Raskaaksi 2016

Marsalla kuulostaa lupaavalta! :wink

Mulla nyt siis VASTA dpo 9 että tota noin..:hilarious:
Siinä testissä oli siis pienen pieni haamu, joka ilmestyi heti kun pissa oli päässyt tikun loppuun ja väri levinnyt :nailbiting: en edelleenkään tiedä oliko viivanpaikka vai merkki jostain isommasta. Aamulla teen uuden ja pidän 4 pv taukoa,ja dpo 14 uus testi :happy:

Pöh...vappu meni vatsataudissa ja eilen vielä kp22 alkoi menkat...eli nyt kp2 menossa. Nyt alkaa voimat loppua kun mieskin on jo sitä mieltä ettei meille tuu/tehdä toista...

Täällä mennään tuhruttelun ja kp1 välimaastossa. Lyhyeksi jäi tämäkin kierto mikä sinänsä ihan hyvä niin saa taas uutta alulle. Mies lähtee ensi viikolla pois ja palaa vasta seuraavana tiistaina. Täytyy toivoa, ettei vaan ovis ilmaannu ennen sitä, kun kierto tykkää lyhyenä pysyä.

Täällä muutama näköjään samassa jamassa mun kanssa, tsemppihalit teille ja onnea kaikille haamuilijoille - viivat vahvistukoot :)

Ai niin...tajusin äsken, että mulla alkoi menkat samana päivänä jolloin mulla olis ollut laskettu aika viimesestä km:sta. Eka kerta pitkään aikaan kun rupes itkettämään...

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille, toivottavasti tämä olisi nyt se teidän the kierto? :)

Viima onnittelut haamulaisesta! Vahvistumisia sinne!
Saatko kuvaa ladattua tänne? Itse olen kyllä pc:llä saanut hailuroita vaikka raskaana en ole ollut.

Muurahainen kp 23/31, dpo 6, yk 27

Vapusta selvitty
Nyt sitten eilen ensimmäiset tallettelut vaikka mies oli flunssassa...jaksoi silti :happy:

Voimahaleja Nyytikki:smiley-angelic003

Viima: toivon viivan vahvistumista.

Ihanaa viikkoa kaikille

Katkaisee kivasti tuo helatorstai viikkoa.

t. Enisa kp 8/27 yk2

Heippa kaikille. En tiedä muistaako mua kukaan, olin tuolla raskaaksi 2015 ketjussa. Tulen tänne nyt sitten kun kuumeillaan toista..
Ensimmäinen ei saanut alkuansa helpolla. Vasta viidennellä yrittämällä onnistu ja silloinkin raskaudessa oli kaikennäköstä ongelmaa. Monimuotosta raskausihottumaa ja raskauskausmyrkytystä.. No vauvan syntymän jälkeenkään kaikki ei mennyt niinkuin piti. Tuli ihana poika, mutta suoraan salista lähti lastenteholle. Hän tarvitsi happiviiksiä, koska henki ei kulkenut kunnolla. Oltiin reilu kuukausi syntymästä sairaalassa ja aina meille sanottiin että nenän limakalvot on turvoksissa ja ne laskee ajan kanssa.. Kova itku tuli kun kuultiin, että kotiudutaan happiviiksikoneen kanssa. Hänellä tulisi pitää happiviiksiä 24/7. Itkin, että normaalit vaunulenkit ja ulkona nukkumiset jää pois jne. Hän joutui pitämään viiksiä neljän kuukauden ikään asti ja tuohon väliin mahtuu monta monta sairaalakäyntiä. Aina mentiin bumerangina takas sairaalaan kun oltiin juuri päästy kotiin.. Itseäni alkoi turhauttaa, että eivät voineet edes tutkia missä se tukkoisuus nenässä on jne. Itkin ja huusin lähetettä yliopistolliseen asiantuntevalle korvalääkärille ja sain sen vihdoin ja viimein (olin siis jo aiemminkin pyytänyt) Kun koitti tämä käynti niin lääkäri sanoi, että nenäonteloita on avarrettava leikkauksella. Se oli helpottavaa kuulla, mutta samaan aikaan todella pelottavaa. Hän kävi leikkauksessa ja ikää tuolloin oli 3kk. Minua pelotti tuon leikkauksen ajan todella paljon. Hän oli myös hengityskoneessa leikkauksen jälkeen ja sai niin kovaa unilääkettä, että kroppa unohti itse hengittää. Oli pelottavaa ajatella, että jos ei olisi ollut hengityskonetta niin mulla ei olisi enää poikaa.. No tuon leikkauksen jälkeen minuun kovasri sattu kahtoo poikaa siinä makaamassa ja ajattelin etten voi häntä auttaa muuten kun pitää maidon tuotannon yllä ja antaa hänelle minun maitoo niin parantuu nopeemmin..
Leikkauksen jälkeen turvotusta nenässä oli pari viikkoa ja happiviiksiä käytettiin se aika. Nyt hän on päässyt viiksikoneesta pois ja pärjännyt hyvin. Nyt hän on 4,5kk. Ei ole meillä kunnon vauva arki kerennyt alkaa kun vasta nyt.. Hänellä on myös lehmänmaitoallergia testit menossa tällä hetkellä..

