Raskaaksi 2016

Wau Nyytikki!!!Onnea :)

Ihania häävalmisteluita vauva2016. Kliseistä, mutta nauti hääpäivästä ja ota rennosti!Se menee niiin nopeasti ohi! ;)

Onnea Nyytikki <3

Vauva2016, hyviä häiden järjestelyitä ja nauti päivästä! Tällä myös häähumussa 8) tule toki kertomaan sitten päivästäkin miten meni! :))

Hei!
Ilmoittaudun mukaan. Lopetin Cerazetten syömisen 15.4.16 ja siitä lähtien on yritetty :) Esikoinen toiveissa.
Menkkoja ei ole näkynyt pillerien lopettamisen jälkeen (eikä kyllä niiden syömisen aikanakaan).
Raskaustesti näytti juuri negatiivista.
Kovasti toiveissa, mutta malttia tässä tarvittaisiin :)

Ihania plussakuvia täällä <3

Voithan nyytikki pyytää lääkäriltä tukilääkitystä raskauteen. Et menetä siinä mitään. Ite ainaki neljän keskenmenon jälkeen olin niin murtunu, että pyysin apua. Ja ku juttelin lääkärille siitä, niin lääkäri sano että siitä ei oo ainakaan mitään haittaa. Tuo raskaus meni loppuun jossa oli tukilääkitys viikolle 12 asti.

Joo siis yhteensä km:ja on ollut 3, yksi ennen esikoisen syntymää. Voin jutella tuosta lääkitysasiasta kun soittelen terkalle. Mietin jo että testaanko tänään vielä uudelleen mutta ehkä uskon kerralla....

Mun tutulle kävi niin, että keho ei toiminutkaan tuottamaan keltarauhashormonia, ja hän sai 6 keskenmenoa vko 8, kunnes sai tuen alkuraskauteen viikolle 12 asti. Taitaa olla äärimmäinen tapaus. Onneksi tuli sit raskaaksi 4 vuoden jälkeen ja on nyt tytön äiti.

Taitaa olla kp1 viimeistään huomenna,turhaan ostin testin eilen... :( pienen pientä vuotoa vessas käydes. Päivälleen kierto taas 24. Onpahan kroppa taas normaali kkm jälkeen.

Tsemppiä marsa, itteä on kyl lohduttanut just toi ajatus et ainaki tietää et kroppa toimii. Mulla oli vissiin ovis eilen ja talleteltiin kyllä taas. Oli limat ja kaikki ni eiköhä se eilen ollu :D nyt kp16.

Onnea nyytikki plussasta. :)

Pahoittelut Marsa80. :/

Katjusha: Juu en taida ehtiä kaksoishormoni digiä enää tähän kiertoon. Olis pitänyt aloittaa tikuttaminen niillä viimeistään jo eilen.. Koitan nyt sitte pärjätä näillä PC:n liuskoilla... :)

Pätkis kp 9

Takaisin