Raskaaksi 2016

Enisa83 en muuten varmaan jaksais, mutta jotenki mieluummin ottaa ne menkat ensin, kuin että lois ns turhia toiveita itselleen testailemalla. Itellä ainaki aina testi kädessä odottaa sitä plussaa :D

Tervetuloa tillikkä! :)

Tervetuloa tillikkä, aina mahtuu mukaan..toivottavasti plussaat pian :) täällä ihan loisto tukiryhmä:Heartpink

Itselleni iski järkyttävä päänsärky.. Yritin ottaa päikkäreitä kun kyllä vaan väsymyskin hieman vaivaa.. Tosin on tässä univelkaakin kertynyt.

Kiitos! :) pakko kyllä ihmetellä, että missä nämä vauvakuumeilijat suurimmaksi osaksi nykyään keskustelevat, kun aktiivisia keskusteluja ei tunnu montaa olevan. Joskus parikymppisenä vauvakuumeen kourissa seurasin tämän tyylisiä keskusteluja useammassakin paikassa ja ne olivat todella aktiivisia. Mutta kiva, kun löysin tämän nyt kun se vihdoin on itsellekin ajankohtainen :)

Hellurei ja tervetuloa uusille! Minäkin pikkuhiljaa palailen tänne jännäämään. Ihania uutisia muutamilla, sitä niin toivoo että pian itselläkin :smiley-angelic001
Helppo seurata tämän kuun kiertoa kun kp 1 oli 1.6 :laughing002 tässä vaiheessa alkaa jo ovista odottelemaan vaikka se on tullut viime aikoina kp 16-17 tienoilla. Se täytyy sanoa että sen verran stressaava kuukausi niin töiden kuin vapaa-ajan suhteen (Superdieettiä vedetty nyt 5 viikkoa) että seksihalut on ihan hukassa. Toivottavasti löytyy oviksen avulla! Tekisi mieli rentoutua parilla siiderillä ja tuulettamalla mutta alkoholia ei voi ottaa ainakaan viikkoon vielä. Ehkä juhannuksena sitten punaviiniä kun saattaa osua juuri mahd. kiinnittymisen seutuville :drunken_smilie

Neita kp 10/29 yk 6

En o sen enempää surffaillu näitä täällä mut luulen et nää on hajautunu nii moneen eri samaakin aihetta käsittelevään ryhmään ja alaryhmään nää keskustelut et aktiivisuus vaihtelee/voi olla hiljaista ajoittain. Odotus/yritys/vauvan saaneet esim. ynnä muut plus vielä eri vuosille omansa..

Ja sitte tuntuu et ihmiset hakeutuu myös tiettyjä aihealueita käsitteleville ketjuille aina sen mukaan et mikä itseä koskettaa aina milloinkin :)

Mä tiiän tän vau:n ja kaksplussalla ja meidänperheellä taitaa kans olla omat foorumit. Muihin en kai oo törmänny..hmm :)

Tervetuloa uusille! :)

Millaiset on yleensä kiinnittymis kivut? Tänään ollu kauheat menkkajomot, olis voinut luulla menkkojen alkavan. Mutta se nyt ei kuitenkaan kovin todennäköistä olis. Nyt olis dpo 8 ja kp22. Menkkoja odottelen noin kp 27-28 siis jos ne tulee. En todellakaan niitä toivo vaan mieluummin se plussa. :)

Pätkis no niin jännät paikat :)
Itsellä kiinnittymistuntemukset olleet semmoista vaikeasti kuvailtavaa nipistelyä ja menkkajomojakin. Tällä kertaa 6-7 dpo ja kahdessa edellisessä raskaudessa 7-8 dpo alkaen.
Peukut kaikille piinaviikoilla pinnisteleville, että plussia tulis ketjuun!!

Tillillä, tervetuloa! Mukaan mahtuu! Joka kuukausi näyttää jokunen plussa tänne tulevan! Tärppionnea!

