Raskaaksi 2016

Ite tein jonkun haamun esiasteen äsken ku meni maha ihan oudosti sekasin ja tuli pahaolo. Sekä ihan ihmeellisiä menkkakipuja.. No nyt oon hämmentyny ku ootin ovisplussaa vasta torstaiks.. Ovistestestissä on viiva pikkuhiljaa vahvistunu, niin ootin oviksen kohta olevan. :O

Siis haamu on niin haamulainen että ei edes kuvassa näy.. En uskalla luottaa kyl siihen.

299462ef0bfb972ec870a5c3f0cbafad

Aattelin tädin houkutella paikalle. Ehkä dpo12 nyt. Apua sanon minä! Ei tän näin nopiaa pitäny tapahtua ku ekas meni niin kauan :D toisaalta alus ollaan vasta... Ostin justii liputki juhannukseksi mutta ollaan sitte selvinpäin :D ootellaan ny silti menkkojen yli ja ensviikolla vois digin tehdä.

Nyt plussatuulia paljo!

Onnea niemja, hienosti värikin tikussa ja varhainen testaus...

Muurahainen: niin aika matelee täälläkin.

Kauheet vilinväristykset alkoi eilen illalla, toivottavasti en nyt ole tulossa kipeeksi.

Hitsi kun yritin kerrata viime kertaisia raskasoireita...ei tuu mieleen oikein mitään muuta kun ne ilkeät vihlaisut kun nousin nopeasti ylös tai vaihdoin asentoa. Pojista kun oireet ollut todella vähäisiä..tytöistä oli rajua pahoinvointia... Niin toivon ja pahoinvointikin tervetullutta.

Toivottavasti ei tule kovia myrskyjä :coldfeet:

t. Enisa dpo 6/27

Muokattu viimeksi:
Kiitoksia! Toivotaan ny että pysyy ja kaikki menee hyvin :)

Vippaskonsteja ei kauheasti ollu, foolihappo ja mammavitamiini. Ja koitin olla rentona oviksen aikaan ja keksiä tekemistä kiinnittymisen aikoihin. Toisaalta päivistä en varma ollu.
Oireina pahoinvointi, kiukkusuus, haluttomuus ja alamahajomottelut.

Huippua, niemja! Liimaa ja tarraavia sukkia pienelle!!

Kp 12, tissit on kipuilleet pari päivää, ei normisettiä mulle. Toivottavasti se on vahvan oviksen merkki, tavanomaiset jomottelut puuttuu. Jännän äärellä taas seuraavat kaksi viikkoa!

Pitääpä taas pitkästä aikaa kirjotella tänne...edelleen tjottailua täällä vaan...tänään(?)pitäs olla ovis,mut oli jo su-ma sellaset halut ja limat et varmaa oli sillon...(on kyl edellee limat ainaki) ja sisuksii mäni su...et vähä ny noita dpo päiviä tässä mietin et alkaako laskee tästä päivästä vai jo sunnuntaista...nooo parin vko päästähä tuon näkee..
Onnea kaikille plussanneille ja tuulia yrittäville!!!! :)

53 pitkää päivää meni ennenkö alkoi tänään menkat pillereiden lopettamisen jälkeen.
Pari raskaustestiä piti jo tuossa välissä tehdä varmuudeksi, mutta negaa ne näytti.
Rintojakin särki pari viimeistä viikkoa ihan kunnolla.
Mutta mieluusti sai jo menkat tullakin. Nyt pääsee sitten laskemaan päiviä. Kierron pituus on vain vielä arvailujen varassa.

Greippimehut on kyllä käytössä, kiitos tälle foorumille :D

Toivotaan kaikille plussan täyteisiä viikkoja! :Heartred
Niemjalle onnea!

Onnea menkoista joksu! Nyt vaan vitamiinitki kuntoon nii kyllä se siitä ;)

Pätkikselle tsempit piinapäiviin!

Anteeksi omanapaisuuteni
Luin vanhoja kirjoja mihin olin kirjannut alkuraskauden oireita siis tuntemuksia ennen positiivista testiä.
Yksi oli vilun väristykset ja sellainen hieman flunssainen olo.. Pikkuisen toivo nostaa päätään.:shy: Mutta ihan pikkuisen.
Koska tänään on palellut ja mennyt noita väristyksiä, kahvin jälkeen oli hetken myös tökkö olo...:oops:

Testit polttelee kaapissa, jos sitä uskaltautuisi dpo 10 testaan, olen saanut silloin jo ihan selkeän plussan.
Eli muutama päivä vielä.

Enisa, mulla on ollut lievän flunssan oireita, lievää lämpöä, nenän vuotamista ja tukkoisuutta sekä nyt kurkkukipua n. viikon ajan. Sattumaa vai ei? Toivotaan, että sulla olisi hyvä merkki. Eilen mulla tuli myös nenäverenvuotoa, mikä voi johtua ihan vain niistämisestä, mutta myös joulukuun keskenmenossa oli useita kertoja nenäverenvuotoa. Muuten on jotain tuntemuksia joka päivä vähän alavatsalla ja rinnat todella kipeät ja turvonneet, jopa mies kommentoi niitä tänään :P Vuotoa eikä tiputtelua ole juuri onneksi enää ainakaan toistaiseksi ollut.

MrsBee rv 4+3-4

Huomenta

MrsBee: toivon sitä todella, tänä aamuna taas nenä tukossa. Rinnoissa ei juuri mitään tuntemuksia ainakaan vielä.. Mutta nyt päivä kerrallaan mennään.
Ihanaa odotusta sinne toivottavasti tullaan perässä.

Lähden viemään tuon 2 v neuvolaan :cat:

T. Enisa dpo 7/27 yk2

Heippa kaikille =)

MrsBee, ihan mahtavaa lukea että olet plussannut!!! Oikein tuhannesti onnea sinulle :Heartbigred

Olen pitänyt foorumin kanssa pientä tietoista taukoa, mutta kummasti, kun ovulaatio lähenee niin taas sitä löytää itsensä täältä lueskelemasta teidän kuulumisia :)

Olen nyt tässä kierrossa jättänyt tarkat laskemiset ja testailut pois - ja kyllä se on keventänyt oloa. Tietenkin päässä olen sen verran laskeskellut että nyt taitaa kutakuinkin se ovis sieltä lähennellä. Vkl tulee pari viikkoa viime menkkojen alkamisesta. Mennään kuitenkin tjottailun merkeillä nyt syksyyn saakka. Kesällä paljon mutta puuhaa niin oman kehon tutkiskelu jää vähemmälle, toivottavasti siitä seuraisi jotain positiivista :)

Plussatuulahduksia muille yrittäjille :wav

Sara yk 6

Tuli mieleen, ku heiluteltii peittoja samasella viikolla ku laastarin irrotin. Siis irrotuksen jälkeen, että oisko voinu tärpätä kun aaamusin on niin huono olo sekä viime raskaudesta huomattu kahvin tuoksu oksettaa.. O.o mutta tuleeko oireet mukamas niin nopeasti, sitä en tiiä enkä muista mutta tää "tyhjennysvuoto" herättää kyl epäilykset siitä että en ole raskaana. Sekä lämpö oli hieman yli 37 niinku viime raskaudessakin. Jaa a..

Takaisin