuli jo pahaoloki :( pakko saada ruokaa... Katotaa pidätteliskö tänää jossai välis ja tekis testin vai huomenna vai Jussin jälkeen :D ei tiiä millon uskaltaa.. :D
Millos muut meinaa testailla? :)

Nii ja kysellääs vielä et ne jotka toista/useampaa toivoo nii onko ollu eroja poika/tyttöraskaus oloissa? :D
Nää seksihalut on jotai iha uskomatonta itellä nyt :D en oo ikinä ollu oikein hirveesti puuhaavaa sorttia ja oikeestaan aina tehny mieli kunnolla vaa oviksen tienoilla.... :D mää alan kohta jo nauraa itelleni :D jaksan vaa täällä jauhaa... :D

Muokattu viimeksi:
Pc on hyvä ja halpa testi, vaikka nykyään antaa harmaita viivanpaikkoja, mutta ukson silti että näyttää ajoissa jos on papu matkassa.
Ja ite oon tehny kans kaikenlaisia testejä, hyvin harva testi EI oo näyttäny harmaata viivanpaikkaa. Että kyllä mulla ainakin tulee sellasia, kuvia on todisteena vaikka kuinka ;) Huvikseen nyt menkkojen aikaan ja ennen testasin pc:llä ja yks väli testaus oli vitivalkonen ja muissa selkee harmaa viivanpaikka. Ja siis enen kuin se paketin ulkoasu muuttu niin en saanu koskaan pc:llä tummia viivanpaikkoja...

Janniliini pahoittelut negasta, toisaalta vielä ei täysin voi tietää! :) Rentouttavaa juhannusta kuitenkin ja plussia sitten ensi kiertoon! :Heartred

Saa kuulostaapa hyvältä, jospa testiin tulee toivottu tulos! :) mulla oli viimeraskaudessa hirveet himot, alussa.. :)

Nyt alkaakin näyttää siltä että ehkä emme olekkaan vielä raskaana, ovistikkuun nega ja r-testiin nega aamulla.

Täällä kp 31/28 dpo 17....varmaan nyt pakko iltapv kotona tehä testi luulis jo näkyvän iltapäiväpisustaki :D
Toivotaan parasta Iiviamuru!

Jännät on paikat! Kuinka kauan meinnaatte malttaa testaamisen kanssa?

Täälläkin odotellaan kp30 dpo14

Muurahainen: Olen pahoillani :sad001
onko kukaan muuten koskaan testannut raskauskeijun siemennestetestejä? Törmäsin kerran kun tilasin o-tikkuja. Onkohan huuhaata..

Itsellä ei mitään erityisiä oireita, vähän enkä nippailee ja säteilee toiseen jalkaan mutta rinnat ovat normaalit joten jos ne eivät kipeydy niin en usko tärppiin. Onneksi tässä on vielä muutama päivä aikaa. Eilen otin lasillisen punaviiniä ja se toimi ruoan kanssa unilääkkeenä :confused:
ei siis sen kummempaajuhlimista saanut aikaiseksi.
Neita kp 25 dpo 9 yk 6

Takaisin