Kp 14, ovis oli varmaan eilen, mut en kerrassaan jaksanut antautua lemmen vietäväksi, vaikka mies kuinka houkutteli oviksella ja "nopealla toimituksella"

Nyt vähän harmittaa, oli vaan niiiiiiiin pitkä ja rankka duunipäivä, ettei millään jaksanut innostua...

Toivottavasti on kiinnittymiskipuja, pätkis! :)

Onks tää muuten normaalia, et sen jälkeen, kun on tehty päätös lapsen yrittämisestä, makuuhuoneessa viihdytään samaan tahtiin kuin seurustelun alussa? :D

Tillikkä, haha ei pysty muistamaan, aloitettiin yrittämään 10 vuotta sitten. Ehkä mahdollisesti hetkittäin näin kävi. Tosin itseäni kyllä lähinnä pelotti tulla raskaaksi, kun ei ollut ennestään lapsia :)

Tervetuloa uusille.

Pätkis: mullakin ollut tänään alavatsan nipistelyjä. En vaan muista oonko tuota kiinnittymistä millään tavalla tuntenut koskaan... Vasta ne raskausoireet sitten kiinnittäneet huomion ja tietenkin menkkojen poisjääminen.
Toivotaan Pätkis että on tärpännyt.

Laittakaa kehiin kaikista herkimmät raskaustestit.. Löytyy firststeps, ja sitten joitain ulkomailta tilattuja puikkotestejä. Niin ja yksi clearbluen viikkotesteri.

Viime raskaustestistä jo yli pari vuotta aikaa...varmaan uusiakin tullut markkinoille..:woot:

Mukavaa perjantai illan jatkoa

T. Enisa dpo 8/27

Tervetuloa tillikkä! :)

Täällä kp10 menossa nyt. Oviksen tikuttelun aloitin nyt kokeiluna tähän kiertoon. :)

Täällähän on moni jännän äärellä, toivotaan parasta!!

Minunkin puolesta tervetuloa uusille, onnea plussanneille ja plussa tuulia meille muille. :cat:

Yhdet menkkojen tapaiset vuodot minulta loppui nyt torstaina ja voisi kai niitä ehkäisyn lopettamisen jälkeen kuukautisiksi sanoa. Pillereiden lopettamisen jälkeen oli sellaista niukkaa tyhjennysvuotoa hetimiten.

Peittoja ollaan heiluteltu ainakin tänään joten virallisesti lienee voisi julistaa sitten yk 1 alkaneeksi. :happy: Menkkoja/plussaa odotellessa vaikkei kierron pituudesta vieläkään tietoa, kokeillaan nyt tärppääkö miten nopsaan vai meneekö pidempään.:happy: oviksia en ainakaan tähän saumaan tikuttelemaan ala, jos ei ala plussaa kuulumaan pidemmällä aikavälillä voisi sitä myöhemmin ehkä harkita sitten. :)

Itseä on alkanut hitusen työasiat painamaan mielenpäälle ehkäpä turhaankin... Vaikka ei kai se minun ongelmani lienee tule olemaan. Itsellä ei vakituisia töitä ole vaan olen määräaikaisena, ala on hoitotyössä. Työpaikalla on nyt runsaasti ollut raskaana olevia joten tuntuu vähän hassulta aloittaa itsekkin tämä rehellinen vauvan yrittäminen... Ehkä sitä miettii liikaa/on liian tunnollinen ja että mitäpä se esimies tuumaa jos itsekkin raskaudun ja asiasta töihin ilmoitan.. Miten tän hätäilyn/turhan murheilun saisi heivattua mäkeen, työpaikan vuoksihan nyt ei perheen perustamista kannata alkaa lykkäämään enää, sitä kun itse on lykännyt jo opiskelujen tähden. :bag::grin

Tervetuloa Heiduska joukkoon mahtavaan :)