Niin ja virallinen diagnoosikin saatiin nenäjuttuun ja hänellä on nenäluut hiukan liian lähellä toisiaan ja siitä hengitysvaikeudet johtuu. Vielä välillä on tukkonen ja vaikuttaa tiettyihin asioihin..

Kiitos ja anteeks romaani. Tämän halusin kertoa siksi, että ei voi aina olettavan kaiken menevän kun oppikirjoista. Itsehän en osannut varautua tällaseen pyöritykseen mitenkään, sitä vaan jotenki aina kuvittelee kaiken menevän hyvin.

Wildside, sulla on on ollut rankkaa:sorry:

Täällä aamulla nega testattu. Nyt dpo10:shifty:
Ei vieläkään mitään menkkajomoja. Välillä nippailee vasemmalta puolelta ja lämmöt on koko ajan vähintään 36.7 ja enintään 36.9. Aamulämpö oli 36.6

Hurjan kuuloinen alku elämälle Wildsiden pienellä! Toivottavasti ei enää vastoinkäymisiä teille tule!

Vitsit Viima :( Vielä on kyllä edelleen aikaiset päivät...toivotaan parasta!!

Täällä oiskohan dpo 8, karseen kipeet rinnat mut muuten ei mitään erityistä. Vielä pystynyt oleen maltilla tuon testauksen suhteen, katsotaan loppuviikosta miten käy...

Rankaa on kyl ollu, sitä en kiellä. Mutta pikkuhiljaa ne vaikeudet voitetaan. :)

Täällä myös taitaa olla joku dpo 8. Pientä nippailua on kohdussa, mutta yritän olla kehittelemättä oireita ja jaksaa odottaa testin tekemistä. :)

Wildside onpas hurjaa aikaa teillä ollut! Jaksamisia :)

Viima kyllä se plussa sais nyt pärähtää!

Kaikille onnea matkaan :)

Omaa oloa... Kp nyt 27/24-27 ei tietoakaan täti punaisesta... Oireita on mutta silti niitä kk odotan. Pessimisti ei pety! Tietysti mulla meni kierto vain sekaisin kkm:stä. Joskus hamassa menneisyydessä eli puolitoista vuotta sitten kierto oli 32, mutta kun yritys aloitettiin elokuussa'15 kierto oli pisimmillään tämän 27...
Marsa80

Voimia Wildside!

Oma napa:Ollut oviksesta asti kaikenlaista nipistystä, jomotusta ym vatsassa... tiedä sitten mitä on mutta eipä ole muissa kierroissa näin paljon ollut, nyt siis kp21/26-31... Ja rinnat on kipeytyneet myös.. mutta niin on välillä ollut ennen kk.. Mahtaisko näkyä r-testissä viiva jos viikonloppuna testailis ennen reissuun lähtöä.. Menkat pitäis siis alkaa ens viikon alussa jos alkaa.. :wink

Onnea kaikille ja toivotaan keväisiä plussatuulia!!

Wildside, onpa teillä ollut hurja alku pojan kanssa. Onneksi asiat ovat järjestyneet kuitenkin - ja kiva nähdä sut kuumeilemassa!
Natskuli, kyllähän se voi näkyä muutama päivä ennen menkkoja, jos on oikein hanakasti tarttunut!
Tsemppiä kaikille uuteen kiertoon joutuneille, olkoon tämä SE kierto :)
Täällä kärvistellään vielä viikko nt-ultraan.... Meidän dopplerista on kyllä iloa, pari kertaa on tullut kaveria etsittyä ja siellä se porskuttaa ;)
Katjusha rv. 11+4

Wilside,onpa ollut raskasta sielä. voimia eteenpäin!

Tosiaan ei se raskaus ole itsestäänselvyys vaikka raskautuisikin ja vauva arjessakin voi olla omat haasteensa.

Viimalle toivotaan jotta plussa sieltä tulis näkyviin, on tosiaan kuitenkin vielä aikaset päivät testailulle. :)

Täällä tänään kp20/28-29 (dpo5) aamulla tuntui alavatsalla vihlasuja.

Anteeksi omanapailu, mutta tarttisin vähän tulkkaus apua noiden ovistestien kanssa. Ensimmäistä kertaa tikutan ja onko nyt niin, ettö tuo ovis ois nyt kohdilla? Tänään ollut jotain tuntemuksia ja eilen bongattu melkein eggwhite limat, mutta ihmetyttää tuo viivan vahvuus tai oikeastaan sen puuttuminen. Nyt siis kp17 ja kierto näyttää pyörivän tuolla 28-32 tienoilla. Flunssaankin sairastuin juuri sopivasti viikonloppuna niin mites se vaikuttaa ovikseen?

Nemira 17/~32, yk9

Liitteet

• 20160502_132209.jpg
    20160502_132209.jpg
    751.4 KB · Katsottu: 196
Takaisin