Raskaaksi 2016

ON: Tänään tilattu r-testejä, kp 28/32, jotain mun kehossa tapahtuu kun tänään kävelin tupakan savusta kun joku sauhutteli ja rupesin sen jälkeen yökkimään.. Tuntuu kuin virtsaamisentarvekkin ois jatkuvaan..

Onnea kaikille plussanneille, kunpa meillekin se seuraavien kuukausien aikana suotais :shy:

ON: Täällä kp 22. Ei erityisemmin oireita suuntaan tai toiseen, ellei niitä yritä etsimällä etsiä (nenän tukkoisuutta ja muuta flunssaoiretta, joinain päivinä saa juosta kokoajan pissalla, unen tarve on suuri, välillä pistelyitä alavatsalla) :grin Ei herätä silti suuria toiveita että tästä kierrosta tärppäis, kun ovis oli niin hukassa eikä talleteltukkaan kovasti. Toisaalta onhan mahdollista "tehdä kirput" ja raskautua just kun ei yhtään tunnu siltä :woot: Ostinpa siis malttamattomana yhden RFSU:n r-testin ja ajattelin sen perjantai-aamuna tekasta, kun ois kp 24/28. Putoaapahan sitte varmasti tarpeeksi korkealta.. :nailbiting:

muoks. eihän se perjantai ole vasta kun kp 24. onkohan se kuitenki liian aikasin, vai pitäiskö jättää testaamatta ja odottaa vaan o_O

Muokattu viimeksi:
Harmi ku sylkitestistä ei saa otettua kuvaa :grin oli niin komeet kiteet aamulla näytössä. Illalla teen vielä tikkutestin. Tässä kierrossa en ovulaatiota missaa :mad:

Kp12 ja kyllä näillä näppäimillä on ovulaatio tulossa. Mitään tuntemuksia mulla tosin ei oo asiasta ja mennään puhtaasti tieteen todistamana että mulla se ovulaatio nyt on. Mies tulee sopivasti tänään työreissulta kotiin ja lähtee sitte taas sunnuntaina töihin. Jospa tää olis nyt Se kierto kun nappaa.

Onneks tässä nyt on muutakin ajateltavaa ja puuhaa kun puutarha ottaa oman aikansa ja töissäki tarvii käydä. Huomenna on inssiki :nailbiting: jos saatais tälle akalle ajokortti niin olis aika huippu juttu! :p

Pätkis mulla on varmaan jääny se lukematta. Mut joo onhan noi sun kierrot aika lailla heitelly. Mulla on 28-36 eli aika paljon mullaki heittää, mut siitä huolimatta oon raskaaks tullu viidesti. Siks mulle ei kai ole lääkärissä puhuttu mitään tuollasista kierron tasaaja lääkkeistä tms. Mulla oli vaan niiden neljän keskenmenon takia viidennessä lugesteron tukemassa raskautta viikolle 12, mut muusta ei oo puhuttu.
Niin ja oli jotain puhetta yksityisella pco tyyppisestä munasarjasta, mut en tiedä oliko "ostodiagnoosi".. Julkisella puolella ovat sitä mieltä, ettei oo pco.

Mulla ei yleensä kierrot heitä. Aina ollu säännöllinen kierto. Lopetin pillerit kesäkuuss 2015. Sen jälkeen on ollu kierrot ja kroppa ihan sekaisin eikä raskautta kuulu. En tiedä onko noista teroluteista mitään hyötyä raskautumisessa mutta onpahan edes jotain kokeiltuna. Ku tuntuu ettei nuo poppakonstit ainakaan toimi :D

Villisilmä voisi olla parempi odottaa sinne odotettukin menkkojen alkuun tai ainakin sitä edeltävään päivään. Jos testaa turhan aikaisin, voi olla ettei saa kuin pahan mielen jos tulos on negatiivinen. Eihän se odottaminen muuta sitä lopputulosta millään tavalla :wink itse olen yrittänyt aina dpo 9-14, kun odottelen tuleeko niitä menkkoja, miettiä ja keskittyä johonkin ihan muuhun asiaan. Esim liikunta ja puutarhan hoito, niin ei ala hyppimään seinille.

