Raskaaksi 2016

Päivät matelee eikä sittenkään oireita suuntaan tai toiseen. Ellei sitä lasketa menkkaoireeksi et on vatsa sekaisin... Nyt jo kp25/22-28 ja perjantaina viimeistään pitäs tädin porhaltaa paikalle. Olen tän kierron ottanut niin rennosti, et jo sillä perusteella vois tärpätä...heh heh! Miltei absolutistina olen poikkeuksellisesti juonut alkoholiakin monta kertaa...en tosin punaviiniä. Tallettelut (otolliseen aikaan) jäi vaan pariin kertaan eli kp10 ja 14.

Muokattu viimeksi:
Kirppu, ostin sitä jo muutama viikko sitten mutta en ole kertakaikkiaan saanut sitä menemään alas... Pakko varmaan ryhdistäytyä ja ottaa se pikku lusikallinen taas päivittäin :)

Mikä tilanne Kirppu sulla nyt on?

Tyylipuhdas nega testattu heti aamusta. Plääh. Tulisi jo se täti, että pääsisi uuteenkiertoon. Nyt kp 34.

Täällä on ollu puhetta siitä, että mikä saattais jeesata raskaaks tulemisessa. Vaikka en välttämättä poppaskonsteihin uskokaan, niin tällä yrityskerralla kun onnisti tein jotain toisin kuin yleensä: join greippimehua päivittäin kaks lasillista ja yhtenä iltana pari lasillista punkkua :grin Nyt pitelen täällä sormia ristissä kaikkien teidän puolesta, jotka toivotte saavanne plussan sekä kaikkien niiden (myös itseni) puolesta, jotka toivotte, että raskaus sujuu hyvin eikä keskenmenoja tule. :Heartred

Nyytikki2 oon testannu jo monesti. Tässä viimeisin eiliseltä. Nyt rv 4+4

Liitteet

• 1464157644313.jpg
    1464157644313.jpg
    22.8 KB · Katsottu: 191
Sara80 en tiiä olenko hullu mutta kyllä mä ainakin siitä tykkään. Joka päivä otan sitä. Kannattaa tehdä vaikka niin että otat suuhun ja heti vettä päälle ni se ei niin maistu.
Mulla rv 4+4 menossa. Laitoinkin jo testikuvan eiliseltä. To tai pe teen viimeisen testin joka on digi.

Itelläni olis ovulaatio tuossa viikon päästä taikka kahen. Mulla tulee joskus ovis viikkoo myöhemmin. Pitää käyttää tuota sylkitestiä nyt.

En ees kauheesti ajattele nyt raskautumista ku on mielessä häät. Niitä ihan intopinkeenä järjestelen. Hääpukuki saapu eilen. :) Me mennään maistraatissa kun kumpikaan ei kirkkoon kuulu, mut pyydetään henkikirjottaja kotiin vihkimään ja vieraille tulee yllärinä et meidät vihitään. Kaikki vieraat on siis kutsuttu pojan puol vuotis synttäreille ja siinä sit ilmotetaan vihkimisestä. Ne jotka ei tule, niin voi voi ku jäävät häistä paitsi. :D

Onnea plussista :)
ja Tulevista häistä :)

Mä täällä jännäilen,kp 22/24-28, rintoja jomottelee ajoittain,vasemmalla vatsassa iltaisin kovia sukkapuikko-tuntemuksia ja nippailuja,ja väsy on kova.

Mul on ollu käytössä kaks laskuria,toisen mukaan 8 ja toisen 10. En oo tikutellut vaan rennosti yrittänyt ottaa tämän kuukauden. Viimeksi kk alko kp 32,normi väli 24-28. Tuo 32 tuli ekasta kkm-vuotopäivästä. Jännittävää pysyykö nyt tuossa normaalissa kierrossa tällä kertaa ;) oireita on paljon,pelkään vaan et tipun korkeelta jos ei tuliskaan kahta viivaa... :)

Täällä yö meni oksennellessa. Toivottavasti tämä oksennustauti ei nyt sekoita kiertoa niin että ovis jää tulematta. Mietin pitäiskö terolutit ottaa käyttöön tässä kierrossa... Joulun jälkeen kierrot jonkun verran heitelly ollu 34, 40, 27, 18, 33.

Pätkis kp 6, yk 12

Plussia ketjuun!!
Pätkis, onpa sun kierrot ikävästi heitellyt :/ En tunne asiaa tarkemmin, mutta jollainhan tuota olisi hyvä tasoitella, jos siihen on lääkkeitä.
Kirppu, kiva nähä sitten ne sun digit. Niissä on vain se yksi huono puoli: ne ikävästi lakkaa näyttämästä kasvavia viikkoja 3+ jälkeen :)
Meillä oli tänään neuvola, kaikki kunnossa, TSH:ta pitää seurata, ja sokerirasituksen varasin ensi viikon perjantaille 3.6.
Katjusha rv. 14+6

Katjusha mä luulen että huomenna teen sen digin. Laitan sitten kuvaa heti tänne teidän ihailtavaksi.
Pätkis: eikö kiertoa pysty tasoittamaan lääkkeiden avulla?

Ihanaa kesähäitä tiedossa monilla. :)

Ja ihanaa kirppu seurata sinun vaiheita, saa taas uskon että kaikki on mahdollista. :)

Pätkiksellä kyllä aikamoista kierron heittoa. :woot:

Kovasti seuraan keskustelua, mutta puhelimella en jaksa alkaa kirjoittelemaan yleensä kommentteja. Sitten kun joutaa tietokoneelle niin enempi kirjoittelen.

Kesäisiä plussatuulia kaikille!!:Heartpink

Noilla teroluteilla pitäis olla kiertoa säännöllistävä vaikutus. Mulla on jo resepti niitä varten olen vain odotellut josko kierto tasaantuis itsestään mutta taidan kyllä hakea ne terolutit..

Takaisin