Raskaaksi 2016

Sara80, kuulostaa ihan hyvältä suunnitelmalta olla välillä tikuttamatta ovista, jos siitä oma stressi häviää! Kaikkeahan pitää kokeilla. Ja toivottavati itse kesäkin saa ajatukset välillä muuallekkin ja rentoutuu. Tsemppiä. :)

Nemira, Selkeä plussa, onnea plussasta ja tsemppiä raskauteen! :)

Nyt r-testit tulee jo uniinkin... Ensimmäinen oli nega,mutta toinen selvempääkin selvempi plussa. Kai sitä alitajuntaisesti olisi jo testaamassa... Täytyy aloittaa siivousurakka,et hetkeksi lopettais oireiden miettimisen.
Kp 23/24-27

Äsken tehty viimeinen testi joka näyttää tältä. Tähän on hyvä päättää testailut. Rv 4+5

Liitteet

• 1464243827390.jpg
    1464243827390.jpg
    59.5 KB · Katsottu: 182
No nykyne ex sai eilen jonkun idean että jättää mut. En kyl sillee tajua että miksi koska se kuitenkin ol vielä aamul menos naimisiin munkaa

Mashnun kanssa samaa mieltä... Tollanen on kyl epäkypsä saamaan lapsia. Kyllä suhteen täytyy olla vakaalla pohjalla ennen lasten hankintaa ja sun pitää voida luottaa miehees. Elä nyt vaan ainakaan sitä takas ota! Mistä tiedät ettei se lähde kävelemään kun esim vauva syntyy. Voin kertoo, että vauvan kanssa on todella rankkaa arki. Se pieni ihminen vaatii kaiken sun huomion ja huolenpidon. Liiankin usein törmää sellaseen missä ukki ei kestäkkään kun ei saakkaan enää nukkua kokonaisia öitä jne. Niin sit lähetään vaan pois..

Onnea nemira!!

Kummallinen homma tuo kiertojen epäsäännöllisyys. Vaikka mulla on vaan ykköspäivien heittoja niin tää homma tuntuu niin vaikeelle!! Saati sit jos ei yhtään tietäis millon ovis on tulossa..

Kp 26, tänään oli ekat menkkajomot aamuyöstä. Huomenna tai perjantaina tätiä odotellaan tulevaksi. Ei yhtään plussafiilistä...

Mites muut meinaa testailla?! Joku taisi k

Onnea hienoista lukemista Kirppu!
Nemiralle onnea upeista viivoista :)!!!
Ertza, kakka homma, vaan hyvä että kävi nyt ilmi. Ei tommosella miehellä tee yhtään mitään, sorry to say.
Katjusha rv. 15+0

Ihania nämä raskaus uutiset! Paljon tsemppiä tulevaan. Toivon että kaikki sujuu kuten kuuluukin!

Ertsalle voimaa sietää tuollainen tuuliviiri tilanne. Yhdyn edellisiin... Kannattaa todella miettiä mitä itse haluaa parisuhteelta ja millaista elämää haluaa elää. Meillä kun tiettävästi on vain tämä yksi, niin siitä kannattaa edes yrittää nauttia :happy:

Takaisin