Oes dpo7 kp23/30

Joo Villisilmä...olen samaa mieltä, että ei kannata liian aikaisin testata. Kokemusta on kp24 puhtaista negoista jotka pysyivätkin negoina ja täti tupsahti kylään sekä kp24 tehdystä hyvin hailuraisesta "plussasta" joka ei muuttunut yhtään tummemmaksi vaan täti tuli "ajallaan" kp28. Nyt kierrot heitelleet 22-28 välillä jo useamman kierron, joten en viitsi testata ennen kun kp29, jos tädistä ei kuulu mitään.
Itseä ihmetyttää kun tännekin laitoin tätioireista pari päivää sitten...kestivät jonkin aikaa, mutta nyt ei tosiaan oo ollut mitään oireita. Tänään kohdunseutu alkoi kovettua/kivistää (varsinkin kun esikoinen kiipes syliin). Mä veikkaan huomenna menkkojen alkavan mut optimistina en silti ihan vetoa rupee asiasta lyömään :wink

Täällä alkoi tuhru ilmestyä jo tänään, nyt kp 24 mikäli oikein muistan. Alkais vaan kunnolla jo vuoto niin pääsisi taas aloittelemaan uutta kiertoa. Ajattelin, että pystyisköhän sitä olemaan koko kesän testailematta, niin ovulaatiota kuin raskauttakin. Melko hyvin tunnen kierron ja kun pupuiluakin tulee melko tiiviisti harrastettua niin ei tarvisi sen enempää sitäkään ajoittaa. Jospa se kuitenkin alitajuisesti stressaa kun vähän väliä jonkinmoinen tikku kädessä ravaa vessassa:) toisaalta yltiöuteliaana ja malttamattomana epäilen suuresti onnistuuko tuo suunnitelma :D

Kirpulla oli mahtavan vahvat viivat <3

Tsemppiä kaikille, tulkoon paljon plussia ja tädit pysykööt kaukana!!

Nyt putosin pyllylleni! Mies yllytti testaamaan kun tätiä ei kuulu eikä näy ja tälläinen tuli. :woot: Mä kun kuvittelin sen jäätävän ison stressin vaan siirtäneen menkkoja mutta ei ilmeisesti! Oon todella pyörällä päästäni. Tuo on kai se herkkä, uskaltaako siihen luottaa???

Nemira kp40

Liitteet

• 20160525_223631.jpg
    20160525_223631.jpg
    731.1 KB · Katsottu: 217
Nemira, herkkä tai ei mutta ihan selvä upea plussa :) Suuret onnittelut ja nyt niitä tarrasukkia mukaan matkaan <3

Kiitos Sara! Luulen että käyn silti pian koko apteekin tyhjentämässä testeistä ihan vaan varmistukseksi. :grin

Toivottavasti siellä alkais pian sen kunnollinen vuoto jos on kerran tullakseen. Tuhrut on ihan tyhmiä. Uusi kierto on aina uusi mahdollisuus!

Nemiralle onnittelut!!! :)
Täällä odotellaan uutta kiertoa, kp30 eikä tätiä vielä kuulu. Nega testattu eilen, joten raskaana tässä ei ainakaan olla. Ärsyttää ja harmittaa, mutta kyllä tämä taas tästä.

En saanu tänään kyllä yhtään vahvempaa ovistestin viivaa ku mitä eilen oli. Ehkä se ovis oli sitte siinä. No talleteltu tänään on ja testailen vielä pari päivää jos yhtään vahvempi viiva ilmestyisi.

Nemiralla kyllä komea plussa siellä. Onnea ja vauvaliimaa matkaan.

Onnea Nemira! :) Ja Sara80, mun mielestä sun suunnitelma kuulostaa tosi hyvältä! Mä en ole itse testannut ovulaatioitani sen jälkeen kun testasin, että pahimman kivun hetkellä ovis on. Päivää ennen kipua yleensä tekee mieli tosi paljon seksiä, luulisin että sillä on joku tarkotus ;)
Luulis että jos ei testailis, niin ei stressaisi niin paljon.

Lämpimät onnittelut Nemira! Ihan selkeä plussahan tuo on :) Menköön kaikki loppuun asti hyvin!

Tuulia kp35

Villisilmä voisi olla parempi odottaa sinne odotettukin menkkojen alkuun tai ainakin sitä edeltävään päivään. Jos testaa turhan aikaisin, voi olla ettei saa kuin pahan mielen jos tulos on negatiivinen. Eihän se odottaminen muuta sitä lopputulosta millään tavalla :wink itse olen yrittänyt aina dpo 9-14, kun odottelen tuleeko niitä menkkoja, miettiä ja keskittyä johonkin ihan muuhun asiaan. Esim liikunta ja puutarhan hoito, niin ei ala hyppimään seinille.

Oes dpo7 kp23/30

Mulla on tuommonen rfsu:n testi joka lupaa tuloksen neljä päivää ennen kuukautisten odotettua alkamista. Ja lähinnä intoilen tätä testaamista siksi, että lähetään ulkomaille ens viikolla, ja jos r-testistä tulis selvä nega, niin pystyis jotenki realistisemmalla mielellä kyttäämään menkkojen alkamista, ne kun sattuis tulemaan just siihen loman keskelle o_O ja toisaalta jos näkyis mitään hailua testissä niin tietäis sitte olla maistelematta mitään viinejä, vaikka tuskin niitä tulee maisteltua muutenkaan :grin

Takaisin