Täällä piinistelyt jatkuu.. Oireita on vaikka millä mitalla, mutta onko ne sitten raskaudesta se jää vielä mysteeriksi.
Nenä tukossa joka aamu ja flunssainen olo jatkuu, rintoja nipistelee.. Lämmöt koholla.. Uutena eilen oli illasta vähän huono olo mutta saattoi johtua miehen tekemästä pizzasta mitä söin niin paljon:woot: oli hyvää

Janniliini mä kanssa tikutin vahvat viivat tässä kierossa ja pupuilut osui kyllä ajoilleen... Raskautuminen ollut myös viimeksi helppoa mutta ikää nyt jo hiukka enemmän:cat:

T. Enisa dpo 9/27

Enisa, toivotaan että oireesi viittaavat raskauteen. :)

Heiduska älä ajattele ja stressaa töistä liikaa. :) nyt nauti vain yrittämisen ilosta ja peittojen heilutuksesta. ;)

Tiesikö kukaan mitään hyvää ja mielellään herkkää raskaustesti merkkiä?
Huomenna olisi tarkoitus testata.

Mä ostin äsken apteekista sellasen valko vihreän paketin on joku apteekin ultra raskaustesti, herkkyys 10. Ihan hyvä testi oon ennenkin käyttänyt. Mä tein testin tänään dpo 9 ja puhdas nega. No huomenna uudestaan...

En tiedä, kuuluuko tämä avautuminen nyt tänne, mutta tuntuu, ettei minulla ole kovinkaan montaa paikkaa, missä kehtaisin tätä vatvomistani käydä. Tosiaan tämä mahdollinen työttömyys tuli vähän yllättäen. Jos työsuhteeni olisi jatkunut, tarkoituksenamme olisi ollut mennä naimisiin kesällä 2017 (hääpaikat varattu jne) ja sen jälkeen alkaa yrittää lasta. Nyt kuitenkin näyttää, että niitä häitä ei voida tuossa mittakaavassa järjestää, jos en jollain ihmeen kaupalla onnistu löytämään heti uutta työtä.

Olen aina ajatellut, että menisin naimisiin ennen kuin saan lapsia, joten mietityttää vielä, miten oikeasti pitäisi tehdä. Tänään olen lähinnä vellonut itsesäälissä ja päätymässä siihen, ettei työttömäksi jäädessä ole järkevää alkaa lisääntyä. (Tiedetään, ettei se tosiaan välttämättä heti tärppää, mutta pakko siihenkin on varautua.) Tuntuu, että olen nyt aivan sekaisin näiden kaikkien ajatusten kanssa ja kaikki vaihtoehdot tuntuvat enemmän tai vähemmän huonoilta. Onko täysin vastuutonta alkaa tässä tilanteessa tehdä lapsia? Pilaanko urani, jos saan nyt lapsen, juuri kun valmistun myös opinnoistani?

Vaihdan tällä hetkellä mieltäni kaiken suhteen noin kolme kertaa päivässä ja kyse ei kuitekaan ole tässä tapauksessa enää siitä, minkä makuista jäätelöä ottaisi. Olenko ainoa, jolla on epävarmoja tunteita?

Tillikkä ihan normaaleja tunteita käyt läpi, kuitenki lapsen yrittäminen on iso asia.
Me alotettii lapsen yrittäminen enneku päätettiin häistä ku mies suostu siihen aiemmin, opiskelin koko ajan ja otettii laina häitä varten. Lapsi kuitenki synty vasta naimisiinmenon jälkeen ja olin tosi onnellinen ku halusinki tehdä asiat niin päin. Nyt on toinen (toivottavasti) tulos ja kyllä sitä jo vähä stressaa rahasta ja pärjäämisestä. Mutta toisaalta jos ajattelee niin nii ikinä ei oo hyvä aika tehdä lapsia, aina on joku mikä estäis sen. Joten kannattaa tehdä mikä tuntuu parhaalta :)

Takaisin